Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Tja ik weet niet hoe ik het mooier moest omschrijven... Oh "windjes laten" :D

Ik heb geen idee of het deze maand raak is, ergens wil ik al testen maar ik weet dat het waarschijnlijk toch geen zin heeft. En ik heb deze maand al 2 testen verspild!

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ik zie het dan weer niet als verspilling maar als dominant gedrag ofwel territorium afbakenen en beter op een wegwerp stickje plassen dan de meubels:)
    nee grapje hoor. Ik vind die dingen zo goedkoop dus het maakt me niet zo uit. heb het wel over voor een stukje gemoedsrust

3. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist getest, negatief.. Geen idee waar het dan door komt. Zou het van het ontringen kunnen zijn?

4. JuullesD

Anders kijk je het nog even aan en doe je desnoods overmorgen nog een test voor de zekerheid

5. JuullesD

Helaas negatief :( betekent dit dat het dan gelijk afgelopen is of kan hij nog gaan kleuren?

6. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Haha ik ben net bij het Kruidvat geweest en heb nog een doosje gehaald, misschien vanavond toch nog een testje doen als vl weg is :) Hij vindt dat ik er te veel mee bezig ben... Dus dan maar in het geheim! :D

7. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Juulles hoeveel dpo ben je? We zijn volgens mij erg vroeg met testen...

8. JuullesD

zelfde als jou:) 9 dpo. Ja ik had/heb het idee dat als je zwanger bent je dat gewoon ziet. punt....Dus niet morgen ineens wel ofzo

9. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Maarja als de innesteling over het algemeen pas op 9 dpo plaatsvindt, maken we nog kans ;)

10. JuullesD

Ik hoop het zo :(

11. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Spannend juulles en Suzanna. Ik duim voor jullie. Het kan zeker nog. De innesteling kan nog gaande zijn en hcg laag.

12. JuullesD

Ik hoop het vanesje, hoe gaat het met je herstel? Je mag al weer bijna beginnen, spannend!!!

13. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Nou ik heb net ook even een testje gedaan en ook negatief, hoe graag ik ook een streepje wil zien of denk te zien.

Haha ik hou die test echt onder verschillende lampen en bekijk het vanuit alle hoeken en dan denk ik echt van huh zie ik nou een lijn... :( Maar als ik er nuchter naar kijk, zeg ik negatief. Ik denk dat ik morgen niet test, maar misschien dinsdag. En jij Juulles?

14. JuullesD

Ik wil wel zeggen dat ik morgen niet ga testen maar onder het mom ik heb nog niet eerder met ochtend urine getest...denk ik dat ik maar beter direct kan zeggen ik ga wel testen...slecht he.
    ik weet ook niet zo goed meer wat mijn lf is...De laatste cyclus was deze 13. maar de eerste cyclus 16...Maarja toen was ik zwanger terwijl ik negatief testte en ongesteld werd en uiteindelijk dus met alle ellende etc.
    Dus ja, raak er ook een beetje van in de war. ik houd mn nod maar even tussen de 3 en 5 januari...
    ik slik ook nu die tarwekiem olie dus wat dat doet met mijn lf weet ik nog niet hmmm

15. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik ben deze cyclus ook begonnen met tarwekiemolie en granaatappelsap. Baat het niet dan schaad het niet.
    Het is wel erg dat ik nu bij ieder steekje, krampje en pijntje denk dat het misschien wel een zwangerschapssymptoom is. Nooit gedacht dat ik zo erg zou zijn, haha!

16. JuullesD

Haha ja he dat had ik de eerste paar keren ook. Maar na mijn operatie is elk krampje een nieuwe bbz. ik zweer het ik ben grijs en gerimpeld op mn dertigste van al het piekeren wat ik doe:)

17. Asuka

Asuka Niet meer actief

SusanneO Ik zie inderdaad ook en tuurstreepje joh, maar wat je zegt, als je het mijn testje zou zijn zou ik 'm ook als negatief beschouwen.

Ik zit nu op 5dpo of op -1 dpo (hihi) Dan zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben. Al gok ik dat ik 'm donderdag had. Achjaaaa, het vreselijke wachten. En dan zit ik pas in ronde twee, Tsss. :p

18. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Haha dit is ook pas mijn tweede ronde, erg hè dat wachten. Respect voor alle dames die al lang proberen.

19. Asuka

Asuka Niet meer actief

Inderdaad, respect voor die meiden. Ik heb er vorige maand ook 7 zwangerschapstestjes doorheen gejaagd, zo ongeduldig. Leuk trouwens dat we gelijk oplopen! Hoelang is jou cyclus ongeveer?

20. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    26 dagen, dus nog 5 dagen te gaan

Deel Deze Pagina