hoi meiden, Ik zag deze ook nog nergens staan maar ik ben eens benieuwd van welke muziek jullie houden Dit is één van mijn favo,s K's Choice - Come Live the Life - YouTube
Klinkt goed! Ik heb een behoorlijk brede muziek smaak. Een rijtje van mijn favoriete nummers; Bizet - Carmen - Habanera - YouTube Infected Mushroom - Becoming Insane - YouTube Coldplay - The Scientist - YouTube Frank Sinatra- I've got you under my skin - YouTube
Ohhhhh Nichelle daar staan ook hele mooie bij vooral Coldplay is een van mijn favo's. The Promise - Tracy Chapman w/Lyrics - YouTube At this point in my life lyrics - Tracy Chapman - YouTube Evanescence - Hello music video [HQ] - YouTube
ik hou van heel veel soorten muziek. vooral ook jaren 60-70 zols rolling stones, the doors, the eagles, simon and garfunkel etc. ook kan ik goed luisteren naar frank boeijen bv boudewijn de groot. en op zijn tijd vind ik bv het foute uur van q music ook erg leuk en gewoon wat top 40 muziek waar ik echt niet van hou zijn al die nederlandse artiesten zoals frans Bauer, frans duijts en zulk soort meuk. en al helemaal niet van die plaatselijke 5de rangs artiesten.
Hou vooral van gevoelige muziek. Barbra straisand is mijn favo zangeres album gulty. Jaren 60/70/80/90 kan ik ook graag hoor. He,s my son is een heel mooi nummer. Simon en Nick ook goed maar dan de nummers in het Engels. Bijvoorbeeld bij de beste zangers van Nederland. Ben ook breed georiënteerd wat betreft muziek.. Alleen house moet je bij mij niet komen aan zetten behh.
sinds ik dit nummer van hem heb gehoort ben ik totaal omgeslagen en ook écht fan van boy george to be reborn Boy George - To Be Reborn (with lyrics) - YouTube echt dit nummer raakt mij nog steeds heel diep
Dit! Heerlijk. John Mayer - Where the Light is (Live in LA) Full Concert - YouTube Maar ook Dire Straits, Pink Floyd, Coldplay.
The National raakt mij heel erg: The National - I Should Live In Salt - YouTube The National Daughters Of The Soho Riots - YouTube Wordt in november ook het eerste concert wat mijn vriend en ik samen gaan meemaken. Heb het hem toen we elkaar net leerden kennen laten horen en toen kwam hij 2 maanden later uit het niets dat hij er zo ontroerd van raken. Ik hou heel erg van 3FM muziek. Wat minder bekende bandjes of juist de grotere festivalbands. Op dit moment word ik erg blij van The Noisettes, Splendid en Beans&Fatback. Verder zijn de ouwetjes altijd goed, Stones, Beatles, Bruce Sprinsteen, Elvis
LW85 heel veel plezier bij het komende concert waar jullie saampjes heen gaan, zullen best wel mooie emotionele herinneringen boven komen Zelf houd ik ook van heel veel verschillende soorten muziek, het is maar net in welke stemming ik me bevind.
Ik vind t nummer "not an addict" van K's Choice erg goed! Verder houd ik van veel verschillende muziek: Alanis Morisette Police Sommige U2 nummers Beetje jaren 80 Ook house, oude soul, of juist vrolijke muziek al Zucco 103 Maar absolute topper is voor mij Tori Amos!
De band die absoluut op nummer 1 staat bij mij; Volbeat Volbeat - 7 shots (lyrics) - YouTube Verder; Type O Negative, Helloween, Avantasia, Queen. En nog een paar losse nummers; Staind; Epiphany Fred Durst and Staind; Outside Dimmu Borgir: Puritania Cradle of F*lth; Nymphetamine Fleetwood Mac; I'm So Affraid Joe Bonamassa; Quaryman's Lament Ozark Henry; Sweet Instigator Denk dat wel een beetje een idee geeft van hoe en wat
Dit is een van mijn favorieten, ik vind echt zoveel liedjes leuk! Naruto AMV - "We're All To Blame" - YouTube Sum 41 - We're all to blame verder vind ik J-pop/rock, metal, hardcore, celtic ook erg leuk!