Mag dit? restkosten geizer na verlaten huurwoning

Discussie in 'De lounge' gestart door marjolein1984, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Eigenlijk past dit nergens... dus dan maar hier in de lounge. Zijn er dames die dit weten?

Wij wonen op dit moment in een huurwoning, wat bij het verlaten of verkocht of verhuurd wordt. Over een kleine maand gaan we verhuizen naar een koophuis, en nu kregen we net bericht van volgens mij eneco. Komt erop neer dat, als dit huis de verkoop in gaat dat wij de restkosten tot 2019 mogen betalen van de geizer. De geizer gaat er dan uit en er komt een boiler in.

Ergens voelt dit niet goed (en oneerlijk) omdat wij maar de laatste huurders zijn mogen wij dat betalen. En al die andere bewoners voor ons dan... die komen er mooi mee weg. Is dit niet gewoon voor de woningbouwvereniging?

Tis niet een extreem groot bedrag. Iets meer als honderd euro, maar toch, kunnen we mooie dingen mee doen in het nieuwe huis.

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    is voor de woningbouw. die zijn eigenaar. dat zou lekker wezen zeg....

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Is voor de woningbouw. Is hun geiser.. Tenzij jullie de geiser los huren..

4. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ik hoor (ben helemaal niet thuis in dit soort dingen, doet mijn man allemaal) dat we de geizer wel los huren. Het was de keus of los huren, of eneco ging hem verwijderen. Een wurgcontract had hij het al over... Dus als je gelijk hebt bubblez dan moeten wij het wel gaan betalen. stom hoor!!!

Deel Deze Pagina