Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina ik lees columns op het forum, wat een leuke, grappige, mooie verhalen hihi. Hierboven een voorbeeld als jullie het nog niet hebben gelezen en het wel leuk vinden.
Hihi ik zit al de hele middag of het forum van alles te bekijken. Nu weer bij de babykamer foto's, leuk zeg om te zien en over te fantaseren! Je ziet zoveel verschillende stijlen voorbij komen
Sterkte Bo en Adriana, balen ik baal hard met jullie mee! Ik heb het telefoon nummer van de gyn al opgeslagen en ik bel morgen zo vroeg mogelijk in de ochtend! Ik heb sknds vanmiddag loze aandrang en een vol gek gevoel in mijn baarmoeder bij bijv. Plassen, misschien is het ingebeeld maar ik wil gewoon een bloedtest en doe ook maar gelijk een echo!
Lieve Adriana en Bo, wat kl@te, meisjes. Kan er niks anders van maken. Gewoon zwaar kl@te. Het is jullie beiden zo gegund, heeft wel lang genoeg geduurd...kon je maar even op de laatste pagina spieken, nietwaar, dan wist je tenminste waar je het voor doet en hoe dik dat boek in totaal is......dat gaat helaas niet, maar het einde van het verhaal is coor jullie allebei hartstikke zeker weten een happy end! Juules, helemaal logisch en terecht dat je dat wilt. Sterkte alvast voor morgen. Ik duim keihard dat er niks ernstigs is. Hier misselijk, veel maagpijn gehad (vnl gister), beroerd, emotioneel, moe, moe en moe. Niet fijn. Kan nog wel een weekendje gebruiken.
Hoi juulles: ik hoop dat je meteen de echo en bloedonderzoek krijgt! Hoop dat het niets is. Misschien een gesprongen vaatje en een blaasontsteking? Adriana en bo; ik vind het erg vervelend voor jullie meiden. Ik hoop echt dat het snel raak is. Een vriendin van mij is naar acupunctuur gegaan en was 2 maanden later zwanger. Misschien had het niets met elkaar te maken maar ze was al een jaar bezig.
Thanks vd lieve reacties !! Adriana.. knuffel !! Ik moet dinsdag ongesteld worden. Hoop dat t snel komt hoor.. heb altijd rust in me kop in de eerste en tweede week. Heb er ZO de balen in. Klotezooi. T zou ook te mooi zijn, de 1e maand vh nieuwe jaar gelijk positief 😢😢😢😢😢
Oh Adriana, helemaal overheen gelezen, sorry! Maar wat een teleurstelling weer Heel veel succes voor in de volgende ronde! Bo, dikke knuffel meid.. Pff, ik gun het jullie allemaal zo Juulles, weltrusten nog een nacht en dan morgen hopen op snel onderzoek. Wat een spanning voor je zeg... En Victoire, wat vervelend hè, die kwaaltjes.. Weet nog goed dat ik me echt in moest printen dat het voor een goed doel was. Sterkte ermee!
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes! Victoire jij kan het zo leuk uitleggen allemaal ik hoop dat je gelijk hebt maar ik ben er zelf nog niet zo zeker van. Ik tel nu gewoon af naar 2 februari, ben benieuwd! Bo wat k&t dat je test wit was! Grrr stomme testen... Wvw ik heb niet gekeken. Ik wil alleen even zeggen: BANNERRRRRR!!!!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle steun altijd ik zit al sinds het begin met proberen al op het forum en ik het leid zo lekker af. tuurlijk geeft hey ook soms wel wat spanning haha maar ik vind het wel gedeeld leed is half leed of zoiets: het maakt het wachten iets minder ondraaglijk, klinkt het logisch? ik ben slaperig en sentimenteel zo op de vroege ochtend! ik duim voor hele snelle roze testen zonder tuur voor ons allemaal!!
Haha ik snap wat je bedoelt Juulles, erg fijn zon forum met zulke mensen! Hopelijk voor jou ook snel een goede roze test!
JuullesD.. ik begrijp je precies. Ik merk wel dat ik het lastig vind op het NOD forum.. al die roze testen 😳 ben een beetje jaloers eerlijk gezegd.. "schaam". Maar hier in ons clubje vind ik alleen maar steun.. ben met jullie extra betrokken zeg maar. Heel veel succes zo met vandaag. Ik neem aan dat je onderzoekjes zal krijgen he ? Zal aan je denken. Adriana.. ja idd.. rot testen.. het zwanger worden proces is echt emotioneel behoorlijk zwaar gevallen. Wist dit niet van tevoren .. het doet zó veel met me. Ik duim met je mee voor 2 feb. Hopelijk dan meer nieuws !! Victoire, hoe voel je je vandaag ? Vervelend he die kwaaltjes 😐 daar kom ik ook over klagen hoor als het zo ver is.. hihi. Wie van de meiden op roze wil het geslacht weten ? Ben benieuwd. Ik ben zelf echt ziek. Snikverkouden, koppijn, misselijk, vreselijke keelpijn, koorts en spierpijn. Bluhhh. En moet zo nog werken ook. Moet wel.. april wordt mn contract verlengt.. wil niet in de WW komen. Tegenwoordig word je er zo uitgezet in de zorg. Voor mij 10 goedkopere krachten. Tbs is natuurlijk wel iets minder in trek bij jonkies van 21 😂 voordeeltje voor mij. Mn zoon ligt ook met koorts in bed. Zo sneu... en zoooo klote om dan te moeten werken !!
