Hallo dames, Ik ben nu 22 weken zwanger maar heb al sinds 4 weken erge ongesteldheidskrampen en een drukkend gevoel bij mijn anus (sorry). De krampen heb ik zowel onderin mijn buik als rug en ik wordt gek van het drukkend gevoel alsof ik naar de wc moet maar ik heb geen probleem met mijn stoelgang. Ik heb al een paar x de vk gebelt en het gesprek gaat van, bloedverlies... nee, beweging baby... ja die beweegt goed. Ja dan gewoon pcm nemen en rusten. Ik wordt gek van de krampen en ben bang dat het misnkan gaan elke dag. Kheb mijn urine gecontroleerd en ik heb geen blaasonsteking Iemand hier ervaring mee of tips. Ik ben zeer dankbaar. Xxx
Ik probeer met je mee te denken maar geen ervaring hiermee hoor, dus sorry als ik domme dingen zeg Zijn het wel echt krampen en geen groeipijnen ofzo? Dat je die misschien verwart. En die druk op je anus, heb je misschien last van aambeien? Was het eerste waar ik aan dacht. Ik lees overigens vaker dat mensen krampen hebben zonder dat er iets gebeurt hoor... Maar ik kan je natuurlijk niet geruststellen. Sterkte!
Ik heb nu ook regelmatig die krampen en de vk zegt toch echt dar dat groeipijnen zijn en ik me er niet druk om hoef te maken. Mischien ben je ook te druk en is het een teken van je lichaam dat je rustiger aan moet doen? Die druk van achter weet ik niet maar dacht inderdaad ook aan aambeien. Succes!!
Dit gevoel had ik pas rond de +- 30 weken, was vanwege het indalen icm bekkeninstabiliteit maar jij bent pas 22 weken dus lijkt mij stug dat jouw kindje al aan het indalen is. Je zou moeten denken aan bekkenbodemklachten, aambeien of te druk bezig geweest/verkeerde beweging gemaakt.