Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Aah tuurlijk, hahahahaha, valt me nu pas op :D:D:D:D:D

2. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Serieus, ik vraag me nu af hoe ik daar zo overheen heb kunnen kijken, hahaha, waarschijnlijk zo aan het turen geslagen dat ik niet meer op de rest van de foto heb gelet!

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hahhaha thanks meis voor t meeturen. 😘

4. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bo! Bo! Ja! Jaaaa! Ik zie het! Ik zie het!!!

Avondpies doet t altijd beter.
    Vals positief bestaat niet.
    Vroege jeweetwel-en-dan-toch-ongesteld wel...
    Maar daar gaan we niet vanuit.
    Het begin is er!
    YAAHHHOOOEEEIII!!!

Mijn man vraagt net serieus waarom ik zo zit te piepen.
    Ik zat in mezelf te juichen voor jou!

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Hihihi dankje kip !! Ik kreeg net terug van t andere forum dat het n wit streepje is en negatief. Ik vind m wel een kleur hebben maar hij is zo licht. Maar had vanochtend echt een omo witte dipstick. Dan had ik daar ook n witte streep kunnen zien...??? Ach... het kan... ik heb al 3x een streepje 😐 gehad een geen babytje. 😢

6. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hem even in 'negative me'-app gezet, maar daar zie ik hem ook...ok, heeeeel vaag, maar gewoon de lichtintensiteit van je scherm op voluit zetten. Ik geloof erin. Ik stond twee weken terug ook met dit soort vage strepen te -pieppieppiepen- in mijn badkamer...heb je nog een kv liggen? Doe je die anders morgenochtend?

7. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik duik zo m'n bed in, maar heb m'n duimen geïnstrueerd te blijven draaien voor je! Dat witte zag ik er niet in hoor en net op m'n telefoon zag ik het streepje ook wat beter dan op m'n laptop... #duimduimduim

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik vond hem ook wel beetje roze lijken.. Spannend zeg! Hoop dat het echt is en blijft!!!

9. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O ja en ik zie ook vaker dat mensen smiddags of savonds beter testen en idd vals positief kan niet als het een roze streep is

10. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik lijk ook iets te zien Bo, op beide foto's!! Ik hoop het echt zo voor je!

Hier ondertussen snotverkouden :( Ik moest afgelopen maandag weer eens zo nodig roepen dat ik gelukkig nooit ziek ben... Dat had ik dus beter niet kunnen doen. Anders roep ik hier nu maar even voor de zekerheid IK WORD DEZE MAAND NOOIT ZWANGER!! :p Misschien werkt dit ook wel!

Heeft verkoudheid overigens negatieve invloed op de vruchtbaarheid? Mijn temperatuur was vanmorgen al wel weer gezakt. Ik heb maar extra vitamine C genomen, hopelijk is het dan wat sneller weg.
    Klussen zal ook wel gezellig en romantisch zijn met een loopneus en hoesten, haha. Maar wat moet, dat moet. Ik zit al in mijn vruchtbare dagen dus... Baal wel hoor :x

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bo, dat zei ik over je test, maar ik twijfel of er niet echt een donkere streep staat. Ben heel erg benieuwd naar je test van morgen!

12. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Oh !! Ik hoop het zo .... thanks allemaal !!!

13. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Spannend Bo! Bij mij was de Wibra duidelijker dan kv, just for the record.

Hier de giller van de dag! Ik ben bij mijn zusje en die vertelde net dat ze zwanger is! Nu komt het, we zijn voor nu op EXACT dezelfde dag uitgerekend! Dat geloof je toch niet. Alhoewel mijn zusjes vriend zei dat ons dat alleen kon overkomen :-D
    Mijn ouders en met name mijn moeder worden gek! Van mijn zusje weten ze het en van ons hebben ze geen flauw vermoeden. Dus we hebben net al even zitten broeden op een leuke grap om het bekend te maken en dat is gelukt! Ik kan niet wachten om die gezichten te zien!

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Waaaaaa dat meen je níet! Wat ontzettend toevllig! En leuk natuurlijk dat je een neefje/nichtje krijgt, gefeliciteerd. Ben wel benieuwd hoe jullie het gaan vertellen :D

15. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Dat is inderdaad super leuk! Lijkt me ook leuk om een zus te hebben om zoiets mee te delen. Ik heb alleen broers en dat is toch anders.
    Ik ben ook wel heel benieuwd hoe jullie het aan je ouders hebben verteld of gaan vertellen. Voor mijn ouders zal het een eerste kleinkind zijn, voor mijn schoonmoeder (schoonvader is helaas afgelopen jaar overleden) is het de derde.

Niemand trouwens een idee over verkoudheid en invloed op vruchtbaarheid?

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Laawra dat is toevallig zeg, lachuh joh en bijzonder! Zit ze niet ook toevallig op het forum:p?!

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Volgens mij heeft het geen invloed Susanne maar weet ik niet zeker. Kan me voorstellen dat evt je temp niet helemaal meer te vertrouwen is. Rond innesteling kan het zo zijn dat je weerstand zelfs omlaag gaat om het eitje te laten plakken en dat je lichaam het niet afstoot

18. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zie ook licht iets BO!! hopelijk vandaag duidelijker

19. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Nou hy is wit hoor... kv2v5. Zal wel weer een valse test zijn geweest. Temp ook weer omlaag 37.05 naar 36.77. Verdorie 😢

20. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmmmmm. Snotverjuume.
    Morgen nog eens!

Deel Deze Pagina