ik meen een draagmoeder te hebben gezien op zp, of het Rozemarijke was of iemand anders weet ik niet meer. Maar wist zeker dat ze hier zat! Durfde het alleen niet te vragen hahaha, was in een dierentuin.
Laatst wel eens gehad in een winkel dat ik het me afvroeg. Zij stond aan de kassa met een dreumes en ik kwam de winkel binnengelopen met mijn dreumes. We hadden even een raar oogcontact zo van "zou die op zp zitten?" En toen ging ik de winkel in en zij naar buiten.
Nee, ik vraag me wel vaak af of hier geen bekenden actief zijn of dames uit de buurt Zou bijna wel moeten.
Ja, tijdje geleden zag ik iemand van hier op de fiets voorbij komen. Maar is ook niet zo raar want ze woont praktisch bij me om de hoek.
Jaa ik heb imensa laatst gespot haha Verder heb ik shadixxx een keer in de stad zien lopen en met een paar meiden heb ik wel eens afgesproken die ik ken via hier. In een vorig topic heb ik ook gehoord dat mensen mij herkent hadden in de stad maar geen idee wie dat zijn en hoe ze eruit zien haha. O en er zat een keer een oude klasgenoot van mij hier op zp maar zij weet niet wie ik ben hier (en ondertussen is ze er ook niet meer volgens mij..)
Haha dacht ik ook meteen aan! Dat is ook mijn enige ontmoeting moet ik zeggen. Een vriendin van me zit ook op ZP maar dat telt natuurlijk niet Verder denk ik het idd vaak genoeg, "Zou zij ook op ZP zitten?"
Ik herkende een directe collega aan de naam en geboortedatum van haar kind in haar handtekening op het forum. Omdat bij mij nog niemand weet dat ik zwanger ben, laat ik haar dat niet weten. Pas wanneer ik het op het werk heb verteld, zal ik haar laten weten dat ik haar herkende.
Jep,ik heb laatst iemand ontdekt hier in het dorp...zij weet niet wie ik ben. Haar naam + namen van de kids kwamen me bekend voor en toen ik haar woonplaats zag wist ik het zeker
Iemand die ik privé ken zat hier ook. Geen idee of ze er nog is, heb al een tijdje niks van dr gezien. Verder nooit iemand tegen gekomen maar ik denk altijd wel 'zou ze er ook op zitten?', als ik een zwangere zie of een moeder met jonge kindjes
Ik heb 1 iemand hier die ik aan de hand van haar 'verhaal' herken, maar heb niks gezegd. Denk dat als bekenden van mij hier op zp mijn nickname in combinatie met mijn verhaal (over mijn dochter) dat die meteen weten wie ik ben, daarom wil ik graag van nickname veranderen maar mag niet Verder heb ik best vaak dat ik denk: zou die ook op zp zitten?
Ja ik wel. Ik reageerde op een berichtje van iemand die contact zocht/vriendinnen zocht. Toen bleek na een aantal berichtjes dat haar dochters in dezelfde klas zaten als mijn zoontjes, en ze zelfs in mijn straat wonen. Nu regelmatig contant met elkaar 😊. Dan is de wereld dus wel heeeeel klein.
Ik denk dat de kans groot is dat wij elkaar weleens gezien hebben want volgens mij zitten onze kinderen op dezelfde school dacht ik(wat ik uit een ander topic kon halen) Dus waarschijnlijk hebben we elkaar weleens voorbij gelopen
Ik heb hooyoShimbir vorig jaar ontmoet toen ik achter haar in de rij bij het spookhuis in Julianatoren stond Dacht toen al dat zij dat wel eens kon zijn, maar niet gevraagd. Daarna via hier PB gestuurd en bleek idd zo te zijn en zij had ook al gedacht dat ik het was Erg leuk!
Ken een lit nog van school en ze komt hier in de buurt vaak dus zie der geregeld lopen. ik zal miss ook wel gezien zijn ben erg vaak in de stad haha
En volgens mij heb ik Chiggy weleens keer gezien in de stad, stond voor een stoplicht te wachten. Nav een topic hier met foto's dacht ik haar te herkennen.