Gewoon omdat het lekker is om te klagen over dingen die er gewoon echt niet toe doen Ik vind het dus stom dat je, wanneer je net ieys besteld hebt, je steeds reclames krijgt van precies dat ding. DIE HOEF IK NIET WANT IK HEB M AL BESTELD!!! duh
Ik vind het stom dat ik te lang getwijfeld heb om een bepaald item te kopen dat het nu overal uitverkocht is
Haha, ik dacht vanmiddag precies aan zo'n topic als dit, toen ik eraan dacht dat ik het zo irritant vind dat als je kaas wilt schaven van een blok, je dan soms eerst dat plastic moet wegschaven/-snijden
Ik kon niet kiezen vanavond tussen blauwe bessen of aardbeien als toetje. Besef me heel goed dat het duur fruit is.
Dat ik bericht kreeg dat ik mijn abbonement kon verlengen, dit dus gedaan heb en nu blijkt dat het pas over een dag kan. Maar ik geen bericht terug krijg op te vraag of het automatisch opgepakt word of ik het eerst moet annuleren.
Die webshops die doen alsof ze zo goedkoop met sale. Bijv 25 euro, terwijl er dan bij staat laagste prijs 18 euro. Ja doei, alsof ik het dan voor 25 euro ga kopen.
Dat bij de Appie er een actie 1+1 gratis is, maar ik wil er maar 1. Had liever gewoon korting gehad. Product is niet in te vriezen en beperkt houdbaar. Ga er geen 2 binnen korte tijd opkrijgen, doneren is door de beperkte houdbaarheid ook geen optie.
Kadootjes voor de meiden verzinnen is zo lastig alle 3 in aug/sept jarig. Vorig jaar wist de oudste zeker dat ze een piano wilde, heeft er ook hard voor gewerkt om budget bij elkaar te krijgen. Dit jaar weten ze alle 3 niks
Is er geen dagje uit oid wat ze leuk vinden? Bij cadeautjes denk je al snel aan iets tastbaars, speelgoed ofzo, maar een "belevenis" kan ook leuk zijn!
Ik heb een online abbonement bij de bieb genomen, maar nou krijg ik de boeken niet op m'n e-reader. Ik ben er enorm geïrriteerd door.
Voor de jongste misschien niks maar rond de leeftijd van je oudste vond ik het altijd geweldig om gewoon heel erg veel kleine cadeautjes te krijgen ipv 1 groot. Vb een lipgliss, een notitieboekje, een geurkaarsje enz.
Is idd irritant. Tot vorig jaar moest je met een programmaatje op een gewone computer( geen chromebook) ze met een usb kabel op je ereader zetten. Ik heb een kobo ereader en neem daarom in de zomer een koboplus abonnement . In de winter lees ik de ebooks op mn telefoon en luister veel luisterboeken
On topic: Dat we ‘maar’ 1 auto hebben en deze vakantie erom ‘vechten’ wie m mee mag haha. Kost veel planning en gedoe.
Leen dan af en toe een auto via mywheels super makkelijk en redelijk goedkooop. Best veel beschikbaar in de buurt!
Geen idee of dit onder "first world problems" valt, waarschijnlijk niet, maar ik baalde vanochtend toch wel dat ik een half uur naar de bakker moest lopen om er vervolgens achter te komen dat ze zomaar dicht waren... Iets met tekorten aan meel ofzo. Gelukkig is er wel genoeg meel in huis, dus dat wordt straks onze al hete keuken nog extra verwarmen Heb natuurlijk wel genoeg beweging gehad met ruim een uur lopen, dus dat is weer positief
Dat onze tuin nu helemaal af is, nu ook onder bij het water dat was helemaal niks. Maar dat ik nu gewoon te veel ruimte heb, te veel plekken om te eten of te zitten