oh meiden ik ben ook stom geweest. Ik had ineens de drang om te plassen op een stickje haha maar ik ook ineens zo bang...heel moeilijk uit te leggen. maar ik ben zo bang dat als het negatief is dat ik dat niet kan verwerken....omdat ik weet dat het dan wel weer even kan duren voordat mijn eisprong aan de goede kant zit...zucht stomme angst he? maar goed test was natuurlijk negatief, ook al zagen mijn vriend en ik een licht heeeeeeel licht streepje we beschouwen de test als negatief. Zo dat was mijn schuldbekentenis haha
Juulles wat spannend zeg! Ik snap je angst en drang om te testen hoor! Hopelijk zegt die hele lichte streep toch iets. Wanneer wil je weer gaan testen?
Haha Adriana heeft de calorieen al verbrand Voor Susanne ook spannend zie ik, wanneer test jij op nieuw?
eigenlijk pas 2 januari. ik ben gewoon bang. bang dat het positief is en bang dat het negatief is. ik vermoed wel dat ik eerder zal testen, ik had nu ook gewoon de verkeerde test en een paar druppels verdunde urine dus dom eigenlijk zucht
Ik zit weer op het wachtbankje Eerste Kerstdag ineens al een positieve ovu test (zou m'n ei eigenlijk pas maandag of dinsdag hebben), dus een nóg iets drukkere kerst gehad dan verwacht Wel superleuk, ben nu op de verjaardag van ons dochtertje 12 dpo, kan die dag vast de testdrang niet weerstaan Zou toch een superleuk verjaardagscadeau zijn om dan een (licht)positieve test te hebben
O dat is wel balen dan Juulles, eigenlijk met mindere test en weinig urine.. Succes met wachten en ik duim voor je! Noontje dat zou idd een leuk cadeau zijn en misschien wel met kerst verwekt
mijn vriend wilt toch vandaag alweer testen, dus ik pak wel een extra vroege test. ik zit geloof ik 8 dpo nu dus tis nog te vroeg maarja test drang he
Ik verwacht niks hoor wvw. en zelfs als het kreng positief is zegt het niks. kan alsnog ongesteld worden hmmmm
Ik weet het allemaal niet zo, vandaar een beetje stil gehouden erover.. afgelopen dinsdag hadden we gelukkig om 16.15 uur een vroege echo, ik kon max 6 weken en 3 dagen zijn. Alleen precies die dinsdagmiddag toen ik rond 12 u naar de wc ging, had ik een hele veeg rood bloed. Daarna nog beetje bruin bloed gehad. Toen we voor de echo kwamen zei ze al van tevoren dat je waarschijnlijk nog niet veel zou kunnen zien met de (inwendige) echo. Tijdens de echo zag ik voor het eerst bij mezelf een baarmoeder met een mooie vruchtzak erin. Onderin zag ze iets zitten, maar het was nog te klein om meer te kunnen zien. Volgens de meting was ik 6 weken en 1 dag. We mogen volgende week dinsdag terug komen. De dag erop heb ik behalve af en toe bruin ook nog een keer rood bloed gehad. Gister nog een veeg bruin ineens savonds na de hele dag nergens last van te hebben gehad en tot op nu vandaag nog geen bloed. Wel is het zo dat ik sinds vorige week zaterdag verkouden ben en steeds nies, hoest, neus snuit enzo.. De vk zei dat het niet te zeggen is waar het vandaan komt.. Dus het is nu afwachten, maar we hopen, wensen en duimen!!! Elke keer als ik naar de wc ben gegaan, vind mijn man het ook enorm spannend. Wel heb ik ook nog zwangerschapssymptomen.
JuullesD, nee he muts !!! 😉 de volgende test f met ochtendplas doen ! Wvw ik vond al dat je weinig er was ! Gaat het wel ? Je zal wel dubbel zoveel angst ervaren. Ik hoop echt dat het gewoon goed zit. Door zwangerschap is je baarmoeder ook meer doorbloed. Misschien tijdens het seks hebben iets geraakt ? Ofzoo.. ik duim voor je meid. Noontje.. fijn he weer je ei lekker vroeg ! Altijd een meevaller he hihi Victoire wat naar dat je zo ziek bent geweest zeg bluhh. Hoe voel je je nu ? Onze kerst was ondanks alle ellende deze week wel oke. Ik heb veel afleiding gehad aan het koken !! En mn ouders en zus zijn bij ons komen eten. 2e kerstdag waren ml en ik samen en kids bij papa kerst vieren. Eerst hier nog met zijn alle + papa vd kids geluncht. Gelukkig kan dat hier !! Erg trots op hoe we dit doen voor de kids. Maar ondanks dat mn test niet echt positief is hebben we gister en vandaag geklust. Heerlijk eens een x spontaan ! Hihi. volgens voorspelling heb ik di/woe mn eisprong. Ik had 3dgn geleden wel een bijna positieve.. nu weer wat afgelopen. Maar dat wisselt bij mij sowieso. Hij kan ineens knallen dus test ongeduldig door haha. En tja meer dan klussen kunnen we niet doen haha. Ik probeer mn denkwijze iets aan te passen. Van: "oh dalijk duurt het nog heel lang" naar "dit wordt gewoon mijn maand". Niet te overtuigd want dan valt het weer zo tegen.. maar ja. Mijn vriendin zei... er bestaat zoiets als een self fullfilling prohecy.. dus denk positief. Ik ben gezond, ml is ondanks alles 100% goedgekeurd op zn zaad. Onze timing is oke. Het kan nooit lang meer duren (hoop ik dan maar pfff haha). Adriana, 😃 ei gevonden zie ik !! Yeahhh
Spannend zeg juuulles! 8dpo had ik ook mega tuurstreep hihi! dus het kan wel ik duim voor je!!! Wvw oh jeejtje meid ik hoop echt dat t goed zit en je beebje gegroeid is en het hartje zal kloppen dinsdag!
Ik ben aan het twijfelen om op oud- of nieuwjaarsdag te testen, 12 of 13 dpo. Als die test negatief is verwacht ik er niet meer te veel van
Bedankt Juulles, Bo en Louloute! Het kan idd een contactbloeding zijn.. Als het niet komt doordat het niet goed is, denk ik dat het komt door het niezen en neus snuiten.. Ik heb afg dagen af en toe wel wat traantjes gelaten ja
Ja wvw, kan idd gewoon een hematoom zijn. Neem lekker extra rust de komende dagen! Ik heb net een test gedaan, extra vroege van zwanger en kids, en we zien niks behalve als we de stick wat kantelen. Maar we vermoeden allebei dat het het voorgedrukte streepje wel zAl zijn.... Dus nog even geduld!