Hoi! Wie weet waar ik toffe kleding kan kopen voor mijn vader die er nog jong uit ziet en voelt maar wel zestig is maar zich goed wil kleden?
Een jong uitziende man heeft altijd goede schoenen (moccasins van Tods bijvoorbeel) aan en Avatar van Rayban. Een goede spijkerbroek doet ook wonderen. Maar meningen verschillen denk ik
Voor een man van 60? Seriously? Ik zou zeggen Charles Vögele of zo. En inderdaad een nette, maar wel vlotte spijkerbroek eronder, maakt meteen jonger.
Haha hoezo, mijn vader van 64 koopt ook zijn kleding af en toe bij mexx en daar hebben ze echt leuke vlotte kleding hoor! Als die zich nog jong voelt en er zo wilt uitzien waarom zou je dan oude mannen kleding gaan zoeken
???? En waarom zou mexx niet kunnen? Het ging toch om een vlotte man? Vögele valt bij min toch niet echt onder vlot... Mijn vader, 65, loopt in esprit, mexx, g-star etc. Alleen niet de super hippe lijn voor 16 jarige, maar de vlotte lijn voor volwassenen.
Mijn vader ziet eruit als een zwerver hahaha. Geeft niks om mode. Mijn vader houdt van duiven. Hij ziet er altijd grappig uit, gekreukelde kleding. Ongeschoren baard. Vettig haar! Hahaha Ik weet wel m'n vriend's vader is best wel modebewust. Hij draagt alleen Ralph Lauren truien. Rookt een pijp en golft graag. Echt een kakker!
ik vind de WE leuke nette kleding hebben voor een ±60 jarige... en idd een goede spijkerbroek is een must!
Hahaha, Vögele...nee, daar moet je echt niet zijn voor toffe kleding. Mijn vader (60 en heel tof ) draagt van alles, ik zie hem ook wel eens lopen in Esprit bijvoorbeeld.
Oke, Vogele is misschien niet heel hip, maar er hoeft toch geen merkje aan te zitten? Het gaat er toch om hoe het eruit ziet en of het lekker zit? Ik denk dat je bij de V&D en de C&A ook best wel wat moois en hips kan vinden.