Ja probeer rustig aan te doen dezer dagen Heb je die ultra gevoeloge midstreams van z&k? Die gaven bij mij de keren dat hij negatief was echt alleen een controlestreep.. Maar je bent idd nog vroeg. Ik zou in ieder geval nu nog twee dagen wachten met testen
Ja, dat zei mijn vriend ook al. Hij is niet zo weg van die extra vroege testen, ik test sowieso ook al niet met ochtendurine. We kijken maandag wel even met een gewone test, dan is het alweer tien doo
Zo dan! Al hel lang niet meer in het tok-tok-hok gekeken! Hoe is het hier? Leuke kerstdagen gehad? Hier heb ik bijna weer een ei gespot deze cyclus dus hoop dat het deze keer wel weer raak gaat zijn!
Zeker wvw, alhoewel ik echt dood bang ben dat het negatief is.... Maar goed, meis laat je wel wat weten dinsdag? Hoe laat moet je? Ik duim iig hard voor je!!!
Dankje! Ik weet ook echt niet of het nou een streep of de voorgedrukte streep was. Ik weet niet eens of dat kan (het laatste) Geduld hebben dus maar....het woord van 2014 voor ons helaas
Wvw dikke knuffel meid, ik snap je angst heel goed. Maar het kan natuurlijk goed zijn dat er een bloedvaatje is gesprongen doordat je veel moet hoesten. Juules ik ben benieuwd naar je test morgenochtend. Duimduimduim Hier: mega-koppijn, heb net een paar uur op bed gelegen en nu is het gelukkig wat gezakt. Te veel geklust misschien?
Hoi damew ben ik weer! Was even afwezig ivm de kerstdagen. Heeeel druk geweest, maar wel heel gezellig . Hebben jullie een fijne kerst gehad?? Meteen even een vraagje: Vorige week zondag is mijn menstruatie doorgekomen. 3 dagen bloedverlies, toen gestopt.. toen op "dag 5" opeens heel veel bruin slijm en op dag 6 en 7 ook. Nu vandaag heel waterig bruin en roze bloed. Ik blijf ook buikpijn houden in mijn onderbuik. Bij mijn eierstokken/eileiders/baarmoeder. Heeft iemand enig idee wat ik hier mee moet of tegen kan doen? 7 nov gestopt met nuvaring 11 nov menstruatie gehad. Met nuvaring een menstruatie van max 5 dagen. Daarvoor met pilgebruik menstruatie van 3 dagen..
Femmeke, welcome back! Die test...Daar zou ik ook mee beginnen 😉 you never know, right? En als dat het niet is...toch even langs de dok? Ik heb geen verstand van nuvaring...kan je 'systeem' daar van ontregelen? Geeft zo'n ding hormonen af?
Bo, fijn dat je ondanks alle ellende voorafgaand toch nog een klein beetje hebt kunnen genieten van de Kerst. Wvw, ik zou me ook kapot schrikken!!! Ik had vanavond gewoon een paar uur heftige meisjesbuikpijn en toen moest ik mezelf al vermanen rustig te blijven. Pfft. Ik moest bij jouw verhaal ook denken aan mijn beste vriendin, bij haar eerste heeft ze de eerste 9 weken consequent bloedingen gehad. Daarna niet meer. Het was bij haar via IVF en dus liep ze al onder strenge controle. Ze hebben nooit gevonden waarom het gebeurde. En er ook nooit wat aan kunnen doen. Uiteindelijk stopte het...en is haar kindje gezond ter wereld gekomen! Houd moed, meis! Mijn buikgriep is over, wat een ellende! Ben twee kilo kwijtgeraakt in 48u... Dat is me nog nooit gebeurd met kerst. Wel gaf het me gelukkig gelijk een goede smoes om alcohol en ossenhaas links te laten liggen. Morgen komt er nog een bups familie borrelen. Dus morgen 'speel' ik dat het nog niet helemaal over is 😉 om zo de filet americain en wijn te ontvluchten. Uiteraard weet iedereen (na afgelopen zomer) (we hadden het net verteld toen het mis bleek) dat we weer in mmm zitten en ze gaan er zeker naar vragen. Daar ga ik omheen draaien, iets met kerst-sluiting van de afdeling enzo...morgen doe ik dus 'acteer-examen'...bah...maar ik wil het persé eerst iets zekerder weten dat het goed zit, voor we weer hen op de hoogte stellen...vond het een ware ramp dat 4 maanden terug iedereen in de (schoon)familie meeleefde met mijn / onze miskraam...ik wilde alleen maar wegkruipen van alles en iedereen! Verder voel ik me prima, flinke buikpijn gehad dus eerder vanavond, maar dat is nu weer over. Weinig symptomen eigenlijk...voel mijn onderbuik wat drukkend, ik ruik veel meer dan anders...oh, mijn gezicht...ik heb dit keer echt een glow (die wil ik voor altijd houden, hihi) maar verder geen zere borsten en nauwelijks misselijk, etc.
Bo he wat rot voor je meid! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Juulles en Victoire zouden jullie denken? Hmmm morgen dan maar eens een testje wagen.. Heb er nog 1 liggen!
Ik heb trouwens wel wat klachten maar of het van een zwangerschap is of gewoon psychisch of gewoon toeval weet ik niet. Ik heb last van verstopping, paar dagen gelee ineens overal pukkels, nu ineens mooie stralende huid, bobbeltjes op mijn tegels, en ik weet niet of het toeval is maar de vorige keer wist ik niet dat ik zwanger was en toen had ik die klachten ook. En dat ik snachts wakker werd met een bonkend hart, geen idee of dat erbij hoort of gewoon stom toeval is.... wat zijn jullie klachtjes so far
Spannend Femme, nog getest?? Victoire, succes vandaag met het toneelspel. Zou ik zo slecht in zijn Bijna jammer dat je buikgriep over is, hihi! Nee grapje hoor, fijn dat je je weer beter voelt! Adriana, hoe is het nu met je hoofdpijn? En Juulles, ook spannend voor jou zeg!!
Mijn klachten zijn lichte keelpijn sinds gisteren, verstopping, pijnlijke borsten en veel scheten laten Maar dat laatste kan ook met al het eten te maken hebben van de laatste dagen!
Haha scheten ook echt ik geloof dat ik vanmiddag weer een plasje moet doen, mijn vriend wilde het graag. en ik houd m niet tegen haha.... ik heb zelf niet het gevoel dat het raak is geweest dus tis afwachten
Spannend mij wat ik Gelezen heb juulss en Suzanne duim voor jullie en voor die ik vergeten ben of overheen heb gelezen natuurlijk ook! Hier zo de 6 weken dans met me manlief. Nog anderhalve week tot de echo. Nu heel de dag lekker in bed en once upon a time kijken Een hele fijne dag iedereen xx