mijn moeder en ik zijn allebei op de 2e woensdag in mei geboren om 23.45 u. Niet dezelfde datum dus, maar wel dezelfde dag in de week, dezelfde tijd. Nu ben ik eind mei uitgerekend, op de dag dat mijn tante en haar zoon jarig zijn. wie weet....
Ik hoorde laatst een mooie geboortedatum: 10-11-12. Ff rekenen: 94 jaar? (ben heel slecht in hoofdrekenen) Zo aan het begin van een eeuw kan zoiets weer! Ik ben dol op dit soort dingen.. Liefs Veertje2 Nietes, ik had gisteren mijn jump (hoop ik)
Hoi Diana, Nu iemand anders weer heeft gereageerd zie ik ineens je topic staan. Ik lees dat je helaas nog niet zwanger bent, maar wel al bijna kan testen. Om op je onderwerp terug te komen: Ik ben in juli bevallen van mijn dochter, had in juli mijn curretage en ben nu uitgerekend op 07-07-07! Toeval of niet, maar ik heb weleens gezegd: blijkbaar moet ik gewoon alleen in juli kindjes krijgen... (Zowel tijdens mijn bevalling als tijdens de curretage was er een hittegolf, dus daar vrees ik nu ook een beetje voor!)
Toeval , ik denk eerder voorspellende woorden nou eens mijnerzijds jippie! Positief getest op de dag dat ik uitgerekend zou zijn van ons *, wat kan het toch soms raar gaan in het leven.... Ik hoop ook zo hard dat het het mijn gevoel het dit keer ook goed heeft en dat alles ok is groetjes
nog eentje dan hihi zat ik laats aan te denken ik ben 14 juni uitgerekend nou ik ben 24 mei jarig als de kleine even blijft zitten hoop ik op 24 juni en mijn vader is 24 juli jarig ik lach me rot als dat gebeurt, wel geinig, ik hou je op de hoogte hahah
ik durf daar niks op te zeggen... ik geloof ik toeval maar ook weer niet. mijn broer en ik allebei 28ste geboren hij juni ik juli mijn ouders allebij 26ste mijn nichtje ook de 26ste mijn dochter 3 maart, de oudste van mijn broer net maar ook net 2 maart, zijn jongste op 24 juli, uitgereknd de 28ste juli mijn alle eerste mk die ik nooit zal vergeten was ik uitgerekend op 28-7 en nu.....28-07-07 na veel echo`s komen ze op een niewe datum de 24ste juli! net als mijn nichtje dus ik weet niet meer of toeval bestaat of niet
Tja het blijft me toch verwonderen al die data, als je erop let zijn het er toch heel wat die belangrijk zijn in een leven . Ik had nog eens terug gekeken en ik was niet 22 maar 23 januari uitgerekend van mijn mk en op die dag heb ik positief getest voor een nieuwe zwangerschap hmmmm groetjes
mijn vriend en zijn zus zijn beide geboren op 27maart er zit wel 5jaar tussen (de een is vroeger gekomen de andere later) mijn oma verjaart de 26ste juni en mijn opa 26 juli vind ik ook wel leuk. ik ben zelf uitgerekend voor 20juni. maar vind 05/06/07 ook wel een mooie geboorte datum bij mij is het 05/05/86...
Wat een toeval, 19 juni is mijn verjaardag Ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn moeder, of het toeval is of niet, maakt me niet uit. Ik vind het wel heel erg leuk. Bij mij in de familie is bijna iedereen op de verjaardag van een ander familielid overleden. Mijn vader was de eerste die deze ´traditie´ doorbrak. Ik heb altijd het gevoel gehad dat er op die dag ooit iets bijzonders in mijn leven zou gebeuren. Mijn man en ik hebben een relatie gekrgen op zijn sterfdag.
hey cleo. das ni zo fijn he op iemand verjaardag een sterfgeval. achja mijn moeder is begraven op mijn vader zijn verjaardag vond ik pas erg. ja het lot doet rare dingen met je he een geluk bij een ongeluk zoals ze soms zeggen groetjes
hey PrutskeKim, Dat is inderdaad heel erg verdrietig om je partner op je eigen verjaardag te begrafen. Sowieso heel triest om zo jong al je moeder verliezen. Nu je zwanger bent, heb je het er ook moeilijker mee? Bij mij is het al heel lang geleden dat mijn vader overleden is, dus dat ik al voor een groot deel gesleten. groetjes, Cleo