Hai Meiden. Nou de titel zegt het al een beetje. M'n dochter word 12 januari 5 jaar en heeft haar eerste kinderpartijtje. Een ware prinsessenfeest. Er komen 4 andere meiden en dan zijn we in totaal dus met z'n vijfen (moet natuurlijk wel leuk blijven want het is voor mij ook de eerste keer ) Maar nu komt het: Uit alle dagen wil mijn schoonmoeder op DIE dag op visite komen. Ze gaat namelijk de dag daarna naar Rome toe. (fijn voor haar, maar daar kan ik toch niets aan doen ) En ergens heb ik daar dus moeite mee. Ik heb een kinderpartijtje. Mijn man heeft er al voor vrij genomen om dan lekker met me jongste er op uit te gaan, want anders heb ik die de hele middag aan me benen hangen. En dat gaat natuurlijk niet. Maar ik kan me schoonmoeder niet bezig houden die dag. Ben dan al druk in de weer met 5 kinderen. Mijn man is een schijterd en die vind dat het gewoon moet kunnen. Ja lekker voor hem...hij gaat de deur uit. Ik zou graag willen bellen en vragen of ze niet gewoon de dag daarvoor kan komen (ze werkt niet dus dat staat niet in de weg) zodat ik ook nog een beetje gastvrouw kan zijn voor haar. Ik wil niet dat ze me komt mee helpen met het feestje. Ik heb het al helemaal gepland en ingedeeld (spelletjes enz...) En heb m'n eigen ideeen erover hoe die dag moet gaan verlopen. Het is voor mij de eertste keer mar wl het dan ook graag zelf doen. Dat is toch niet zo raar? Wat vinden jullie? Al het andere visite komt die zaterdag/zondag daarna. Ik vind het gewoon moeilijk om haar op visite te hebben op de middag dat mijn dochter haar eerste partijtje heeft. Wat zouden jullie doen? PS: ze kan ook niet 's ochtends komen want dan zit Kelsey gewoon op school. En meteen vanuit school (12:00) gaan de kinderen mee naar huis (tot 16:00)
Hoi! Lastig esituatie ik zou gewoon zeggen, sorry! Maar dan kan het niet want dan heb ik hier een kinderfeestje. Het moet dus even een dagje eerder Ik ben in die dingen niet zo moeilijk maar goed het is wel lastig voor jou. IK hoop dat je er uit komt en mocht het niet lukken dan helpt ze toch mooi mee? succes! en veel plezier met het prinsessenfeest!
ik zou daar gewoon heel duidelijk in zijn en zeggen dat dit niet kan! Dat dit de dag is van je dochters kinderfeestje. Je dochter zal hier misschien heel anders zijn dan dat je al gewend bent (mijn nichtje was dat namelijk wel) en als oma er dan ook nog eens bij is, dan is dat voor haar misschien helemaal niet leuk!
de oplossing je man gaat met je jongste lekker de deur uit wat is er gezelliger als oma meegaat ? dus oma gaat met zoonlief en kleinkind gezellig naar ......... opgelost dan toch?
Ja ik wil ook heel graag bellen en haar vertellen dat het alle dagen daarvoor kan maar liever gewoon niet op die dag. Het liefst heb ik dat mijn man belt. Dit omdat ijn schoonmoeder om de een of andere reden nooit ergens normaal op kan reageren. Zo kunnen we heel normaal doen tegen elkaar...en zo krijgt ze iets te horen wat haar dan niet aan staat en gaat dan heel bot doen aan de telefoon of zegt dan gewoon bijna niets. Ik hb de telefoon toen ook heel snel aan me man gegeven omdat ik bang was dat ik zou ontploffen grrr. Ik ben erg bang dat als IK haar bel...en het staat haar niet aan dat het snel zal uitlopen tot een catfight aan de telefoon Ik ga dit nogmaals overleggen met mijn man...dat hij haar maar even een belletje moet geven. Zo niet dan doe ik het! Het is de dag van Kelsey en daar hoef ik verer ook geen "afleidingen" bij.
Dat had idd het beste idee geweest. Maar ze komt natuurlijk voor d'r kleindochter die jarig is. Dat is de hele reden van d'r komst. En dat komt me uitgerekend op die dag gewoon niet uit.
dan gewoon duidelijkheid tonen meis het is je dochter der verjaardags partijtje en daarmee basta als ze een beetje nadenkt voelt ze dat ook wel? ik wens je sterkte maar zou me er zeker niet bij neerleggen dan maar een catfight aan de foon dat waait wel weer over (hoop ik )
gewoon de dag ervoor! ze heeft niks te willen hihi...nee, gewoon zeggen hoor, Zeg maar dat dat voor haar ook leuker is omdat op de dag van het kinderfeestje jouw dochtertje toch geen oog heeft voor haar
De kinderen gaan toch om 4 uur weg? Dan heeft omie ze 's avonds toch ook nog? Of gaat ze vroeg weg? Ik had gewoon tegen mijn vriend gezegd, kom het jouw moeder en dan red je, je er ook maar mee (nee hoor, geintje)
meid het is het feestje van je dochter, en haar vriendinnetjes komen, en daar heeft je schoonmoeder niks tussen te zoeken. Het is toch jullie leven en daar past zij op dat moment niet tussen. ik heb dan nog wel geen kinderen maar ik heb het idee dat jou situatie het zelfde is als bij mij zo vaak. Mijn schoonmoeder wil ook vaak komen, wij MOETEN vaak daar komen, wij moeten dit en wij moeten dat, maar mijn vriend is net zo'n schijterd, die durft ook niet snel nee te zeggen tegen die moeder, omdat hij weet dat ie dan toch weerwoord krijgt. meid stap in je stoute schoenen en bel haar, want zij gaat na mijn idee heel je mmiddag verpesten, die zo leuk zou moeten zijn. heeft ze geen msn of mobiel, dan kan je het via msn op via een sms zeggen, is makkelijker
pfff ben ik blij dat ik een makkelijke schoonmoeder heb, maar meis als je niet wil dat ze komt die dag (wat begrijpelijk is) gewoon bellen en zeggen dat het niet uit komt dat ze de dag ervoor maar moet komen ofzo. wordt ze boos jammer dan het is jullie leven en de verjaardag van je dochter en daar heeft ze niets over te vertellen. sucses ermee. liefs mopsje
ik heb ook zo`n "leuke" schoonmoeder die 3959929 keer per week op de stoep staat/stond gek werd ik ervan op een gegeven moment heb ik tegen haar gezegd dat ze beter kan bellen voortaan omdat het ons / mij niet altijd goed uit komt ( ze kwam ook vaak op vrijdag als ik vrij ben) en dat heeft ze goed opgevat en ze belt nu meestal voortaan. ( en dan neem ik gewoon niet op, handig hoor die nummerherkenning )
En dan zeg jij.. zeg ... ken jij trouwens die mop al van die belgische sirene? Tuut tuut tuut en dan hang je op! (ehm.. verder niets gericht aan de belgische dames hier! laten we daar even duidelijk in zijn hè )
Pff.. nou, dat is behoorlijk zwaar hoor. Ze is ook 31 wkn zwanger, laten we dat niet vergeten. Dus dan heb je een kinderfeestje met 5 meiden, daarna moet je kind ff bijkomen van alle drukte en hilariteit. Intussen moet zij dan de zooi opruimen, zorgen voor eten en daar is oma alweer.. Ik weet hoe ik me nu voel met bijna 30 wkn (goh..) en ik zou dat niet trekken geloof ik!