Neeeeeeeeeeee 😳 dat meen je niet! Wat vreselijk zielig! 😭 Arm beest, arme jij, arme jullie!! Wat een toestand...heb echt met jullie te doen. Een hondje is immers echt een gezinslid, hij hoort bij jullie en jullie bij hem...sterkte meis.
Bo veel sterkte meis! Jemig het zit jullie niet mee. Laat alle ellende maar lekker achter in 2015 en volgend jaar meteen beginnen met een paar knalpositieve zwangerschapstesten!!
En ik susanneO ?? 😄 Ik ben mega verdrietig en ben als een malle aan t schoonmaken en janken... vreselijk... hy is zeker een zeer gewaardeerd knuffelbaar gezinslid.. zie zoooo op tegen morgen. Snik. Tnx voor alle reacties. Dec 2014 is de slechtste maand van heel 2014. En dan nog dit.... wat denken jullie ? Miss ook al bijna een ei .. pfff
Mijn duimen draaien overuren voor je, Victoire. Hopelijk kunnen de komende feestdagen je gedachten wat verzetten, kom je de weken misschien heel iets sneller door.
Inderdaad Bo! Als jouw pendel klopt, dan is het helemaal dichtbij. Hopelijk brengt 2015 je veel goeds i.p.v ellende en verdriet! Heel veel sterkte morgen, ik weet hoe moeilijk het is. In gedachten ben ik bij je!
Helaas ben ik t geloof kwijt in de pendels hihi. Er waren er 4 die Nov aangaven, 1tje Dec en 1 Januari... hoop dat de laatste juist zit. Ohja.. ook 1 pendelde Maart voor me vorige wk. Lief van je meis !!! Knuffel
Victoire dat is logisch ik denk dat het wel heel normaal is, ik jeb de echo okkd e eerste week van januari en ik ben blij maar ook nerveus of alles dan wel goed is het is moeilijk maar blijf positief je bent zwanger dus je hebt al heel wat overwonnen. Komt helemaal goed. Adriane mooi gezegt we duimen allemaal voor jou victoire en voor alle dames Bo wat vervelend nou, is nooit leuk zoiets. Je hondje is gelukkig wel aardig oud geworden en heeft een mooi em goed leven geleid . Heel veel sterkte hiermee x Voor ieder zal hoop ik 2015 heeeeeel wat moois meebrengen.
Mag ik even de klaagmodus aanzetten? Zucht nog geen 6 weken zwanger en nu al een brandend stuitje en pijn in de beruchte onderrug. Vorige keer begon t 'pas' met 14 weken met als gevolg dat ik met 20 weken thuiszat ivm bekken instabiliteit. En daarbij heb ik nu een kereltje van 14 kilo wiens hobby mama's arm is. Oh ik hoop zo dat dit niet nu al de voortekenen zijn, want dan wordt het lood en loodzwaar. .... Sorry dames, ik besef me dat sommigen van jullie heel graag willen ruilen maar mijn lijf vindt t zwanger zijn qua bekken heel zwaar. En had echt stille hoop dat het wat langer op zich zou wachten dit keer.
Lieve meiden, ik wens jullie Fijne Feestdagen en een Gelukkig 2015, een jaar waarin dromen uitkomen, verdriet slijt, hoop doet leven en we met elkaar mooie, nieuwe herinneringen zullen maken en delen... 😘
Bo, heel veel sterkte. Ik hoop dat er na dit diepe dal een hele hoge piek aan komt voor je xxxx Ik zit ondertussen pas vijf dpo, mag van mezelf pas twee januari testen...wachten duurt lang. Ik voel en merk nog niks, maar dat is denk ik ook nog te vroeg!
Mijn NOD is ook 2 of 3 januari, maar ik ga op 1-1-2015 testen (althans ik laat mijn vriend de test doen). Zou toch een super nieuwjaarscadeau zijn! Hoe is het nu Bo? Hopelijk gaat het een beetje! Knuffel!!
Zou ik ook wel willen, maar ik moet werken. Dus dan maar twee januari op mn vrije dag, kunnen we of samen huilen of samen vieren!
Ben verdrietig, kapot, gesloopt. Geef mijn portie maar aan...... ik ben helemaal klaar met 2014 !! Snik. Fijn samenzijn met kerst lieverds x
Ach lieverd toch, hele dikke knuffel! Ik hoop echt dat je toch (naar omstandigheden!) een fijne kerst mag hebben!
*zit ik dan met me sultana en thee in bed tegen de misselijkheid, meneer snurkt lekker verder xD * Voor de dames die oven in de put zitten, een hele dikke knuffel en ik hoop dat jullie een fijne kerst zullen krijgen! Laat 2014 maar lekker afgesloten worden, Op een nieuwjaar als frisse start en nieuwe goeie rondes en kansen.