Ohja, leuk! Feauteau, Stephanie! En alvast welterusten voor straks, ik hoop dat het net zo fijne, mooie ervaring wordt als de onze vandaag! Juules, dat kan toch niet, dat ze daar niks mee doet, die manager? Op zijn minst toch even een poging tot een normaal gesprek met zijn drie en een oplossing? Ik heb vroeger ook eens iets vergelijkbaars meegemaakt op mijn werk, het is echt niet oke om er mee door te lopen alsof er niks gebeurd is. En vooral niet zelf gaan proberen op te lossen met het schreeuwertje, dat soort types zijn onbetrouwbaar...straks draait ze alles om en dan heb jij het nog gedaan ook, snap je. Nu ligt de bal bij haar en een oplossing bedenken hoort gewoon bij het takenpakketje van je manager.
Victoire, in principe heb je vind ik wel gelijk. Ik vind niet dat je zulk gedrag hoort te supporten als manager. Ik heb alleen geen goede ervaringen met managers, en ook al is die van mij meestal best aardig ze kiest wel degelijk haar volk zeg maar. De volgende keer dat die trol zo tekeer gaat, zal ik kalmpjes vragen of ze ook normaal kan converseren. Maar steun vragen bij de manager doe ik niet. Nu is het ook zo dat we in principe niet meer bij de manager horen aan te kloppen, omdat we een zelfsturend team moeten worden. Dus zonder manager! Kijk, en dat die trol dat dan weer niet snapt, ja dat is haar probleem. Ik was vanmiddag wel overstuur ja, kan er echt slecht tegen als mensen schreeuwen tegen me, ik blokkeer dan. Maar ik kan vrijdag weer met opgeheven hoofd naar mijn werk Bedankt wel voor jullie luisterend oor, erg blij met jullie
Goed dat je weer met opgeheven hoofd naar werk gaat vrijdag wij zijn nu ook een zelfsturend team en dat werkt (nog) niet echt en daar maken de bitches gebruik van
Haha, ja dat geloof ik graag wvw! In mijn beleving werkt het nou eenmaal niet, er moet er altijd eentje de baas zijn maarja we wachten het maar af
Ja idd en soms moet een teammanager gewoon ingrijpen.. Misschien gaan ze dat nog onder ogen zien Ga je deze dagen leuke dingen doen? Heb je trouwens nog die schoonmaakster?
Ja vind ik ook! Ik ben nu vrij, morgen eind toets en donderdag vrij en eigenlijk wil ik mijn hele huishouden doen, een kast schilderen en de kelder opruimen en ze komen straks de balkons stutten/stempelen, dus genoeg te doen! Eigenlijk alles wat vl zou doen in zijn vakantie maarja.....mannen Helaas de centjes zijn even te krap voor een schoonmaakster, zal mijn eigen handjes vuil moeten maken!!!
Juulles goedzo meid !! Opgeheven hoofd en gaan idd. Juffie how are you ? Alle stress (en relatie gedoe) al wat minder. Hoe is je ischias nu ? Victoire.. zeker wel heerlijk geslapen na de mooie dag gister 😃 en jij laawra ??
JuullesD Echt zo naar voor je , Hoop dat het binnenkort anders zal gaan en je weer kan genieten van alles. Hierzo vandaag echo gehad, spannend! Hartje klopt tot nu toe alles in orde. zo leuk. Toen ik het hartje zag kloppen werd ik helemaal warm van binnen en wilde ik springen. moest mezelf echt bedwingen omdat ze met dat ding op me zat haha!
Goed bezig Juulles! Ik heb echt een pest hekel aan het huishouden. Zodra er weer goedeld is voor een hulp komt die er! Ik heb niet geweldig geslapen. Kleine man was wakker en moest worden getroost. Dus dan moet ik natuurlijk ook naar de wc. Vreemd genoeg slaap ik altijd slecht als ik op tijd op moet. Terwijl ik met die mooie echo van gisteren super zou moeten slapen! Ga trouwens ook structureel te laat naar bed... Dat moet echt beter binnenkort! Mijn baas was een beetje boos op mij omdat ik niet bij de vergadering kon zijn vanochtend. Ik had al 6 weken een afspraak staan bij een klant met een dierenarts en nog wat mensen. Plant hij net voor kerst een vergadering die dag. Me meteen afgemeld maar ik moest de afspraak maar verzetten. Ja hallo, als ik alleen was kon dat nog wel maar met zoveel mensen. Daar zal wel weer een opmerking overkkomen bij mijn functioneringsgesprek. Pfff, maar goed.
Nou, ik heb vandaag maar een testje gedaan. 10 dpo. Natuurlijk weer helemaal wit... Ergens wel wat teleurgesteld, maar ik had eigenlijk ook niets anders verwacht. Maar toch. Pff. Ach, zaterdag/zondag nog maar een keertje doen. Mits ik nog niet ongesteld ben natuurlijk.
Balen Hier ook, vandaag 10 dpo en negatief getest. Nu wachten op ongi.... @steph. Gefeliciteerd met je mooie echo! Geniet ervan op je roze wolk!
hoi meiden ik heb ge-ovulatie-test kon het niet laten, en dat komt omdat ik weer buikpijn had enzv, en ik zou zweren dat ik een ontstoken vagina ofzo zou hebben, maar baarmoeder extreem zacht en enorm veel slijm, NOG erger dan vorige maand toch ma een ovu test gedaan en krijg een donker streepje maar niet ZO donker, dag erna opnieuw gedaan, véél lichter en vandaag nog lichter.. dus ik denk dat het de dag voor die donkere test m'n eisprong is geweest (dus ik gok 4 of 5 januari ei) net nog eens geplast en bijna geen streepje.. moest dat zijn zit ik weer op 34 dagen ipv 44 en heb ik 18 januari ongeveer m'n nod. ik ga het niet in m'n hoofd steken, ik wacht de testen af aanstaande donderdag krijg mijn man een sperma onderzoek en ik vrijdag een onderzoek gewoon om te zien of ik geen cysten heb of dergelijke (geen vruchtbaarheidsbehandeling ofzo hoor) zondag hebben we nog geklust, als mijn man nu niet klaarkomt voor donderdag 8 uur is dat dan te lang voor een optimaal resultaat? of zouden we best vandaag nog wat doen? zowel voor mijn mogelijk ei en zijn sperma? dan is het nog 32 uur voor de test
Als mij ei gewoon op cyclusdag 12 komt, kan ik op de verjaardag van mijn vriend (10 dpo) testen Misschien een leuk verjaardagscadeau! @Sabrina Ik weet niet wat optimaal is. Misschien hetzelfde aanhouden met zwanger worden, om de dag dus