Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Dames heb even niet gereageerd beetje chaos hier!

Juullesd wat fijn dat je morgen terecht kan.
    Bo Beterschap!

Hier willen wij ook graag het geslacht weten. Zijn er dames die het willen weten maar voor zich houden voor de rest of vertel je wel het geslacht en dan niet de naam ?

We krijgen een buiten kansje om iemands koop huis te huren voor onbepaalde tijd! Een mooie eens gezind woning! Zou super mooi zijn :D in de straat van de broer van me manlief!

Ook vandaag 538 gemailt hoop dat ik me naam hoor dan betalen ze een rekening voor me. Zal wel niet maar kan het proberen hihi dus nu tot 16 januari non stop radio luisteren phoe

2. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Hee meiden,
    Lang niet geweest hier, alleen in de lounge
    Ik wil alle meiden die zwanger zijn feliciteren!!!!!🎉🎊🎈
    En dege die verloofd is ook!!
    Voor de meiden die nog steeds niet zwanger zijn, balen hoop echt dat het snel raak is voor jullie😊
    Ik ben zelf nu niet echt meer bezig met het zwanger worden, heb het min of meer los gelaten, ik doe alleen nog dagelijks mn temp nemen, omdat ik wil weten wanneer mn ei is, maar hebben daar in tegen alleen s*x wanneer we er zin in hebben, 17dec laatste menstruatie gehad, nu nog nog geen ei gehad, ben erg ziek geweest vlak voor kerst😞
    Met hoesten werd ik zo benauwd dat ik bijna stikte en koorts, uit eindelijk aan de doxycyline gezeten, maar gelukkig gaat het nu weer beter☺️
    Oja voor ik het vergeet misschien een beetje erg laat maar beter laat dan nooit zeggen ze altijd,
    Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal en de beste wensen dat jullie allemaal gezond mogen blijven en in 2015 allemaal zwanger mogen worden!!💋
    Liefss TanteTrien

3. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hoi meiden! Ik ben even een beetje afwezig geweest.

Juulles ik hoop dat het allemaal mee valt morgen, ik zou denk ik toch je moeder meevragen. En inderdaad aangeven dat je even niet op commentaar of meningen zit te wachten, maar enkel op steun.

Mijn verkoudheid begint eindelijk af te nemen, maar niet meer geklust. Nu vrijen mijn verloofde :) en ik de laatste jaren sowieso niet meer veel en daar hebben we nu wederom weer een aanvaring over gehad. Niet bevorderlijk zo rond de eisprong :x Hij geeft nu gelukkig toch wel aan dat dit aan hem ligt (ja, ik word met regelmaat afgewezen omdat hij te moe is of iets dergelijks). Meestal hoor je dat dit andersom is. Nu we besloten hebben voor een baby te gaan, irriteer ik me gewoon aan zijn houding. Zo erg, dat ik hem vanmorgen heb gezegd dat ik het helaas niet alleen een baby kan maken, anders zou ik hem er niet mee lastig vallen. Die opmerking heeft volgens mij wel ingeslagen. Hij zegt dat hij er aan gaat werken... Ik ben benieuwd!

Ik hoop toch echt dat we deze dagen nog iets kunnen doen, anders is deze maand weer voor niks geweest :(

4. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh balen zeg, Suus. Het is echt een fabeltje, hoor; echt niet alle mannen denken maar aan één ding. De mijne ook niet, bij ons is het eerder andersom :$:D
    Wij hebben er ook (vele) ruzies om gehad tijdens het proberen voor eerste kindje, ging zelfs zover dat ik op een gegeven moment in de mmm met behulp van vreselijke pillen eindelijk een eisprong had weten af te dwingen en hij doodleuk zei dat hij echt geen seks ging hebben tijdens een weekendje weg met familie...WTF?!?!...gelukkig is het goed gekomen.

Misschien testosteron tekort, misschien gewoon teveel (werk)stress, misschien oververmoeid...wie zal het zeggen. Er zijn wel huis-tuin-en-keuken middeltjes zoals MACA poeder, maar rust, reinheid en verleiding werken misschien ook wel ... Na veel praten (en dat vond ik lastig!!!) kwamen wij tot een soort werkbare situatie, die (letterlijk) (hihi) zijn vruchten heeft afgeworpen en het ook nog een beetje leuk hield...

Dit komt denk ik vaker voor dan je zou denken...goed dat je duidelijk bent geweest...

5. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Bedankt voor je reactie Victoire! Is er misschien toch nog een positief uitzicht :) Hij is alleen niet echt een type van de vitamientjes en gezondheidsdingen, nergens voor nodig volgens hem. Dat maakt het nig eens extra lastig.

