Toevallige ontmoeting zp

Discussie in 'De lounge' gestart door pipootje, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zie iemand van hier regelmatog lopen, ook al gezien bij de kinderboerderij en met man bij het wknkelcentrum.

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    In het echt volgens mij niet maar wel eens op Facebook dat ik een foto langs zag komen via via via en dat ik dacht hee die ken ik van zp haha.

3. megacarls

megacarls Niet meer actief

Toen mijn zoontje in het ziekenhuis lag en mijn schoonmoeder met mijn dochtertje even in de speelkamer was sprak die met een andere prematurenmama. Haar kindje was al een paar maanden eerder geboren en was ook alweer thuis geweest alleen werd toen vanwege klachten weer opgenomen.
    Mijn schoonmoeder vertelde mij in de auto over die mama en ik herkende het verhaal van voor tot achter via hier. Toen had die mama hier ook de namen van haar kindjes nog in haar onderschrift staan en daar dat niet perse veel voorkomende namen zijn (denk ik, ik vond het iig te toevallig) heb ik de link gelegd. Ik heb dat toen in ons topic genoemd "Volgens mij liggen onze kindjes in hetzelfde ziekenhuis". En sindsdien hebben we wel contact. Eerst via PB, toen al vrij snel via FB en later ook via de app. Gaan we samen naar terugkomavonden van het VOC en drinken we wel eens koffie. Spannend in het begin vond ik maar wel positief!

4. megacarls

megacarls Niet meer actief

Inderdaad ook op verschillende fb-pgina's; kleine kanjers, draagpraat...etc

5. Logan

Logan Niet meer actief

Wonen jullie allemaal in dezelfde stad? :D

6. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Idd :D

Verder 1x een moeder gezien bij de waterspeeltuin die mij herkende en aansprak, dat was ook grappig :)

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ja ik ben een keer een moeder met haar kinderen tegen gekomen in de speeltuin/kinderboerderij hier.
    Ze had toen hier net een topic gehad dat ze vanuit de USA weer naar Nederland zou komen en bij ons in de buurt naar huizen aan het kijken was.
    Ik heb haar niet aan gesproken want dat voelde nog al gek :)

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nee niet toevallig ontmoet maar ik heb hier wel wat vriendinnen & kennissen zitten en daarnaast met het ''september 2014 eerste kindje groepje'' 3 weken geleden afgesproken (7 totaal) dus die ken ik ook. Er zullen er vast genoeg zitten die ik in RL ken. De wereld is zo klein (meisje uit de forumgroep heeft bijv. weer in de klas gezeten bij de vriendin van mijn neef dat zeg ik dan weer toen we op FB vrienden werden...)

9. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    via een fb weggeefhoek, kwam daar wat ophalen en zag zp op de pc staan ;) en 1tje hier uit de buurt waarvan ik bijna zeker wist dat ze ook op zp zat, dus gevraagd en dat was ze idd :)

10. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Nee nog nooit, maar er zitten sowieso weinig meiden uit mijn buurt op zp denk ik..
    Wel met 1 zplid bewust afgesproken en binnenkort meeting met een paar van hier

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Haha grappig. Heb net even in je profiel gekeken en zie dat je een zoontje hebt van bijna 6. Als ze idd op dezelfde school zitten hebben we 50% kans dat hij bij mijn dochter in de klas komt komend schooljaar. Dat komt ineens wel erg dichtbij!

12. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik herkende een moeder van zwemles aan de namen van haar kinderen. Ze schrijft op zp actief mee. Ben dan ook wel erg nieuwsgierig of iemand mij ooit heeft gezien of gedacht heeft: zou zij ook.....

13. mumija

mumija Niet meer actief

Ik heb ooit een lid gezien bij de mac. Ik herkende haar, maar durfde niks te zeggen en we zaten nog wel naast elkaar. Dat was nog onder mijn vorige naam, en zij had toen ook een andere nickname. Later heb ik haar nog wel een pb-tje gestuurd, en ze was het idd.

14. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Als ze in de gewone groep 3 komt dan komt ze bij mijn zoontje in de klas (pakt gelijkt de lijst met indeling van de groepen erbij ;) )

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Haha oorspronkelijk wel maar is veranderd.

16. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ooh oke dus zij komt in de combi.

Zeer waarschijnlijk kennen onze kinderen elkaar wel, sowieso van het buitenspelen denk ik.

17. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Ik heb als tik dat ik babynamen van bekenden door de zoekfunctie haal om te kijken of ze toevallig lid zijn haha. Nog nooit resultaa;)

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zin innn! <3

19. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Nog nooit iemand herkent en voor zover ik weet heeft niemand mij herkent.
    Ik zou het wel leuk vinden. Vraag mij vaak zat af bij moeders of zij ook op ZP zitten.

Wat is er trouwens met het idee van die armbandjes gebeurd? Dat is nooit van de grond gekomen he? Jammer..

20. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dat heb ik ook.
    Ik weet toevallig dat Allwoman een gezamelijke vriendin is van een FB vriendinnetje. Zag het aan haar foto idd!

Verder nog een kennisje van de vriendengroep van mijn man toevallig eens voorbij zien komen, maar ze post hier niet veel. Ik weet ook niet of zij weet dat ik hier ook zit.
    En nog 2 kennisjes die ik ken van andere fora. 1 herkende ik aan haar nickname die ze elders gebruikt heeft. de ander aan haar onderschrift.

Deel Deze Pagina