Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Victoire !!!! Ik begrijp heeeel goed wat je zegt, denkt, voelt...Maar meis ajb. Probeer een beetje vertrouwen te hebben !! Jij hebt gewoon een gezonde kleine victoire in je buikje 😉 misschien twee.. misschien niet.. morgen heb je meer duidelijkheid.. hoe laat ga je ? Dan sta ik even met mn gedachten bij je. Mannen gaan er anders mee om. Mijne is ook bot en zakelijk wanneer ik met m deel hoe ik me voel, wat ik denk.. dat is het verschil tussen man/vrouw. Wij dragen kindjes onder ons hart. Nog een paar uur meid... dan kun je het misschien echt eens gaan geloven !!!

Heeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel

2. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik ben nu 4 dpo... best wat melkachtige afscheiding maar heb ik iedere maand. Is nu wel wat meer dan normaal. Ik durf niet te hopen. Ben zo bang dat ik weer negatief test.. we hebben flinke financiële meevallers gehad.. allemaal heel mooi hoor maar hetgeen wat ik ZO graag wil kan ik niet met geld kopen.. snik.. Ik heb deze maand ook regelmatige gehoord dat ik TE graag wil. En dat ik het daarmee blokkeer... zucht. ik wil niks liever dan net zo n mooie test te hebben volgende wk zaterdag/zondag als alle andere roze forumdames ...

ik hou mezelf veel bezig dus maak mezelf nog niet gek. 😉 das pas volgende wk haha. Pfff zie er nu al tegenop

3. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ik duim voor je Bo!!!

4. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Victoire, ik wil je alleen een gigantisch dikke knuffel geven xxxxxxx Ik kan me alleen via via inleven in je situatie, niet rechtstreeks via mijn persoonlijke situatie, maar leef echt enorm met je mee. Het zakelijke van je man ken ik wel, is hier ook zo. Manlief kan zich moeilijk inleven als ik ergens mee zit of me echt niet goed voel. Hij doet het niet bewust, maar op zo'n moment kan ik dat dan al helemaal niet hebben.
    Hele dikke knuffel, ik zal morgen aan je denken en m'n duimen de hele nacht voor je laten draaien.

5. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Bo, blokkeren met 'te graag' willen, is echt niet waar hoor, geloof dat nooit! Je kunt het jezelf alleen soms wel heel moeilijk maken door van alles te denken te voelen (I know ;))

6. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt lieve vriendinnen, dat ik mijn hart mocht luchten en bedankt voor jullie lieve, wijze en ondersteunende woorden. Het helpt. Zo fijn.

Bo, als 'te graag willen' zou blokkeren, zou ws minimaal 75% van de kindjes niet geboren worden. Ik geloof er echt niet in. Ik weet wel dat wanneer jij er zelf onder lijdt, doordat het teveel stress geeft, het tijd is om even jouw 'nulpunt' terug te vinden. Balans is belangrijk om je veerkracht te behouden, balans houden is super moeilijk (ik zit ook ff helemaal scheef, zullen we maar zeggen...)...en jij hebt nota bene nog een compleet gezin draaiende te houden. Vorige maand was vol van drukte en boel narigheid, dat moet ff betijen...geef jezelf die tijd!
    PS enne, trouwens, veel witverlies is idd goed teken. Nog minimaal 6 nachtjes slapen! X

7. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Victoire, dikke knuffel meid!
    Ik snap dat je je enorm onzeker voelt in jullie situatie. Maar meid, je hebt zo hard gevochten voor deze kans! Morgen zul je 'eindelijk' zien waar dat gevecht goed voor is geweest. Er zit in jouw buik op dit moment in ieder geval 1 heel mooi embryo'tje die jullie in augustus komt ontmoeten.
    Door alles wat jullie hebben meegemaakt mag je je best rot voelen en bang zijn. Al die hormonen en gevechten zijn ook niet niks.
    Mannen, tsja, die zijn gewoon anders. Ik denk dat je man zich ook een beetje indekt tegen een potentiële tegenslag. Enorm rot dat jullie waarschijnlijk hetzelfde voelen maar dat niet goed samen kunnen delen.
    Kop op meid, vandaag mag je verdrietig zijn en morgen ga je in jullie eigen tempo die roze met blauwe wolk op klimmen!
    Nogmaals dikke knuffel!

8. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Bo, spannend weer!!

