Ik hoop dat je mooi kloppend hartje krijgt te zien wvw! Ik voelde m'n ei wel ja altijd. Steekjes een paar dagen voor die met de dag iets erger werden
TOKTOK-LIJST Bo, 27 jaar, ronde 7, 3e kindje, NOD 14/1 Silverwings, 30 jaar, ronde 9 na BBZ, 1e kindje, NOD ?? Noontje, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje, NOD 13/1 Adriana, 29 jaar, ronde 14, 2e kindje, NOD 9/1 Kerstelfje, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje, NOD 12/12 miich, ?? jaar, ronde 3 IUI, 1e kindje, NOD 13/12 LadyJoey, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje, NOD 13/12 Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje, NOD 13/12 TanteTrien, 22 jaar, ronde 14, 1e kindje, NOD 14/12 Tylmare, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 14/12 Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje, NOD 14/12 Femmefatalex, 22 jaar, ronde 1, 2e kindje, NOD 22/12 Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje, NOD 19/12 Victoire, 38 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje, NOD 21/12 SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 3/1 Jingle, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje, NOD 9/1 JuullesD, 27 jaar, ronde 1 na bbz, 1e kindje, nod 7/1 Asuka, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 10/1 ZWANGER wvw, 28 jaar, 1e kindje, UD 15-08-2015 23 dec 1e echo Louloute, 26 jaar, 1e kindje, UD 17-08-2015 Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, UD 17-08-2015 2 jan 1e echo Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, UD 22-08-2015, 6 jan 1e afspraak vk Laawra, 31 jaar, 2e kindje, UD 21-08-2015 LittleMeStphnie, 22 Jaar, 1e kindje, UD 23-08-2015, 6 jan 1e echo
Ik heb de lijst even bijgewerkt en ook mijn NOD erop gezet. Ik ben nu aan het kijken om samen met VL een weekendje weg te gaan. Wordt de eerste keer dat kleine dreumes dan ergens gaat slapen terwijl wij echt niet in de buurt zijn. Nu af en toe wel bij oma maar die woont 5 min bij ons vandaan. Alleen waar zullen we eens naartoe gaan? Ik zou het wel leuk vinden om een beetje een luxe hotel te hebben ergens in Nederland. Iemand nog tips?
Gelukkig is manlief oke !! Geen schade door medicatie gebruik of de operatie !! Ben zo blij !! Nu hopen dat het snel raak mag zijn in 2015....
Fijn bo! Idd hopelijk snel raak nu. @jingle. Wij zijn vorig jaar een weekendje naar valkenburg geweest, o.a. In de kerstgrotten, echt superleuk!
Bo wat fijn, heel veel succes dan! 2015 word jou jaar Wat betreft de eisprong, sinds ik nu een jaar echt mee bezig ben geloof ik. Heb ik hem wel steeds gevoeld. Steekjes in me liezen en wat kramp. Soms de dag zelf dacht ik dat ik ook me wat ziek voelde. Ik denk dat ik deze keer ook de innesteling heb opgemerkt want toen was ook aardig aan de dunne. En ik heb niets aparte gegeten ofzo gewoon het zelfde als we altijd doen.
Dan hoop ik echt dag dit mijn ei pijn is, ik hoop het zo.... ik doe vanmiddag nog wel even een ovulatie test want ik heb nog steeds het gevoel dat ik eerder ga zijn....spannend!! Er zijn trouwens ook echo praktijken waar je tegen betaling zelf een echo mag laten doen, kost rond de 35 euro geloof ik. Ik kon daar toen terecht ivm bloedverlies. maar ik mag de volgende keer gelijk door naar de gyn met vier weken al. dat zal een hele geruststelling zijn want wat dat betreft is elk krampje angstig. ik heb na de operatie tot twee keer toe een zwangerschap test gedaan ook al kon het theoretisch gezien niet....gewoon puur uit angst. Maarja de geruststelling die ik erna heb is me meer waard dan die 1 A 2 euro per test en mocht ik niet naar de gyn dan had ik het zelf betaald
Idd Juulles zon echocentrum ben ik vorige keer geweest. En dit keer kan ik daar ook dinsdag terecht, maar omdat het ook di bij verloskundige kan, ga ik toch maar daar. Maar idd ook handig als je ergens anders niet snel terecht kunt!
Ja idd wvw vaste vk heeft wel de voorkeur maar mocht je eerder willen dan is zo een echo praktijk wel een uitkomst. als er dus geen reden is voor een vroege echo mag je pas met acht en als je pech hebt tien weken. terwijl iedereen het hier wel rond de vier weken al weet!! ik ben stiekem wel blij dat ik bij de gyn mag want ik vertrouw artsen zeker na alles wel meer dan de vk. Tis alleen onpraktisch want nu moeten we overdag en moet mijn vriend vrij vragen zucht (in de bouw kost een vrije dag geld want je krijgt geen salaris)
Idd Juulles ik vind gynaecoloog ook beter voor echo! Wij lopen sinds mnd bij gynaecoloog en reden niet blij mee, maar welfijn idd dat echo dan via hun kan. Allen echo bij gynae kon 22e overdag en dan kunnen wij niet en anders kan 'pas' 29e. Wij gaan liefste zo snel mogelijk dus daarom bij vk geregeld(en zelfs ook bij echocentrum hahaha maar toen bleek dat bij vk kan, dat maar doen ipv echocentrum). Maar wel veel getwijfel gister hoor erover.. Haha
Ik snap het helemaal. voor mij zal het denk ik na de eerste echo wel goed zijn want als t eenmaal goed zit dan blijft het daar zitten.ml maar mijn vriend is wel blij dat we de eerste 3 maanden daar moeten
Ik zou idd al blij zijn met een eerste echo waar het goed zit. En benieuwd hoe ik erna er tegenaan kijk, omdt tot 12 weken nog wel f eng is (vind ik). Maar wordt natuurlijk wel in principe steeds zekerder
Ik moet trouwens zeghen dat ik het wel weer fijn vind dat we nu bij vk hebben gemeld die ook echos doet, want vorige keer hadden we oms aangemeld bij vk die zelf geen echos doet. Dat vind ik minder omdat je dan steeds heen en weer moet
Voel me vandaag vreselijk down, dus heb me even geamuseerd met mijn Maine Coons Aslan (rood) en Timo (Blauw)
Ja die zekerheid heb je nooit wat dat betreft.... ik durf ook echt niet te zeggen of ik rust heb of relax kan zijn. ik bedoel als het bij mij nog een keer een bbz is dan houd het qua natuurlijk zwanger worden gewoon op. Dus de angst is echt heel groot