Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Zo kom net ff bij tml (toekomstig manlief :D) vandaan. Hij is nog op het werk en ik heb hem even eten gebracht. Zo hebben we toch samen kunnen eten en praten. Hij ziet het probleem zelf ook wel en vindt het ook vervelend. Ons werk brengt ook veel stress met zich mee en hij draait ook veel uren (meer uren als ik, maar hé huishouden doet zichzelf ook niet). Hierdoor is hij vaak moe of staat zijn hoofd er niet naar.

Toen we net samen waren, waren we op seksueel gebied niet te houden. Ook al werkten we toen ook al veel uren, alleen droegen we de verantwoordelijkheid nog niet. Het maakte niet uit waar we waren, we deden het ook gewoon op het werk (na sluitingstijd). Jammer dat die passie en lust met de jaren is verdwenen.

Hij zegt dat hij vanavond zijn best gaat doen, al moet hij wel tot laat werken. Ergens vind ik het wel sneu om hem zo onder druk te zetten, maar ik kan mijn cyclus helaas niet stil zetten (woensdag verwacht ik mijn eisprong). Ik wil gewoon van deze laatste drie dagen profiteren, is dat dan zo slecht?

2. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Noontje die van mij liepen ook pas na een paar dagen meer op! Heb geduld. Over 2 a 3 dagen weer een testje, misschien drink je teveel voor je gaat slapen ?
    Duim voor je xx

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Noontje ik wil je even een hele dikke knuffel geven. Ik snap dat je hier erg onzeker van wordt. Hopelijk is het gewoon een slechte test of was je urine niet zo geconcentreerd. Sterkte meis!

Juules gelukkig wil je moeder wel mee. je hebt een miskraam meegemaakt en het is echt niet zo gek dat je nu sneller emotioneel wordt van dingen die je eerst weinig of niets deden. Succes bij de gyn morgen!

Sabrina, spannend hoor!

4. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ja, misschien is dT het? Ik heb verder aan niemand, behalve een betrouwbare collega, dat ik geopereerd ben aan een bbz. Zij en mijn manager dan, de rest denkt dat ik aan een cyste ben geopereerd

5. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Dank jullie wel allemaal..ik ben gelukkig doodmoe, dus hoop dat ik straks gewoon goed in slaap val, ben zo'n piekeraar 's avonds :(

Juulles, jij alvast veel succes morgen!

6. JuullesD

Noontje, ik zat even te denken. Je bent zestien dpo toch, wanneer was je nod dan? Ik vermoed dat je dan twee dagen overtijd bent, en je bent nlg niet ongesteld!!!
    dus dat is sowieso positief puntje numero uno:)
    Ik hoorde ook dat als je teveel hcg hebt dat je dan een vagere streep krijgt kmdat de test het niet aan kan, positief puntje numero duo:)
    Hcg kan van dag tot dag verschillen in de urine, positief puntje numero tres:)
    De test is gewoon rot, positief puntje numero quattro:)
    En puntje numero vijf heb ik niet en ik weet ook geen vijf in het taaltje wat ik schreef (spaans italiaans???)
    Geen bloed-> goed teken!

Bedankt meid, en slaap lekker. Ik pieker vanaaf met je mee, laten we maar met zijn allen duimen voor mekaar!

7. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cinco, Juules, cinco...hahaha!! en je hebt goeie puntos! :D

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het zogenaamde 'hook' effect (dat bij een te hoge hCG de teststreep lichter zou zijn) is bij echt hoge concentraties.
    En hCG kan niet van dag tot dag verschillen. De concentratie van je urine kan verschillen. Maar hCG moet elke 48-72u verdubbelen.

9. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    M'n ei is deze ronde veel eerder gekomen dan normaal en m'n nieuwe NOD werd daarmee 9 of 10 januari, nu dus inderdaad minimaal twee dagen overtijd.
    Puntje drie wist ik niet, dus dan ga ik daar maar heel hard op hopen :)

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik snap je zorgen. Ze lopen inderdaad niet echt goed op. Hopelijk ben je gewoon een trage starter en zie je ze straks ineens wel knallen.