Beterschap Bo! Snap dat je je dan liever niet ziek meldt. Maar echt ziek, is ziek he! Wij willen het geslacht weten, gister f kort nog over gehad. Weten nog niet precies wanneer, maar denk dat ik al voor de 20 weken een pretecho zou willen. Denk rond 14/16 weken. 16 wk kunnen ze het al meer met zekerheid zeggen. Maar ja eerst maar afwachten
Juulles, succes vandaag! Bo, beterschap joh! En ik hoop voor je dat het werken een beetje gaat vandaag. Wij willen het geslacht ook weten. Bij de eerste wisten we het met 15 weken en dat willen we nu weer (zo rond 15/16 weken ook).
Haha meiden ben blij dat jullie mijn sentiment delen ik heb op Facebook dat ik wat jaloersig ben, ik weet dan ook het verhaal er niet achter en het zijn vaak vage kennissen en oud klasgenoten. Hier op t forum hebben de meeste moeite met Kids krijgen dus dan ben ik alleen maar blij als ik roze testen zie! ik denk alleen wel altijd en nu ik!!!! maar zonder de ander iets te misgunnen ik heb iig net gebeld, t was geen probleem morgen om kwart voor 1 een echo. ben heel blij dat het zo snel kan, ga er toch steeds meer en meer aan denken....en helaas ook meer dezelfde klachten voelen. Ik twijfel alleen over 1 ding. mijn vriend krijgt geen vrij meer, en ik twijfel of ik mijn moeder mee vraag of alleen ga. mijn moeder is mijn steun en toe verlaat maar de vorige bbz was ze goed bedoeld soms wat belerend. en ik heb nu geen zin in commentaar, maar ben oom heel erg bang. samen gaan geeft ook gelijk zo een gevoel dat er echt iets aan de hand is, terwijl iik zo duim en hoop dat er niks is... wat zouden jullie doen?
Oh wat balen, zeg...ik zou zo met je meegaan, hoor, maarja...hihi. Kun je misschien tegen haar zeggen dat je heel graag wilt dat ze je hand vasthoudt, maar dat ze wel haar mening even voor zich moet houden omdat het al moeilijk genoeg is? (ik heb ook zo'n moeder... en heel duidelijk aangeven wat ik van haar verwacht helpt wel, moet ik zeggen...)(geleerd met (veel) vallen en opstaan) Wel super dat je gelijk terecht kunt!
Sjees's, Bo, je kan toch niet gaan werken als je je zo beroerd voelt? Dat is toch geen doen? Ik snap dat het heel vervelend is voor je werkgever, maar ziek zijn komt nooit uit. Koorts moet toch minimaal weg zijn...Zorg eerst goed voor jezelf, anders kan je ook niet voor anderen zorgen, hè! Geslachtsbepaling? Jazeker! Ik haat verrassingen, hahaha! (Nee, echt...!) Sowieso wil ik alles weten wat er te weten is! In dat opzicht heb ik wel een voordeel van de mmm, want daardoor heb je iets meer echo's en info in het begin, erg prettig. Ik heb geen enkele voorkeur voor een jongen of een meisje. Als het maar gezond is... Wij gaan trouwens ook voor een 12 weken echo / nekplooimeting, vanwege mijn leeftijd (38jr). Poosje terug heeft mijn vriendin (40jr) weer s bewezen hoe belangrijk dit is, haar 12wk uitslag was slecht, ze is toen doorgegaan voor de nipt (bloedtest) (de 12 weken test is slechts een kansberekening, de nipt-test is een exacte uitslag). Het risico zat hem vooral een kindje met extreme fysieke misvorming, waarbij het maximaal en paar uur zou leven na de geboorte (als het ooit al levend geboren zou worden). Door de nipt-bloedtest wisten ze (GODZIJDANK) dat het kind wél helemaal gezond is...we zitten -as we speak- te wachten op een sms'je dat hun kindje geboren is... Meiden, een gezond, compleet kind op de wereld zetten is echt een wonder...wat moeten wij hier toch voor knokken...het leek vroeger zoiets vanzelfsprekends, maar niks niks niks níks is minder waar dan dat... Adriana, lukt het nog om een eisprong te krijgen voor de 2e februari? Nog een 'naturel' ronde voor de intake?