Oeh laawra dat is niet leuk. Waarschijnlijk betekent het niks ernstigs maar ik kan me goed voorstellen dat je in de rats zit. Sterkte, we duimen voor een mooie echo binnenkort!
Laawra... he bah wat eng. Ik hoop dat je snel n mooi hartje mag zien en horen kloppen. Het hoeft niks te zijn. Je bmm is zo doorbloed... alles kan een kleine bloeding veroorzaken. Toch even een knuffel voor jou !! Want het maakt je wel onzeker.
Hier door privéstress wat minder actief. Ik lees wel mee en duim dat er snel mooie testen lansgkomen en dat de meiden met bloedverlies snel mooie echo mogen hebben en kunnen gaan genieten van zwangerschap!! Hier gaat t verder goed, morgen weer werken, geen zin in 😔 ben nog zo moe en bij vlagen misselijk en duizelig. Verder relatiestress gehad afgelopen week maar hopelijk is het tij nu gekeerd.
Ik probeer dingen vandaag maar wat positiever in te zien. voordeel (soort van) is nu dat ik 2 weken de tijd heb om even te lijnen en wat kilo's kwijt te raken. im trying....
Dank jullie wel meiden! Nu al 24 uur niks meer gezien, wat erg fijn is. Al is ieder tripje naar dr wc spannend momenteel. Vanavond komt mijn vriend weer thuis gelukkig en morgen ga ik langs de vk voor een echo. Ik hou jullie op de hoogte!
Gisteravond ongesteld geworden, zoals verwacht. Inderdaad Juulles nog even tijd wat kilo's af te vallen. Stond vanmorgen op de weegschaal, volgens mij wel 3 kg aangekomen deze vakantie
Ik ben al vanaf mijn operatie begonnen met stapelen helaas, volgens mij 5 A 6 kilo maar morgen ff wegen
Ik wilde net weer vragen over die banner maar ik zie net dat ie zonder tempen ook gewoon aan de slag gaat jeej
Ik had gisteren ineens rauw eiwit slijm dus toch maar wel geklust.. Wilde de kans niet voorbij laten gaan. Ben zo benieuwd. Ze leuk dat ik weer ervoor kan gaan! Laawra ik hoop dat je niet nog bloed verliest, is erg vervelend. Maar ik lees wel dat het vaker gebeurt, groeien van de baarmoeder en er knapt weleens een vaatje. Hoop dat het niets is!
TOKTOK-LIJST Bo, 27 jaar, ronde 7, 3e kindje, NOD 14/1 Silverwings, 30 jaar, ronde 9 na BBZ, 1e kindje, NOD ?? Noontje, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje, NOD 13/1 Adriana, 29 jaar, ronde 14, 2e kindje, NOD 9/1 Kerstelfje, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje, NOD onbekend miich, ?? jaar, ronde 4 IUI, 1e kindje, NOD onbekend LadyJoey, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje, NOD onbekend TanteTrien, 22 jaar, ronde 15, 1e kindje, NOD onbekend Tylmare, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje, NOD onbekend Jynn, 34 jaar, ronde 5, 2e kindje, NOD onbekend Femmefatalex, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje, NOD onbekend Sabrina, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje, NOD onbekend SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 3/1 Jingle, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje, NOD 9/1 JuullesD, 27 jaar, ronde 1 na bbz, 1e kindje, nod 7/1 Asuka, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 10/1 Vanesje, 34 jaar, ronde 5 NOD 19-1 ZWANGER wvw, 28 jaar, 1e kindje, UD 15-08-2015 23 dec 1e echo Louloute, 26 jaar, 1e kindje, UD 17-08-2015 Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, UD 17-08-2015 2 jan 1e echo Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, UD 22-08-2015, 6 jan 1e afspraak vk Laawra, 31 jaar, 2e kindje, UD 21-08-2015, 21 jan vk LittleMeStphnie, 22 Jaar, 1e kindje, UD 23-08-2015, 6 jan 1e echo Victoire, 38 jaar, 2e kindje, UD 31-08-2015, 5 jan 1e echo Even aangepast met mijn gegevens.
