Rond mijn bevalling (geplande keizersnee) was dit liedje van Blof om de haverklap op de radio, en altijd op momenten dat we even zaten te kletsen over de baby, bevalling etc. Het is ook echt 'ons' liedje geworden en ik heb het ook onder de film gemonteerd van Dennis z'n eerste levensjaar. En ik krijg iedere keer weer een brok in m'n keel als ik het hoor! (Daarnaast wonen we natuurlijk in de Blof - stad en komen we hemzelf - Pascal dus - ook om de haverklap tegen hier! ) BLOF BETER LYRICS IN DUTCH - YouTube Vooral deze regels; Wachtend tot de zon opkomt Is een manier om altijd weer het licht te zien En de nacht weer te vergeten Starend naar de horizon Heeft iets van niet meer kijken Van steeds weer verder reiken Naar wat je eerst niet kon Het wordt beter Met elkaar wordt het beter En we weten dat morgen Vlakbij is, en zo weer voorbij is We zijn groter Bij elkaar zijn we groter Dus we proosten op dagen Vol zonlicht dat ieder gewicht dragen kan Laat mijn hand niet Laat mijn hand niet gaan Je hoeft het niet alleen te doen Laat mijn hand niet Laat mijn hand niet gaan Je hoeft het niet alleen te doen
toen mijn zoon geboren werd was het Ceelo Green met f*ck you hahaha. toen de vk zei dat ik nog absoluut niet mocht persen dacht ik ook f*ck you en ben fijn zonder haar begonnen. maar deze mama had wel gelijk en 5 persweeen later was daar mijn zoon
Na mijn dochter geboren was hebben we weken heen en weer gereden naar het ziekenhuis en weer terug. Het liedje van Blof "Was je maar hier" was toen net uit en hoorden we toen vaak. We zetten dan altijd een andere zender op.. Kan er nu ook niet normaal naar luisteren.
Toen.onze zoon net was geboren, hoorde je heel vaak het liedje van Jeroen van de Boom en Leonie op de 100%nl. " want er vliegen levensgrote vlinders.door mijn leven"eestal op de BVomenten hoorden we die. Laten we nu.net op.het geboortekaartje een prachtige vlinder die uit zijn cocon is.gekropen staan....en elke keer weer de tranen nog van de hormonen en emotie van geluk
toen onze oudste is geboren hij is een dag voor zijn geboorte overleden mochten we naar paar dagen naar huis, mijn man en ik zaten in de auto en waren intens verdrietig, toen we bijna thuis waren en de auto van monuta al voor de deur stond kwam het liedje van anouk erop "one word" en dat vond ik zo bij ons passen als ik het nummer hoor op de radio huil ik nog steeds... zal de tekst is opzoeken voor jullie willow
I close my eyes And imagine you're here Did it all seem so hopeless Given the chance I would ask Forgive me I didn't do a thing to make you stay I didn't say a word to make you stay If I would have known Could I have tried to make it easier But I didn't do a thing Or say a word One word And I don't know why you're gone, now you're gone No beautiful goodbye You will never leave my mind And it turns out to be so much different than our dreams Now you're, you're a star in heaven My thoughts unsaid Stuck in my head And it all feels so useless Never forget to give all I have Forgive me I couldn't do a thing to make you stay And I couldn't say a word to make you stay If I could have known Could I have tried to make it easier But I couldn't do a thing Or say a word One word And I don't know why you're gone, now you're gone No beautiful goodbye You will never leave my mind And it turns out to be so much different than our dreams Now you're, yeah you're a star in heaven Still I don't know why you're gone, now you're gone No beautiful goodbye You will never leave my mind And it turns out to be so much different than our dreams Now you're, you're a star in heaven You're a star in heaven now You're a star in heaven Yeah you're my star