Wie heeft er ook last van ............

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetcandie, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Durf het bijna niet te zeggen..... witte afscheiding... en mijn vagina doet ook heel erg pijn..

wie weet wat dit kan zijn ... help mij aub.. durf er niet mee naar de dokter te gaan ...

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Misschien een schimmel infectie? Witte afscheiding is niet abnormaal, dit hoort erbij, kan zelf heel veel zijn! Maar pijn bij je vagina, das niet fijn! Ik zou toch even naar de huisarts gaan, misschien is het met een zalfje te verhelpen! En geloof me..ook die heeft er wel 100000de gezien! Niks om je voor te schamen!

sterkte ermee! kus miek

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wèl naar de dokter gaan Sweetcandie. Klinkt naar een schimmelinfectie en dat kan gevaarlijk zijn als je zwanger bent. Dus probeer je gene opzij te zetten, mss helpt het als je je bedenkt dat je het voor je kindje doet...Succes...

4. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    ik zou zeker naar de dokter gaan
    is waarschijnlijk idd een schimmelinfectie is vervelend dus gauw gaan
    waarschijnlijk krijg je een zalfje ben je er zo vanaf
    succes

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Waar bij je vagina doet het pijn?
    Want ik voel daar ook nu en dan pijn, maar dat is duidelijk afkomstig van mijn bekkenbodem.

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dank jullie wel dames voor jullie reakties... ik denk dat ik morgen maar de dokter bel inderdaad....

7. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Nu letterlijk binnenin mijn vagina, het voelt zo dik aan en branderig.. en heb daar ook jeukk..... ik schaam mij kapot joh.. praat niet graag over zulke dingen.. :oops: :oops:

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Klingt echt als een schimmelinfectie! Meid je hoeft je niet te schamen! Ik denk dat iedere vrouw dat minimaal eens in haar leven krijgt! Kan je niks aan doen! Dus hoppa, niet schamen..je bent normaal hahaha..en het kan een zwangerschapskwaaltje zijn he!
    Hup naar de huisarts en dat zalfje halen! Als je morgen bent geweest, denk je bij jezelf..was dat nou alles?
    kus miek

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja, ik denk dat ik morgen wel ga... ik was al bang voor een schimmelinfectie.. Maar kan dit kwaad voor mijn zwangerschap..

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik vind ook dat je je echt niet hoeft te schamen hoor!
    Je vagina is nou eenmaal gevoelig voor infecties, dus je bent niet raar of vies maar heel normaal.

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.

Je bent ook nog eens redelijk anoniem, makkelijk van een forum toch.

Heel veel succes vandaag bij de huisarts.

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel... ik ga eerst mijn zoontje wegbrengen naar de peuterspeelzaal en dan bel ik de dokter op..

groetjes sweetcandie...

13. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Succes bij de huisarts! Goed dat je toch gaat bellen! Je hoeft je nergens voor te schamen. Je kan er helemaal niets aan doen dat je het krijgt. Het is wel heel erg vervelend, maar zo normaal dat je daar als vrouw, zeker als je zwanger bent, last van kan krijgen. Het kan zelfs zo zijn dat de huisarts je een zalfje geeft zonder het te bekijken. Heb ik wel eens gehad, toen het niet weg wilde gaan heeft de ha uiteindelijk toch gekeken.

Goed dat je gaat bellen!

14. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    toevallig heb ik daar van de week ook last van gehad. ik ben toen even naar de huisarts gegaan en die heeft even gekeken en wat voorgeschreven.
    ik moest voor het slapen gaan een soort pil inbrengen 3 avonden en nu heb ik nergens meer last van.

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn vk waarschuwde me, dat een schimmelinfectie tijdens de zwangerschap veel vaker voorkomt dan normaal en dat je het altijd moet laten behandelen. Volgens haar kan de infectie nl ook je baarmoeder infecteren en dat is echt niet goed voor je kindje...

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ik heb die waarschuwing idd ook gehad bij mijn eerste bezoek aan de VK, heb er zelf geen last van en nog nooit gehadm

17. mieke

mieke Bekend lid

schimmelinfectie was voor mij zelfs de indicatie dat ik zwanger was
    ik heb ook snel last van schimmelinfectie
    je kan er echt niets aan doen
    en met de zwangerschap komt t gewoon vaker voor
    omdat er zoveel veranderd daar onder
    maar met een zalfje ben je er heel snel weer vanaf

veel liefs mieke

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    hoi dames,

Nou ik ben nog niet geweest mijn huisarts is met vakantie tot maandag helaas. Kan ik het ook gewoon via de apotheek vragen.. Wie o wie kan mij helpen...

19. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    nee het kan niet via de apotheek het is een middel wat alleen voor geschreven kan worden via de huisrts en die moet jou even onderzoeken.
    als jou huisarts er neit is is er altijd een vervangende arts.
    je zou het even moeten na vragen wat voor advies ze geven.
    kan me voorstellen dat je graag alleen naar je eigen arts gaat.
    maar vraag aan hun of het verstandig is om nog tot maandag te wachten....succes

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja gewoon nd dokter gaan, dan kom je er af, anders niet, het kan ook nog eens heel erg gaan jeuken, dus snel bellen zou ik zeggen!
    Je moet straks ook met de billen bloot, kun je vast wennen ;)

Deel Deze Pagina