Haj meiden ik ben 24 oktober bevallen van een zoontje. En ben een week op advies van ziekenhuis weer met de pil begonnen. ik heb imiddels bijna 4 strippen gehad en al weer 3x ongesteld geworden. Ik en mijn vriend vrijen nu gewoon met condoom omdat ik het allemaal nog beetje eng vind. Maar ik had 3 dagen geleden antibioitca gekregen van huisarts omdat ik onsteking had. Maar nouh gister avond gebeuren eigen onbewust dat we zonder condoom heb geverijen. Nouh ben ik dus bang dat ik dus weer zwanger ben of woor. Of zal het allemaal wel los lopen wie kan me helpen.
Je kan twee dagen lang de morning-after-pil slikken volgens mij. Dus als je niet opnieuw zwanger wilt raken, zou je die toch kunnen halen.
Je zegt dat je bijna 4 strippen hebt gehad? Hoeveel pillen zaten er nog op die 4e strip toen je onveilig hebt gevreeen? Als het er minder dan 6 waren, zal het wel loslopen hoor!
Als je de pil slikt kan je ook de kluts van je cyclus niet kwijt zijn....dus even kijken in welke week je zit, de bijsluiter erbij pakken en dan zie je of er reden is tot onzekerheid!
Waarom heb je niet gewoon voor de zekerheid de morningafterpil gehaald? Dan hoef je je ook geen zorgen te maken!
Welke antibiotica was het? Misschien moet je eens in de bijsluiter kijken of daar wat staat over de pil? Niet bij elke antibiotica hoor.
Haj meiden ik heb even met mijn apthoteek gebed. en gevraagt welke het nou presies was het was azitromycine En het moet als het goed is niet de pil uitschrakelen. Dus als goed is zit dat wel goed. bedankt voor julliej reacties