Nee niemand maar denk ook dat het komt omdat ik in Limburg woon. Ik ken nu wel 5 dames in rl en heb ze ook op fb. Dat komt door een aftel topic waar we uiteindelijk met zn 6en zijn blijven door kletsen en al eens in het echt hebben afgesproken ondanks de afstand. Heel leuk! Waar zp al niet goed voor is haha.
Tsssk mij vergeten hahaha. Ik heb alleen Sdonya dus gezien verder niemand. Ik ben wel een keer herkent toen ik nog in een andere wijk woonde.
Nee helaas nog nooit iemand ontmoet van hier! Had mij trouwens wel heel erg leuk geleken. Sommige dames hier lijken mij best gezellig. Maar ik ga geen topic openen met er in..... "Meeting" ?? Daarnaast woon ik in een boeren gehucht in de hoeksche waard... kans dat ik hier dus dames tegen kom zal klein zijn. En zo wel... roep eventjes!!
Ik verdraai de waarheid altijd een beetje Zal nooit geen juiste geboortedatum, leeftijd, woonplaats oid noemen om zo niet herkent te worden! (hoop ik)
Heb ooit een keer iemand van hier gezien tijdens t winkelen. Niet aangesproken, vond ik dan toch weer een beetje raar haha.
Hier ook nog niemand herkend. Soms als je dames ziet lopen dan denk je idd wel eens van zouden die ook zpers zijn😉. Maar nog niemand kunnen ontdekken haha
Ik vraag (of vroeg..) het me vooral af van de meiden waarvan ik weet dat ze in hetzelfde ziekenhuis liepen als ik, of ik ze daar wel eens tegenkwam.. Dat is (voor zover ik weet dan, ik schijn nogal eens gespot te worden zonder daarvan op de hoogte gesteld te worden ) nog nooit gebeurd
Ik kreeg laatst een berichtje van iemand die ons had gezien in het dolfinarium haha, ik herkende die gene niet
Hahaha dat is waar ja Ik zie hier heel veel dames uit dezelfde woonplaats hier maar nooit iemand gezien en ik ben volgens mij nooit herkend. G vanmiddag de stad misschien nog in als het droog blijft dus zal even goed rond kijken hahaha
Geen idee eigenlijk, nooit op gelet! En ik ben niet actief genoeg om herkend te worden, denk ik. Maar volgens mij zijn hier ook niet zoveel meiden uit Noord Groningen...
Ik nog nooit, terwijl ik weet dat er genoeg hier zitten die in dezelfde plaats wonen of er dichtbij. Sta dan ook weleens op t schoolplein te denken, goh zou er iemand hier ook op zp zitten haha. Wel andersom, dat ik ineens hier iemand zie die ik ken