Ik wil dit even met jullie delen. Zoals velen van jullie weten was ik in juni/juli 2006 zwanger en is dit een miskraam geworden. We waren er toen al snel uit wat voor naam ons kindje zou krijgen. Als het een meisje was dan zouden we haar Rosalie of Rose-anne noemen roepnaam: Roos ! En als het een jongen was zou Thijn z'n naam worden in alle waarschijnlijkheid. We hebben hierover NOOIT met anderen gesproken. Wat schetst m'n verbazing de enige 2 mensen die ik ken en momenteel zwanger waren zijn beiden bevallen de laatste week van december van zowel een jongen als een meisje en je kan het misschien raden.... Het meisje heet: Rosalie! En de jongen heet: Thijn! Apart toch.. Ik geloof zelf dat alles een reden heeft in het leven, alleen dat je vaak op die momenten nog niet het besef hebt wat de reden is. Mirre
ik vind het in ieder gevall wel een mooie gedachte. zijn volgens mij ook geen namen die je heel veel hoort. Thijn vind ik trouwens een hele mooie naam! Rosalie is iets te zoet voor mij
zo heten de kids van irene moors toch ook? (sorry, daar moest ik ineens aan denken) thijn vindt iig wel een hele leuke naam.
Oh echt waar!? Wist ik niet ..hihi...Thijn hoor je wel veel hoor, maar vind het wel een leuke/stoere naam.
Nee, vind het niet echt vervelend. Verbazing was het woord. De namen zijn van de baby's van 2 collega's ...dus als we zouden willen gewoon te gebruiken. Unieke namen zijn het toch niet... Maar zoals ik het nu voel 'hoorde' deze namen bij die zwangerschap. Mochten we weer zwanger mogen worden ooit dan denk ik dat ik gevoelsmatig liever voor andere namen kies.
Wow dat is echt vaag! Je kunt er alles van maken toch. Als je ergens in gelooft denk je misschien dat het een teken is en anders toeval?
Irene Moors is zeker niet mijn favoriet en wist ook niet dat haar kids beiden deze namen hadden. De combi hebben we niet over nagedacht, bij ons was het ...de ene, of de andere naam haha. Maar ik vind het wel een beetje weird, want we wisten dit echt niet.
Irene Moors is misschien niet je favoriet maar heeft wel een goede smaak qua namen dan Wel toevallig idd dat zij net allebei die namen heeft gebruikt