Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kerstelfje

1 dec 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de wbra ook al testen laawra??? Dat had ik nog niet gezien!
    Weet vl nog niets dan?

2. Kerstelfje

1 dec 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baadt het niet dan schaadt het toch?
    Volgens mij heb ik er ook wel positieve dingen over gehoord!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hai meiden! Tarwekiemolie ben ik niet bekend mee, heb er wel ook goede dingen over gelezen, maar weet niet precies in welk geval je dat dient te gebruiken..

4. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ik slik al echinea, vit. D, multivitamine en foliumzuur dus ik denk dat tarwekiem erbij iets teveel van het goede word:)
    Ik wil ook vakeriaan gaan slikken, kreeg ik als tip omdat ik gewoon zo snel gestresst ben:)

5. Kerstelfje

1 dec 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk dat ff gied na Juullesd! Vraag me af of valeriaan wel goed is voor ee baby???

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Tarwekiemolie zou moeten helpen het baarmoederslijmvlies dikker en zachter te maken, zodat een evt bevruchte eicel makkelijker kan innestelen.
    Je hoort ook verhalen dat het de lf zou verlengen maar ik weet niet of dat waar is. Ik slik het zelf ook 1x per dag en heb een lf van 11 dagen. Ik ga nu de tarwekiemolie pas ná de eisprong slikken en dan 2x per dag in de hoop dat het mijn lf iets verlengt. Maar ik heb daar niet echt vertrouwen in eerlijk gezegd.

7. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik kan helaas door naar de volgende ronde: ronde 3, NOD 13 januari..

8. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik slikte dese ronde teunisbloemolie voor m'n ei, tarwekiemolie na m'n olie en slik ik nog steeds. Ik heb er goede ervaringen mee: teunisbloemolie heeft z'n werk gedaan want m'n ei kwam 4 dagen eerder. En tarwekiemolie ook denk ik :)
    Maar ik zou tarwekiemolie niet voor je ei al gaan slikken..vraag maar aan sabrina waarom ;)
    Heb ook vaker gelezen dat t je ei kan uitstellen. :)
    Verder slik ik foliumzuur :)

9. Louloute

Louloute Niet meer actief

#89 Louloute, 12 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2014
  10. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Dan begin ik er pas na mijn eisprong aan. Maar wordt je bm slijm niet voor de eisprong ook al ontwikkeld?

11. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    niet doen ! ! ! ! !

12. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Wat een gezelligheid hier! Ik klets ook graag met jullie mee!

13. JuullesD

Ik zal het eerst even gaan navragen idd!! Bedankt voor de tips, ik zou zelf ook niet zomaar wat slikken gelukkig.
    Wat doet tarwekiemolie precies, en wat voor voordeel is het als je lf langer is???

14. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Mag ik er ook bij dames, Stephanie 21 jaar momenteel bijna 4 weekjes zwanger op een gigaroze wolk! Vandaag lekker rustig thuis niks doen. Bijna kerstavond oeoeoeoe zin an! 1e week van het nieuwe jaar onze echo duimen dat die goed is dam begint 2015 voor mij al perfectos hihi

15. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Tarwekiemolie moet je baarmoederslijmvlies dikker maken, ook om de innesteling te verbeteren. Daarnaast kan het je LF verlengen, waardoor je eitje langer de kans krijgt om te nestelen. Althans, dat denk ik.

16. JuullesD

Ik mag wel twee handen vol innemen elke avond:) hoop pilletjes dan bij mekaar

17. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ladies, hoe doen jullie dat eigenlijk met koffie drinken tijdens de wachtweken...;)...pak net mijn 4e bakkie hier op het werk...twijfel nu...

18. JuullesD

Ik dronk wel minder koffie:) geen wijn en ik lette ook op met eten na mijn eisprong

19. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Haha ik drink ook niet normaal veel koffie. Ik denk wel 6 tot 8 kopjes per dag :$ Gelukkig valt mijn eisprong in de kerstvakantie en dan drink ik echt veeeel minder. Maar op het werk is het zo'n gewoonte hè...

20. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik drink helemaal geen koffie in de week dat ik bevrucht kan worden en de innesteling nu ik zwanger ben ook niet. Heb er overigens nu ook absoluut geen trek in

Deel Deze Pagina