Ik ben een peer. Ik heb geen echte brede heupen (ik ben redelijk smal, heb een broekmaat 27), maar mijn heupen zijn wel breder dan mijn schouders.
Ik denk van deze 5 een liniaal... Maar ik vind dat niet echt aantrekkelijk klinken terwijl ik dat wel ben Ben lang en dun met kleine borsten.
Haha, goed dat je het erbij zegt. Ik bedoel inderdaad wat je normaal voor figuur hebt, NIET in zwangere toestand!
Zandloper. En hoewel er nog zo'n 6/7 zwangerschapskilos over zijn, is het model nog goed zichtbaar. Fijn
Ik heb het dikke-pensfiguur, maar die staat er niet tussen. Toen ik nog niet zo zwaar was, had ik dat typische latina-figuur met brede heupen.
Haha ik moet lachen om jullie reacties, sorry dat niet alle figuren er tussen staan, maar anders dan wordt het wel een hele lange poll. Jullie kunnen uiteraard kiezen voor geen van de antwoorden en in een reactie toelichten wat voor figuur je dan wel hebt!
Zandloper. Het enige wat niet echt in verhouding is is dat ik van die dunne onderbenen heb (net als m'n moeder). Helemaal nu ik ook ben afgevallen is dat nog opvallender.
Pfff geen idee 😅 denk dat ik beetje tussen een peer en een zandloper inzit.. M'n tieten zijn niet extreem klein maar ook niet groot.. Heb wel een kont 😁
Een peer komt het meeste in de buurt, heb alleen grote borsten ->). Gezien mijn smalle schouders, heb ik flinke heupen en bovenbenen.
Geen van allen, maar peer of zandloper komen het meest in de buurt: Smalle schiuders, grote(re) borsten, smalle taille, brede heupen en bovenbenen (vrij irritant met broeken kopen, zitten bijna altijd te strak rond de bovenbenen )
Appel, peer, aardbei? How about a watermelon... haha Ik ben wel wat te zwaar, maar heb nog steeds een zandloper figuur. Heb een goede en duidelijke taille, brede heupen en grote borsten. Alleen ook kilo's op de buik en benen. Maar daar werken we aan