vanavond voor het eerst in groot bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mona23, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Vanavond slaapt mijn zoontje van 2 jaar voor het eerst in een groot bed. Opa heeft het gemaakt en vanavond hebben we het opgehaald.
    Hij was er erg blij mee, vooral met het tractor overtrek, haha.

Maar sinds hij erin ligt ( 20.00 uur) ben ik al 10 keer boven geweest, we hebben een plankje voor het bed en hij heeft een slaapzak aan maar klimt er gewoon uit.
    Net was hij een boekje aan het lezen van dikkie dik, iets later hoor ik de babyfoon op de grond vallen.
    Hij probeert vanalles uit...
    Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren.....

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hier is onze kleine meid vanavond ook voor het eerst in haar grote (junior) bed gaan slapen. Ze mekkerde even maar dat was meer omdat ze haar slaapzak niet aan wilde. En nadat ik 5 min bij haar ben gebleven is ze in slaap gevallen. Ben net gaan kijken en ze slaapt als een roosje

Wij hebben dit bed:
    KRITTER Bedframe met lattenbodem - blauw - IKEA

We hebben haar op het hard gedrukt in bed te blijven en ook morgenvroeg niet op te staan maar ons te roepen. Ben benieuwd of ze er zich wat van aantrekt als ze eenmaal door heeft dat ze er zelf uit kan haha.

Suc6 met je zoontje

3. mona23

mona23 Niet meer actief

dat is ze denk ik morgenvroeg weer vergeten, haha

hier inmiddels nog eens 5 keer bovengeweest.........

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Normaal hoef je haar maar 1x wat te zeggen haha, maar of dat in dit geval ook werkt merken we morgenvroeg

Hmmm da's minder. Was hij voorheen wel een goede slaper?

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha, hier ook vanavond voor het eerst in zijn grote (peuter-)bed, ook meteen voor het eerst op een nieuwe kamer!

Normaal gaat 'ie eigenlijk altijd meteen slapen, nu heeft hij 20 minuutjes gehuild (in het begin hartverscheurend, ik stond op het punt om naar boven te gaan...) en daarna alleen een beetje jengelen. Overigens is hij er niet uitgekomen, maar wij hadden bij het ledikantje de zijkant er ook al uit en ook daar is hij nooit uitgekomen.

Ben benieuwd hoe jullie kindjes het doen vannacht! Ik verwacht dat mijn zoontje gewoon door zal slapen (hij is bijna nooit echt wakker 's nachts) maar het zal morgen wel weer vroeg zijn (hij is altijd rond 6.00 - 6.30 uur wakker, en we laten hem dan normaal nog even mopperen maar dat vind ik nu wel erg sneu omdat hij misschien niet weet waar hij is dus morgenvroeg haal ik hem er maar meteen uit).

Succes vannacht dames!

X

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen!

Hier precies zoals verwacht: Goed doorgeslapen zonder een centje pijn, maar dus wel om stipt om 6.00 uur wakker!

7. mona23

mona23 Niet meer actief

hier tot 7.30 geslapen. Toen hoorde ik hem rommelen en had hij zelf het licht aangeknipt en was aan het spelen
    Gisteravond sliep hij uiteindelijk om 22.00 uur. Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat

8. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Onze zoon van 2 slaapt nu ook een week in zxijn grote autobed.
    Vanaf het begin is het prima gegaan en hij vindt het geweldig!

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn dochter slaapt sinds ze 19 maanden is in een groot bed ( juniorbed)
    De eerste avond was ze ook de hele tijd aan het rommelen, erin eruit enzo, en op een gegeven moment hoorde ik echt een doffe klap, ik naar boven gerend, was ze er dus uitgevallen ( we hadden geen bedrek) en ze sliep op de grond gewoon verder haha ( sorry ) De volgende dag ging het gelijk goed, ze is er nooit meer uitgevallen en gaat savonds eerst nog spelen voordat ze gaat slapen, ze pakt een boekje of gaat met little people spelen, het lijkt soms net of ze verbouwd boven maar als ik boven kom heeft ze alles weer keurig opgeruimd haha. Ze gooit wel vaak een boek uit haar bed en dat klinkt alsof ze een steen gooit.

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    onze dochter slaapt sinds vorige week donderdag in der nieuwe kamer.
    we hebben eerst het ledikantje en het grote bed er neergezet.
    de eerste nacht in het ledikantje toen verteld dat die voor der broertje word.
    en sinds dien slaapt ze in het grote bed.
    en dat gaat super goed.
    van de week samen het ledikantje uit elkaar gehaald want ze noemt kleine bed broertje bed.
    en zonder problemen slaapt ze nu zonder het ledikantje op der kamer.

misschien is het wat om te het ledikantje erbij te zetten en hem te laten kiezen.

succes gr sabrina

11. mona23

mona23 Niet meer actief

ledikant is verkocht.. dus geen optie
    ben benieuwd vanvond..

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier weer zonder huilen naar bed, appeltje eitje!:)

13. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ook hier gaat het zonder problemen ze blijft 's morgens netjes liggen. Gisterenmiddag zonder slaapzak erin gelegd en toen ging ze spoken met slaapzak aan gaat het als een tierelier

Deel Deze Pagina