Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Tja, vanavond en de komende dagen het toch nog maar even gezellig maken en afwachten. Meer kan ik toch niet doen :)

2. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Fijn he zo onvoorspelbaar susanneO. Je tempt... dan zal dat het bevestigen denk ik. Succes !

Iedereen bedankt vh meeleven over de spermatest !!

Ik heb weinig tijd bij te lezen zeg. Druk hier ! Kids morgen ook beide kerst diner dus moesten we wat voor maken natuurlijk. Werk, ziekenhuis met ml, kids vakantie vrijdag etc.

Adriana, hihi wij dachten idd hetzelfde ;) goed gelukt hihi.
    Alle echo's die eraan komen, veel plezier ! Hopelijk en klein mooi beweeglijk boontje mogen zien.
    Victoire, vrijdag testen he ? Spanningggggggg. Hoe voel je je ?
    Femme hoe istie daar meid ?
    Louloute, hoe voel je je?
    Juffie hoe is het met de pijn nu ?
    Sabrina verwarrend allemaal he... wij hebben wel beide pech gehad met die tarwekiemolie zeg .... hopelijk voor jou wel met een roze eind resultaat !! Succes meid
    Wvw hoe voel jij je?

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik heb op 9 dpo een tes gedaan en die was al duidelijk, maar ik heb het idee dat me eisprong eerder is dan ik heb berekent dus misschien dat hij vandaar duidelijker was.

4. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik wacht nog (redelijk) geduldig af haha.

Ik heb wel weer iets verwarrends. Na het plassen als ik afveeg heb ik weer allemaal slierten slijm. Ik kan ze niet zo ver uitrekken als op 5/6/7 december en ze zijn ook niet doorzichtig. Meer een witte kleur met een groene glans. Schimmeltje is t niet denk ik want dan heb ik ook altijd jeuk en dat heb ik nu niet. Ook stinkt het niet, het ruikt naar niks eigenlijk.

Maaar als ik bij mijzelf voel, bij mijn baarmoedermond dan is t dat korrelige spul. Als het in mn ondergoed zit is t ook dat korrelige creme achtige. Alleen met afvegen heb ik echt slijm!!

5. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Hier ff ook druk waardoor ik niet alles bij kan lezen! Maar denk wel aan jullie en duim voor mooie testjes komende weken!!
    Hier nog steeds wel wat last van heup/bil, maar dragelijker dan t in het weekend was gelukkig. Heb enorme vreetbui op dit moment, dus geshopt bij supermarkt en allemaal ongezonde hartige dingen gehaald. Verder ineens toch wel wat zwaardere en dus pijnlijker borsten. Ben zo bang dat mensen dat ineens opvalt, want heb echt al cup meer. Vandaag zelf mijn voedingsbh aangedaan!! Knelt tenminste niet zo aan het eind van de dag.

6. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Zucht, ik heb meer het gevoel dt ik ongesteld ga worden dan dat ik ga ovuleren. Had ik maar een microscoop om zelf te turen, want ik ga me toch zorgen maken. En ik heb nog geeneens tijd gehad om die tarwekiem tabletjes te halen!

Juffie: ik ben jaloers, hoop dat mijn boobs ook flink exploderen. En lekker snoepen, heb je verdiend;)

7. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@juulles hahaha normaal heb ik al flinke cup dus voor mij is het niet echt winst maar draag het met liefde natuurlijk :)

8. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hello hoe gaat ie hier?
    Hier gaat het z'n gangetje. Ben moe, 2 u na het wakker worden al zin om te slapen 😴 soms lichtjes misselijk. En ook al grotere borsten :D
    Gisteren aan schoonouders verteld. Ze zijn zo blij! Gelukkig maar :) was best zenuwachtig eigenlijk..vanavond aan mijn ouders vertellen als het goed is.
    Over 6 dagen gaan we verhuizen dus begin al aardig gestrest te worden!

9. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik mag op rood

:(:(:(:(:(

goei glas amaretto , een zak bugle chips en philadelphia bieslook!!
    ik heb het verdiend

*ween*

10. JuullesD

Balen sabrina:(

11. JuullesD

He noon en wvw, ik zie net toevallig pas jullie reactie over mijn bezoek bij de gyn.
    Opzich kwam het nieuws niet als een verrassing. Dit wisten we al, maar het blijft rot zeker nu we het weer mogen proberen wordt je weer even met je neus in de feiten gedrukt.
    Dus opzich gaat het wel, maar ik ben bang dat ik me echt pas weer helemaal oke voel als ik zwnger ben....klinkt misschien stom of wanhopig maar zo voel ik het wel

12. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Klinkt helemaal niet stom of wanhopig, kan ik me goed voorstellen (voor zover dat mogelijk isvoor iemand die het zelf niet heeft meegemaakt :))
    Je bent nu toch sowieso afhankelijk van of het eitje wel aan de goeie kant springt toch? Weet er lang niet alles van, maar kan me voorstellen dat niet ineens die goede standaard de weggehaalde overneemt..?

13. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    @Bo87 Zeker fijn zo'n onvoorspelbare cyclus! Heb jij ook last van heb ik in de gaten ;) Voordat we het gingen proberen, altijd standaard eisprong cd12 menstruatie cd26. Zul je zien dat als je eenmaal begint, alles onvoorspelbaar wordt. Maakt het wel extra spannend!!

@Sabrinakenneth Balen! Hoop dat de volgende ronde, jullie ronde is!

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    SusanneO... nou idd.. en ik was echt tot het op het uur nauwkeurig regelmatig 5x op rij.... moet je eens tarwekiemolie slikken .... ben je zo je regelmatige cyclus kwijt haha.. is niet helemaal waar hoor... want deze mnd kwam mn ei plots ineens 2dgn eerder.. zonder olie haha. Wie weet wat deze maand met zich mee brengt !!

Ik heb net kerst lunch sandwiches gemaakt voor mn zoon. Wat vinden jullie ?? En morgen maak ik voor mijn meisje dr diner een fruit kerstboom !! Leukkkkk !!

15. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Echt leuk gedaan bo, top idee!

16. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooo!! Die zijn prachtig! Wat zal hij er trots op zijn morgen 😁

Enne...de fruit-kerst-boom 🎄 ook nog showen hoor! Ben nu al nieuwsgierig! 🍎🍒🍉🍓🍇🍊🍋🍍🍐

17. Asuka

Asuka Niet meer actief

Oh sorry, overheen gelezen. Is ook wel zo, maar gun het mensen die er lang mee bezig zijn zo. Mja, weet niet hoe ik t duidelijk kan uitleggen. Maar wel bedankt voor je lieve woordjes!

Sabrinakenneth Vet leuke fotos van je katjes :) Jammer dat je op rood moet.

bo Super ltof die broodjes! Ziet er lekker uit.

Hier even een domper, een van mijn huisdiertjes moeten laten inslapen, :( Wel al een wat ouder diertje, maar had haar nog wel wat langer willen knuffelen.. bah.

18. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    morgen dames

nog geen bloed te bekennen, wel pijn.
    (gisteren bij slijm onderzoek had ik een sliert helder rood slijm vandaar)

temp 37 graden. dus wel gezakt morgen zal wel prijs zijn op nod zelf

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik snap wel wat je bedoeld idd Asuka, soort van schuldgevoel ofzo. Alleen kunnen we helaas allemaal niet onze eigen ervaringen bepalen met het wel/niet zwanger worden en we doen allemaal ons best:) heel erg rot inderdaad voor degene die zo lang bezig zijn en in onzekerheid zitten, dat wil je voor niemand en ook niet voor jezelf.. Maar daarom is het mensen die het wel snel en goed lukt ook gegund. En alleen maar ellende lezen, geeft ook geen hoop denk ik.. Maar kan me ook voorstellendat mensen die lang bezig zijn, het soms rot vinden om te lezen. Maar we willen allemaal graag zwanger raken en ik hoop dan ook dat het voor iedereen hier lukt en er een mooie, gezonde baby uit mag groeien!!!

20. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Goeiemorgen iedereen ik denk dat ik ga stoppen met mijn opleiding :( heb er gewoon geen zin meer in en ik heb er ook helemaalg een interesse meer in!
    Maar ik wil wel nog een opleiding doen maar dan een ander beroep! Ik heb alleen geen idee wat. Zit echt een beetje klem.

Deel Deze Pagina