Mijn verloofde gaf aan dat hij geen agenda baby wil. Toen heb ik hem maar even duidelijk gemaakt dat een vrouw niet 30 dagen per maand vruchtbaar is, slechts enkele dagen. Pff... wel frustrerend hoor een partner met een laag libido en mega eigenwijsheid.

6. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

hey susanne weet he wat voor ons ook helpt. op tijd naar bed gaan....ik ben namelijk sneller moe en ik moet tijd inplannen voor sex. klinkt niey romantisch maar dat is het gewoon wel:)

7. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Graag gedaan toch! Ik had toevallig ergens een dergelijk topic gezien ergens op zp...en het lijkt stom, maar wat blijkt: de laatste biologie-les is vaak alweer een decennium geleden en de meeste mannen weten gewoon echt niet hoe het vrouwenlichaam werkt. Een keertje uitleggen is echt niet overbodig.

Onder druk presteren vinden mannen niet leuk, maar ondertussen zijn ze hartstikke competatief ... dus mss kwestie van het juiste knopje vinden? Als het duidelijk is dat er maar een kleine 'window of opportunity' is om raak te schieten, kan dat ook helpen om het juist spannender en leuker te maken. Enne...een 'agenda baby' máken is hartstikke leuk en spannend als de werkzaamheden ervoor tussen twee afspraken onder werktijd zijn gepland (hahahahaha! Ik moest soms ineens 'naar een lunchafspraak' of 'even naar huis om iets op te halen')(dit was onze oplossing omdat we 's ochtends druk en 's avonds te moe en te ongeïnspireerd waren...)(naast de IUI's klusten wij gewoon bij, om de kans te verhogen en, zoals al grappend bedacht, om te proberen om er toch nog een liefdesbaby van te maken, hihihi)

Vraag anders ook eens (of hij wil nadenken over) hoe hij het voor zich ziet, nadat je hebt uitgelegd hoe beperkt je vruchtbare dagen zijn? Misschien wordt hij wel hartstikke creatief in het bedenken van een oplossing!

8. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Maar ja, wat als hij gewoon op de bank blijft zitten en niet mee naar bed gaat? Heel vaak probeer ik het ook als we in bed liggen, maar of hij is moe of hij had eerst willen douchen of hij begreep mijn signalen niet :(
    Zucht... voorheen had ik er nog niet zo'n moeite mee, iedere dag hoeft van mij ook echt niet. Maar nu we voor een kindje bezig zijn, besef ik me wel dat we het met 2 keer per maand niet gaan redden. Lijkt me ook niet echt goed voor zijn zaadkwaliteit.

Ik krijg zo gewoon het gevoel alsof het allemaal van mijn kant moet komen. Ik ben gestopt met roken, ik ben afgevallen, ik drink veel minder koffie (na de eisprong alleen nog maar cafeïne vrije koffie) en laat energiedranken nu ook maar staan. Maar wat doet hij er voor? Aaahhh :x Gefrustreerd!

9. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Meiden, ik weet het even niet meer.. Hadden m'n streepjes al niet veel meer op moeten lopen? :( Ik heb bewust vandaag even gewacht met de foto maken tot ook die van vandaag goed droog was om ze echt droog met elkaar te kunnen vergelijken. Ik heb steeds een dag tussen het testen gelaten.

Bijgevoegde bestanden:

10. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is er mis met de bank? :D

Komt goed, een kwestie van echt even goed praten. Ik zou het vanavond gewoon zoiets zeggen: "Schat, waar we het vanmorgen over hadden, ik zit er ontzettend mee en je zou me heel gelukkig maken als we er een serieus gesprek over kunnen hebben. Hoeft niet nu, maar ik wil wel afspreken wanneer we er even voor gaan zitten (of liggen, knipoog)"

Zo geef je hem alle ruimte en ben je duidelijk wat je verwacht.
    Kan hij je niet weigeren...

11. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ojee...heb je ze iedere dag met ochtendurine gedaan?

12. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ja 😔

13. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Shipsssss....

Dat vind ik echt echt echt niet tof voor jullie...maar misschien trekken we wel veel te voorbarig een conclusie...en stijgt het hcg niet zo hard? De ene zwangerschap is de andere niet...Het komt vaker voor...maar ik kan me voorstellen dat je echt zwaar loopt te flippen nu...

Heb nog even wat opgezocht voor je. Geeft wel hoop op verbetering, het komt wel vaker voor, blijkbaar.
    HCG-waarden

14. JuullesD

Hey noontje, welke cd/dpo zit je nu dan? En het kan aan van alles liggen he!!!!

