Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Tylmare Ja dat zou echt heel leuk zijn!

Victoire gezellig! Ben ik niet alleen haha

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    #62 LadyJoey, 10 dec 2014
    Laatst bewerkt: 10 dec 2014
    Hier n ziek zoontje en we wilden eigenlijk ter gelegenheid van de verjaardag van onze meis naar de Efteling gaan....... 😔

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Beterschap ladyjoey. Is altijd zo zielig als een kleintje ziek is :(

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    En gefeliciteerd met je dochertje :)

5. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Mijn nieuwe NOD is 9 januari.. Dus met kerst flink aan de slag :D hoop dat het lukt met familie bezoeken enz. :(

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hihi jinglebell jinglebell, dat lukt jullie vast wel!😉

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hihihi ja zeker als je 'jingle' bent ;)
    Mijn volgende nod zal ook 9 januari zijn. Ervan uitgaande dat ik vrijdag ongesteld word. Maar ik zou liever een of twee dagen later ongi worden, op 13/14dpo. Korte lf is hier ook weer een reden om me zorgen te maken.

8. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ik tok ook lekker mee! Ik moet morgen eerst even alles bijlesen, maar daar ben ik nu te moe voor:)
    Ik leg volgende week in het weekend een ei, haha zit al hard te broeden;)

9. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Haha leuk JuullesD gezellig:)

10. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ook hier gaan jullie weer hard dames! Vind t wel leuk om jullie nieuwe rondes ook mee te krijgen, gaan ongetwijfeld weer met zn allen flink duimen draaien!

Zit op mn mobiel dus waag me dan niet aan dir mooie lijst maar ik ben denk ik 22 augustus uitgerekend. Mits alles goed gaat natuurlijk. Ga vrijdag nog een kv test doen en zondag een clearblue en dan is t genoeg geweest:). E dan ergens volgende week de vk bellen:)

11. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    morgen dames

hier een vreeeeeemd fenomeen..

soms denk ik "he m'n borsten zijn gevoelig, als ik eraan kom.. nix aan de hand en voel ik niets..." what the hell??

fantoom pijn? haha lijkt op wa spier pijn, de gevoelige gevoel loopt van onder m'n armen naar de zijkanten van mijn borsten en borstkast, en toch kan er bij wijze alles mee doen, voel nix als ik eraan kom

haha "koekoek" :p

12. Kerstelfje

1 dec 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Ik blijf nogal onzeker.... Gisteren nog kruidvat gehaald en vandaag ook weer gedaan. Dit is het resultaat maar pas na 7/8 minuten toen de rozr kleur was weggetrokken...

Overigens kijk ik net en is het opgedroogd wel een donkerder streepje dan gisteren

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,3 KB
      Weergaven:
      3
  13. Kerstelfje

1 dec 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sabrinakenneth: heb ik ook, met handen geen gevoeligheid maar wel gespannen borsten en gevoel alsof je beugel pnder je oksel steekt

14. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    De Kruidvat testen drogen tegenwoordig steeds langzamer op hoor! Om krankjorum van te worden.. Ligt dus aan de testen! Mopperen veel mensen over ;)

15. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi ik wilde ook graag lid worden van het clupje.. ik hoop dat ik welkom ben. En aangezien ik deze maand begonnen ben met zwanger worden zal ik het heel gaaf vinden om jullie verhalen te lezen en de mijnen te delen.

Groetjes
    Nieuwe lid van forum

16. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    het zijn nogal duidelijke streepjes hoor... wauuw egt mooi om te zien. Ik denk en hoop dat het positief is.
    En streepje is een streepje toch! Doe morgen ook een test tot dat het steeds donkerder word.

17. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Ik vind ze er mooi uit zien hoor kerstelfje. Ik vond ze ook heeeeeeel traag en die el cheapo van de wibra was bij mij duidelijker dan de kv. Dat vond ik ook wel bijzonder.
    Zaterdagochtend nog een kv om vriendlief te verrassen.

Welkom vlinderen!

18. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Sabrina, dat gevoel had ik een of twee rondes terug ook en was bij mij vals alarm. Nu zijn ze ook wel wat gevoelig als ik ze aanraak.
    Maar dat dat bij mij zo was zegt natuurlijk niks over jou. Ik hoop dat het voor jou positief nieuws is!

19. Kerstelfje

1 dec 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het rustig hier???? Waar zijn julie allemaal???

Dank je wel vlinderen en welkom!

Heb nu twee dagen getest en alle tests zijn op ghihihi ik sla ff een dagje over, dan moet hij zaterdag wel knallen, anders.... Ach blijf hoop houden! Heb bij de eerste zwangerschap 3 mk's gehad :( en daar was ik iedere keer goed ziek van...

20. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik heb net tarwekiemolie gehaald, heeft iemand hier ervaring mee? Had er een hoop goede dingen over gelezen, dus dacht waarom ook niet :)

Deel Deze Pagina