In je handtekening staat dat je 3w6d bent, dat komt overeen met 13dpo. Klopt dat? Dat is namelijk nog behoorlijk vroeg. hCG moet elke 48-72u verdubbelen. Maar een verdubbeling van 25 naar 50 is natuurlijk wel minder goed zichtbaar dan van 150 naar 300. Dus wat dat betreft: nog ff volhouden!

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Puntje drie is helaas pertinent onwaar. Tenzij je niet elke keer met ochtendurine hebt getest, maar op verschillende momenten van de dag, met verschillende urine-concentraties.

En als je echt al op minstens 16dpo zit, dan vind ik de onduidelijkheid van de streepjes, gekoppeld aan het niet-oplopen, helaas niet hoopgevend. Ik hoop natuurlijk dat het anders zit!

12. JuullesD

En toch Hilly1980, als ik het heel zwart wit ga bekijken denk ik wel dat het waar is hoor.
    Ik heb al zoveel meiden hier op het forum gezien die ineens vage testen hadden, zonder enige reden.

Ik bedoel, als ik vier liter water drink de ene dag en een halve liter de andere dag....dan is het toch lijkt mij logisch dat de concentratie hcg lager is de ene keer dan de andere keer?

13. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik snap 'm hoor Juulles :) Gewoon de komende dagen maar even helemaal niet drinken :p

14. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    En Hilly, ik zit nu op 16dpo, mijn ei is afgelopen ronde paar dagen eerder gekomen, maar voor m'n banner had ik nu voor het gemak even mijn laatste menstruatie genomen, vandaar het verschil.

15. JuullesD

Of dat een gezonde optie is😛😛😛😛😛

16. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Nee, laten we dat maar niet doen ;) Ik duik m'n bed in, weltrusten allemaal!

17. JuullesD

Welterusten! Bijzondere buik en ik gaan ook slapen. Zwangerschapstest is nega, ovu is posi....zou het dan toch mijn ei zijn????????
    vorige keer waren de ovu testen ook posi, maarja hmmm pieker pieker....duim voor me meiden!

18. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Doen we! Rust lekker uit!

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dat schrijf ik toch ook ;) Dat de concentratie van de urine kan wisselen.

20. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hi ladies ik heb mn helse late shift weer gehad ondanks dat ik me zo klote voel... pfuuuw op naar bed !!

@ reacties vh geslacht.. ik wist het bij beide... zoooo leuk !! Hihi ik zou het ook weer willen en liefst zo snel.mogelijk haha.

Noontje omg schat.. ik zie het... ik duim mn duimen er af dat hij/zij goed vast genesteld blijft... knuffel ! ...

Juulles.. ovu positief? Echt knallend ? Ik hoop dat jet gewoon niks is meis .. fijn dat je mama mee gaat !!

Susanne, ohhhh mannen... wat moet je er soms mee haha.. het is zo herkenbaar... hier ook hoor.. en nu nog met dat gips erbij... moet ook eerlijk bekennen dat het soms ook echt geplande sex is hier 😳 mja... je bent nou eenmaal maar 4dgn echt vruchtbaar... gelukkig heb je er goed over gepraat en ziet hy het zelf in.

Sabrina ik heb even gewacht... maar ik ga het toch zeggen. Ik ben nu eenmaal errug eerlijk en moet als me wat stoort het gewoon zeggen... Ik begrijp heel goed dat je dingen wilt delen enzo. En dat het spannend is.. maar ik vind het heel jammer dat je puur alleen jou verhaal kwijt wil hier en bijna geen reacties geeft op anderen.. dat maakt voor mij dat ik over jou verhaal heen lees (onbewust). Klets gewoon gezellig mee ipv alleen jou ding droppen... moest het f kwijt

Deel Deze Pagina