Susan, ik denk dat dat kerel eigen is. Ze hebben nul komma nul inlevingsvermogen en ze zullen echt niks laten voor iets wat ze zelf niet in hun buik dragen. Probeer maar naar de positieve dingen te kijken van je vent, de minder positieve krijg je er gratis bij;)
    En als je nou gewoon eens in mooi ondergoed naast m gaat zitten, jet klinkt een beetje alsof hij geen initiatief neemt?
    Misschien aankaarten om eerder te douchen, en dan lekker samen of of dat soort dingen?
    Bij ons is het eerder andersom, ik zou best happy zijn met twee a drie keer in de week denk ik. Heb niet zo een hoog libido, mijn vriend wel dus bij ons is het meestal elke dag.
    Maarja, ik heb zoiets van ik vind het niet erg om te vrijen, dus ik maak gewoon zin zolang we dingen maar wat meer inplannen (dus oo tijd naar bed en zo), dat is dan weer iets wat ik prettig vind. Ik ben niet zo een spontaan mens denk ik.

Verder, mijn moeder gaat mee. Ze was blij dat ze wat voor me kon betekenen.
    En t was weer een k..........t!!!! Dag op mijn werk, heb een beetje het gevoel dat ik niks meer goed kan doen. Maar ik denk ook dat ik veel harder moet zijn, het is net alsof ik sinds de laatste periode een jasje heb uitgedaan. Ik laat nooit een traan bij anderen, en echt heel snel huilen deed ik niet. Nu lijkt het wel alsof ik bij elk conflict of discussie mezelf moet afzonderen om te huilen. Heel gek, en ik word er dan nog verdrietiger van...
    Ik heb nog een test gedaan, maar nog steeds negatief. Zou ik me dan toch aanstellen????

15. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Loop inderdaad helemaal te flippen. Had die van vanochtend ook wel gezien dat ie licht was, maar omdat die andere ook donkerder werden na opdrogen, ging ik daar ook weer vanuit. Tot ik ze net nog even naast elkaar legde om nog even na drogen te kijken.
    Nog snel huisarts gebeld, kan morgen urine langsbrengen.

16. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Juulles, zit nu op 16dpo...

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    #997 Vanesje34, 12 jan 2015
    Laatst bewerkt: 12 jan 2015
    Hoi, ik kijk vaak voor leuke sales op "vente exclusive" en de sale "leg avenue" is misschien wel leuk voor ons meiden. Allemaal grappige/ sexy/lieve/pittige pakjes om aan te trekken. Maakt het toch weer een beetje spannend, pittig, anders dan anders. Soms moet je wat input doen om dingen weer wat te prikkelen en stimuleren is mijn ervaring na een relatie van 8 jaar nu.

18. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden

vandaag 7dpo pijnlijke baarmoeder-blaas-darmen gevoel (alles onder de navel) en vreselijke rugpijn (ik heb ook twee hernia's dus als ik 1x op m'n buik lig heb ik ook erg pijn) en ik slaap de laatste 3 dagen al van 21 u tot 7 u s'morgens.. best lang voor mijn doen, en koud!

maar ik wijd het nergens aan want ben nog maar 7dpo.
    let er wel op dat ik meer water drink nu.

we shall see

19. JuullesD

Het kan nog steeds van alles zijn noontje houd je sterk en ik duim voor je xxx

20. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Oh Noontje, misschien eens 's avonds testen? Wie weet ben je een avond tester en zit er 's ochtends bij jou weinig hcg in je urine?
    Ik duim heel hard voor je!

@willen weten. Wij willen het ook graag weten. Ik eerst niet perse maar vl wel en die gaat als we het weten 'pas' namen bedenken. Anders moet hij er twee verzinnen en eentje is al lastig zat aangezien onze 'reserve' namen het toch niet zijn op dit moment. Nu vind ik het wel prima om het tochkal te weten. Ik wil de naam nu wel echt eerder hebben (vorige keer net een week voor de geboorte besloten) aangezien we nu wellicht ook rekening moeten houden met mijn zusje. Wij vertellen trouwens niet wat het wordt maar dat gaan zij wel doen dus ben benieuwd. Ook als het niet hetzelfde geslacht is ga ik iig naar de eerste letter vragen want anders weten ze het meteen ;) Bij onze eerste wisten we het met 17 weken. Al hebben we het met de 20 weken echo wel laten checken.
    Ik krijg de controles t/m 20 weken sowieso altijd een echo dus ergens tussen de 14 en 20 weken zullen we het wel weten. Ga er geen pret echo voor laten maken.

Deel Deze Pagina