Nou heb ik verschillende rompertjes. Sommige mogen wel in de droger en zijn van 100%katoen. Andere mogen er weer niet in maar zijn ook 100% katoen. Wat doen jullie?
Ik gooi ze allemaal in de droger, zet hem wel op 'voorzichtig'. Moet vaak wel 2x een half uurtje omdat hij dan niet zo warm wordt
Ik heb nog nooit op het etiketje van de rompers gekeken, gooi alles gewoon in de droger hoor. Ook de duurdere rompers. En ze blijven er allemaal prima uitzien. Ik vind alleen dat getik van die drukknoopjes tegen de trommel van de droger wel altijd irritant
ik gooi ook niks van Tycho in de droger. hahah het is al zo snel te klein en ben bang dat het krimpt... De verkoper was er overigens van overtuigd dat onze droger niets laat krimpen. Nou beter het zekere vor onzekere nemen hihi. xxx
hier gaan alle kleertjes van onze dochter in de droger, dus ook de rompers.. wel op temperatuur laag...
dure kleding van mijn dochter gaat echt niet in de droger... vind ik veel te eng... maar gewoon rompertjes dus wel...
Ik gooi bijna alles in de droger. Met sommige dingen ben ik wat voorzichtiger, zoals kleertjes met kraaltjes/steentjes/glitters ed erop of bijv. jassen. Maar zeker katoenen rompers gaan gewoon de droger in.