TOKTOK-LIJST Bo, 27 jaar, ronde 7, 3e kindje, NOD 14/1 Silverwings, 30 jaar, ronde 9 na BBZ, 1e kindje, NOD ?? Noontje, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje, NOD 13/1 Adriana, 29 jaar, ronde 14, 2e kindje, NOD 9/1 Kerstelfje, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje, NOD onbekend miich, ?? jaar, ronde 4 IUI, 1e kindje, NOD onbekend LadyJoey, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje, NOD onbekend TanteTrien, 22 jaar, ronde 15, 1e kindje, NOD onbekend Tylmare, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje, NOD onbekend Jynn, 34 jaar, ronde 5, 2e kindje, NOD onbekend Femmefatalex, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje, NOD onbekend Sabrina, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje, NOD onbekend SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 3/1 Jingle, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje, NOD 9/1 JuullesD, 27 jaar, ronde 1 na bbz, 1e kindje, nod 7/1 Asuka, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 10/1 Vanesje, 34 jaar, ronde 5, NOD 19-1 ZWANGER wvw, 28 jaar, 1e kindje, UD 15-08-2015 23 dec 1e echo Louloute, 26 jaar, 1e kindje, UD 17-08-2015 Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, UD 17-08-2015 30 dec 1e echo, 23 jan termijnecho en intake vk Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, UD 22-08-2015, 6 jan 1e afspraak vk Laawra, 31 jaar, 2e kindje, UD 21-08-2015, 21 jan vk LittleMeStphnie, 22 Jaar, 1e kindje, UD 23-08-2015, 6 jan 1e echo Victoire, 38 jaar, 2e kindje, UD 31-08-2015, 5 jan 1e echo
Vanesje, ik heb 'm even nog een keer aan gepast, zodat de kleuren blijven staan, je staat er nu goed bij
TOKTOK-LIJST Bo, 27 jaar, ronde 7, 3e kindje, NOD 14/1 Silverwings, 30 jaar, ronde 9 na BBZ, 1e kindje, NOD ?? Noontje, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje, NOD 13/1 Adriana, 29 jaar, ronde 14, 2e kindje, NOD 9/1 Kerstelfje, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje, NOD onbekend miich, ?? jaar, ronde 4 IUI, 1e kindje, NOD onbekend LadyJoey, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje, NOD onbekend TanteTrien, 22 jaar, ronde 15, 1e kindje, NOD onbekend Tylmare, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje, NOD onbekend Jynn, 34 jaar, ronde 5, 2e kindje, NOD onbekend Femmefatalex, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje, NOD onbekend Sabrina, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje, NOD onbekend SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 3/1 Jingle, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje, NOD 9/1 JuullesD, 27 jaar, ronde 1 na bbz, 1e kindje, nod 31/1 Asuka, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 10/1 Vanesje, 34 jaar, ronde 5, NOD 19-1 ZWANGER wvw, 28 jaar, 1e kindje, UD 15-08-2015 23 dec 1e echo Louloute, 26 jaar, 1e kindje, UD 17-08-2015 Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, UD 17-08-2015 30 dec 1e echo, 23 jan termijnecho en intake vk Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, UD 22-08-2015, 6 jan 1e afspraak vk Laawra, 31 jaar, 2e kindje, UD 21-08-2015, 21 jan vk LittleMeStphnie, 22 Jaar, 1e kindje, UD 23-08-2015, 6 jan 1e echo Victoire, 38 jaar, 2e kindje, UD 31-08-2015, 5 jan 1e echo