En dit keer niet voor 10 dpo aan de testen komen he ;)

*ik weet dat dat zo veel makkelijker is gezegd dan gedaan*

Knuffel!

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Noontje, tnx meis. Ik geloof t ook niet. Het is alleen zo lastig te horen ... daarbij ben ik 1 hormonen explosie 😐 janken om alles, poetsen alsof mn leven er van af hangt. Enorm slechte huid. 😢

Victoire je hebt ook gelijk. Daarom hoop ik deze mnd misschien ook wel extra. Na alle ellende wat moois te mogen voelen wat me intens gelukkig maakt. Een 3e wondertje in mijn buik. Ik kan wel janken omdat ik nu op t forum van een groepsgenoot een dikke roze streep zag.. niet omdat ik het hun niet gun natuurlijk... nee tis gewoon jaloezie.. ik wil dat ook. En deze zwangerschap eens wel geliefd te worden door de papa to be. Dat bleef nogal weg bij mn ex.. hij vond me een varken en walgde dat ik dikker werd en een vrouw ipv meisje. Mijn huidige partner zou me op handen dragen. Dat verdien ik nu wel vind ik 😢 sorry voor mn drama gezeik.. meis alles komt goed morgen !!! Ik denk aan je.

Laawra ik beloof het !! Probeer t zelfs tot 12 dpo te rekken. Maar op zn vroegste volg wk zaterdag. 10 dpo (zal dus wel zaterdag zijn hoor haha). Tegelijk ook bang dat het weer zal tegen vallen en ik weer n maand er tegen aan moet gaan.... jij morgen ook succes meis. Echo toch ?

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Meiden. Mn temp dipte.... 😐 is dat een slecht teken ?? Voor mn gevoel kan ik de hoop gelijk wel opgeven. Zal f mn kaart showen. Advies nodig...

Bijgevoegde bestanden:

11. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van tempen weet ik helaas niks...

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Victoire veel succes vandaag met je echo, kom je hem even showen hier?

Bo, misschien innestelingsdip! Maar is het daar niet te vroeg voor?

Ik heb vanochtend negatief getest :(

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Victoire knuffel en denk aan je zo !! Laat je het ons zsm weten ??

Adriana.. ja lijkt me wel.. nu 5/6 dpo. Las net over corpus luteum. Meeste hebben wat lagere temp 5 dpo. En bij temp kaartjes zei iemand dat mn temp nog steeds ruim boven mn basale ligt dus geen paniek haha. En heb ook verschrikkelijk geslapen afgelopen 2 dgn.. dat heeft ook aardig invloed. Had vreselijke dromen en een onrustig lijf. Vreselijk iedere x na mn ei !! Begint nu wel heel vroeg hoor pff

Wat klote van je negatieve test. Hoeveel dpo ??? Knuffel !

14. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Victoire veel succes vandaag! Ik hoop dat alles goed is en er een mooie baby in je buik groeit!

15. JuullesD

Ik heb alleen een dip de dag dat ik ongesteld word dus voorlopig geen paniek!!!

victoire succes!!!

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Juulles bdoel je dat jou temp pas een x dipte toen je ongi werd ?

17. JuullesD

klopt. ik ben vrij regelmatig in mn tempjes
    tijdens rust zeg maar 36.3 tot 36.4
    na ovu 36.6 tot 36.8
    en de dag dat ik ongesteld word zakt ie dus van 36.7 ineens naar 36.3
    tussendoor schommelt ie dan wel :)maar ik weet direct wanneer ik ongesteld ben

18. JuullesD

iemand op mn werk heeft denk ik de pik op me. Ze heeft net zo staan schreeuwen, jij dit en jij dat.....
    jeetje met de manager er naast!!! Zo slecht!!!!
    Ben helemaal overstuur:(

19. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Juulles waarom !!!???? Frustratie oke... maar zo schreeuwen !! Nouja !! Knuffel !!

20. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Meiden, ik kom net van de vk en en en.....

Er klopte een heel mooi hartje! Ze kon niet zeggen waar het bloedverlies vandaan is gekomen en ze kon ook geen garanties geven, logisch opzich, maar voor nu zag het er goed uit. Termijn kwam ook overeen alleen is de uitgerekende datum waarschijnlijk 23-8. Dat hoor ik over een paar weken wel.
    Pfff, wat een opluchting!

Deel Deze Pagina