Balen meiden suzanne en juuulles Maar idd 10 dpo was de kans volgens mij maar 54% dat je positief test als je zwanger bent dus het kan zeker nog!
Ja, ik doe morgen dan nog wel een testje. Maar misschien dat ik ook even die k2v5 haal. Die vond ik toen wel heel erg fijn, en gaven altijd het mooiste resultaat. Die van z&k gaven minder resultaat, zeker die dipsticks...die hebben nooit positief gekleurd bij mij
Meiden wat k*t zeg. En juulles lijkt mij frustrerend zeg !! Ik hoop dat deze kans niet helemaal bekeken is meis. Ik had gister weer een bijna positieve test. Vanochtend exact hetzelfde. Wacht ongeduldig op de knaller. Wel al fijn geklust 😄 gaat makkelijker dan verwacht met het gipspootje haha. Ik hoop zooooo dat deze mnd raak zal zijn hier. Hoop ik overigens voor iedereen !!
Ik vind trouwens wel een handige calculator, hier kan je je eigen cyclus invullen en dan berekent hij per dpo dag of testen zinvol is...erg handig! Pregnancy Test Timing Calculator - When Should I Test? | Countdown to Pregnancy
Zeker dat ik dan op de verjaardag van m'n dochtertje wel ga testen, dan ben ik 12 DPO...zou echt te gek zijn om op die dag positief te testen
Even een hele gênante opmerking/vraag maar ik heb een schimmelinfectie helaas....maar nou kan ik me herinneren dat ik dat de vorige zwangerschap ook had. is iemand hier mee bekend? Het schijnt wel vaker voor te komen tijdens een zwanger maar ik kan er weinig over vinden op Google. weten jullie nog iets?
Ik had dat heeeel erg en heel vaak tijdens zwangerschap.. was mn 1e teken gek genoeg dat ik zwanger was haha.. noontje.. dat zou echt mega cool zijn. Ik duim voor jullie x
Oh, dat is ellendig!! Tegenwoordig haal je die 'bolletjes' toch gewoon bij de drogist? Hoef he niet meer voor naar de dokter. Wel even lezen hoe het zit met evt. zwangerschap in de bijlsuiter.
Ja die ken ik. Ik weet even het merk niet maar mijn hemel wat een krengen. voor 13 A 14 euro krijg je 1 zetpil en die breekt uit mekaar in korrels. geloof me er is niks ergers dan schuurpapier korrels in de binnenkant....
TOKTOK-LIJST Bo, 27 jaar, ronde 7, 3e kindje, NOD 14/1 Silverwings, 30 jaar, ronde 9 na BBZ, 1e kindje, NOD ?? Noontje, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje, NOD 13/1 Adriana, 29 jaar, ronde 14, 2e kindje, NOD 9/1 Kerstelfje, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje, NOD onbekend miich, ?? jaar, ronde 4 IUI, 1e kindje, NOD onbekend LadyJoey, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje, NOD onbekend TanteTrien, 22 jaar, ronde 15, 1e kindje, NOD onbekend Tylmare, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje, NOD onbekend Jynn, 34 jaar, ronde 5, 2e kindje, NOD onbekend Femmefatalex, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje, NOD onbekend Sabrina, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje, NOD onbekend SusanneO, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje, NOD onbekend Jingle, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje, NOD 9/1 JuullesD, 27 jaar, ronde 1 na bbz, 1e kindje, nod 7/1 Asuka, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 10/1 Vanesje, ?? jaar, ronde 0, NOD ?? ZWANGER wvw, 28 jaar, 1e kindje, UD 15-08-2015 23 dec 1e echo Louloute, 26 jaar, 1e kindje, UD 17-08-2015 Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, UD 17-08-2015 2 jan 1e echo Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, UD 22-08-2015, 6 jan 1e afspraak vk Laawra, 31 jaar, 2e kindje, UD 21-08-2015, 21 jan vk LittleMeStphnie, 22 Jaar, 1e kindje, UD 23-08-2015, 6 jan 1e echo Victoire, 38 jaar, 2e kindje, UD 31-08-2015, 5 jan 1e echo
Vervelend juules maar ik heb helaas geen tips. Ik hoor wel van meerdere vrouwen dat het een zwangerschapssymptoom kan zijn. Hoop het voor je!
Victoire. Bedankt voor de lijst. Ik heb net nog even het aantal rondes aangepast bij de onbekende NOD'ers
Jakkes, denk dat hier de griep ook onderweg is. Vanaf vanmiddag ineens superkoud, doodmoe en naar in m'n hoofd Vanavond maar eens vroeg m'n bed in. Juulles, ik heb het één keer gehad en hoefde niet eens langs de huisarts, alleen even bellen was voldoende. Toen drie 'pillen' (voor down-under uiteraard) gehad en was er helemaal vanaf. Zou gewoon even bellen morgen als ik jou was, ze zijn daar wel wat gewend hoor
Pffff kom amper aan reageren toe! Kan alleen 's avonds rustig. Maar ja, dan ben ik zo gaar, dat ik er al vroeg in lig. Zoals nu maar lees wel mee hoor!
Toch niet alleen neem ik aan? (Volgens je banner heb je vaan daag de eisprong dus klusseennnnnnn) En beterschap natuurlijk