Lieve Tokkies, er moet me even wat van het hart...het zit me zo hoog...ik héb het niet meer...😢...morgenmiddag hebben we de eerste, vroege echo. Ik ben morgen 6 weken. En, ik heb het gevoel dat ik naar de slachtbank word afgevoerd...voel me echt vreselijk. Er zijn zoveel nare scenarios te bedenken, dat ik maar ben opgehouden met nadenken...de vorige zwangerschap betekende de eerste echo direct het einde van de blijdschap (en de zwangerschap), we kregen heel slecht nieuws, ik bleek zwanger van een leeg vruchtzakje. Er had zich geen embryo ontwikkeld en een week later kwam mijn miskraam (8wk) op gang. De echo morgen wordt extra vroeg gemaakt (normaal pas bij min. 7 weken) om te kijken of het goed zit, maar vooral om te checken of het een meerling betreft (voor degenen die het niet weten, ik had een 3-voudige eisprong). Ook kan t heel goed zo zijn dat het nog te vroeg is om een hartje te zien kloppen en dat er wel wat 'goeds' zit, maar dat we dan alsnog niet weten of het levensvatbaar is of niet... Ik word er ondertussen serieus echt depressief van, eerlijk gezegd. Mijn gedachten zweven al sinds mijn nod tussen de negatieve scenario's (van wederom een windei tot een 5-ling en meer)...een tweeling, als ik eerlijk ben, lijkt me een énorme opgaaf, o.a. wegens financiën (de crisis heeft ons heel flink onderuit gehaald vorig jaar) en meer dan twee is ronduit onacceptabel in onze situatie...Tegelijk heb ik bv nog altijd geen last van zere borsten of misselijkheid en dan denk ik weer 'zie je wel, het is gewoon niet goed'... Wat ook niet helpt is mijn man. Ook hij heeft veel stress hiervan, maar uit dat op een totaal andere manier dan ik...een manier die op mij ijskoud overkomt. Hij houdt afstand. Vraagt er niet naar. Is niet extra lief. Als ik erover begin dat ik me 'depressed' of angstig voel, houdt hij het kort, zakelijk en rationeel. Ik verwacht dit niet van mijn man. Ik voel me alleen. Heb het hem ook diverse malen gezegd, maar hij reageert er niet echt op. Doet zijn best, vindt het moeilijk, wil eerst zien en dan pas conclusies trekken. En tot die tijd wil hij niet vooruitlopen op zaken. Ha lekker, hij vóélt het fysiek niet. Ik kán het niet loslaten. De hormonen gieren bij mij alle kanten op en eerlijk gezegd vind ik hem echt een kloo@ op het moment. Hoewel ik aan de andere kant ook snap dat deze situatie voor hem ook geen kattepis is...hij wil ook zo graag een tweede kindje...zit ook niet te wachten op zoveel stress na máánden ziekenhuisgezeik...en een rot jaar (2014) op álle vlakken. Behalve hier, heb ik nergens steun. Niemand weet het, behalve mijn moeder (is op vakantie) en de vrienden van oud en nieuw. Maar die hebben zelfs een druk leven met drie kids en kan en wíl ik hier niet over lastigvallen... Ik zit aan mijn tax. Ik ben helemaal niet meer blij of gelukkig. Voel me vreselijk. Durf écht niet te geloven dat het morgen ook goed nieuws kan zijn. Heb morgen en dinsdag volledig geblocked in mijn agenda, zodat ik in geval van 'worst case scenario' alle ruimte heb om er aan toe te geven... Victoire in zak en as... 😪
hey victoire de gevoelens herken ik wel degelijk. vond mijn vriend ook heel zakelijk, en dat is hij helaas voor mij altijd. altijd de feiten afwegen tegen elkaar. terwijl vrouwen het zo graag over gevoel willen hebben. Gelukkig heb je het forum! ik herken je angst en ik hoop dat morgen alles goed is in principe is de kans dat het fout zit gewoon kleiner dan dat het goed zit. En je hebt het zo uit te lezen al meegemaakt, en ik vind dat je er van uit mag gaan dat het geen tweede keer gebeurd!!! ik kan weinig zeggen wat je troost, ik weet dat ik iig ontroostbaar was toen mij werd verteld dat het een miskraam was. voelde me enorm alleen, niemand droeg het leed wat ik had gehad. Zo voelde het iig, en soms nog steeds. voel je vanaaf lekker zielig, ga zalig huilen en vervelend doen en misdraag je. dat mag jij! Doe waar je je goed bij voelt en morgen heb je uitsluitsel en wat er morgen ook uit komt je kan het aan want je bent een sterke vrouw!!!!!!