Ja geen idee waarom ze zo doet. stukje karakter denk ik? Tis een bazige bemoeizuchtig heks..... en ik kan niet tegen geschreeuw en verwijten dus ik gelijk janken....Gelukkig toen ik alleen was pfffff
Wat was dat spánnend!!! Maar het beste scenario zojuist waarheid geworden: ik ben zwanger van één kindje en het hartje klopt al! Ik voel me bevrijd!!! Eindelijk kan ik blij zijn, het is huilen van vreugde!
Juulles... heks alert... knuffel en niks van aantrekken !! Victoire yoehoeeeeeee ik wist t !!! Gefeliciteerd moppie en een heeeeele dikke knuff. Hoe reageerde ml ?
Traantje weggepinkt, stond te stuiteren in de lift, helemaal bijgetrokken...lijkt weer menselijke trekken te tonen
Jippie Victoire!!! Durft je man het nu ook te geloven? Kom je gezellig op de roze wolk zitten? gefeliciteerd!!!
Laawra en Victoire, wat een heerlijk nieuws!! Pff, volgens mij opluchting alom in het toktokhok Gefeliciteerd!! Juulles, bizar zeg hoe mensen kunnen doen enne...ik zou er ook niet tegen kunnen hoor
Ik word altijd jankerig van schreeuwende mensen, maar goed...zeikerds Gefeliciteerd meiden, super leuk!!!,
Wat een mafkees! Zou die manager maar even influisteren dat die schreeuwert misschien wel een enkeltje arbo-arts kan gebruiken. Snap dat je over je toeren raakt, je schrikt je natuurlijk een hoedje, maar gauw weer je kin omhoog en schouders recht: het gedrag zegt namelijk ALLES over haar en NIKS over jou! (Domme doos dat ze is. Leer praten, muts!)
Victoire rot he die angst en onzekerheid.. Maar wat fijn zeg zo'n mooie en goede echo, gefeliciteerd!!! Juulles wat vervelend zo'n eng mens op je werk. Daar ken ik er ook paar v op het werk bah, lastig je ervan af te sluiten. Maar het zegt idd alles over die persoon en voor jou een kunst om ermee om te gaan..
Laawra jij ook super gefeliciteerd met de goede echo! Ik had ook bruin verlies ong een week warvan twee keer vegen rood, was ook angstig, fijn om dan zon echo te hebben he. Ik weet mijn uitgerekende datum ook niet precies.. Ik denk nu ong 22 augustus, bijna gelijk!
Joepieee: Victoire wat fijn! Laawra: gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten van jullie zwangerschap hè! JuullesD: wat een *~;( wijf zeg, daarna je manager nog gesproken over gebeurde? Want dat kan toch niet?
victoire wat fijn van je echo geniet er maar van . laawra gefeliciteerd JuullesD, Wat naar zeg zulke mensen, ik kan daar zo slecht tegen. wat is er gebeurd met normale communicatie op het werk!. heb je er met iemand over kunnen praten>? Hierzo morgen vroeg 9:15 de echo, ik weet niet of ik kan slapen hoor haha! ik duim zo erg dat alles in orde is ik voel me verder oke . me schoonmama kwam met een tasje cadeaus net aan, romppertjes en schattige sokjes haha. die zit er al helemaal in!.
Nee niet echt met iemand gepraat. Zeker niet met mijn manager, zij stond er naast en liet het gebeuren. Ik zie er geen heil in om alles te bespreken mt haar. Ik zal blij zijn als dingen eens van het leien dakje gaan, tis al vanaf oktober uien hier Kleine opsommig in het kort moeder met spoed on het ziekenhuis met sepsis, miskraam, pcos (beide uiteindelijk niet waar), bbz, moeder nog twee x geopereerd, torenhoge rekening voor de balkons van minimaal 8000(Fgekeurd door gemeente), en dan nog eens het gezeik van dat mokkel de eerste keer, reanimatie die niet succesvol was op werk, gezeik nr twee en dat terwijl ik mijn opleiding probeer te halen, twee cursussen doe en gezellig probeer te blijven thuis Zo zucht. Ff geklaagd soms lekker!