Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    #1021 wvw, 13 jan 2015
    Laatst bewerkt: 13 jan 2015
    Goedemorgen allen, noontje hopelijk zegt het niets! Ik duim voor je!
    Hilly1980 jouw reacties herken ik v topics over miskramen en mensen met vage testen. Volgens mij wel echt jouw ding of niet, dat je graag mensen hierover informeert?
    Fijn dat je eerlijk bent en graag de kennis wilt delen hoor als mensen ernaar vragen en onzeker zijn, maar ik geloof dat hier al hetzelfde werd gezegd over het verhaal dat hcg om die zoveel uur moet verdubbelen enzo en dat hcg niet kan wissrlen maar de urine concentratie..

Juulles succes vandaag en hopelijk goed nieuws!
    Susanne goed dat je erover praat!

Ik ga maar eens keer vroeg opstaan voor het werk.

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Maar hilly, je zegt eerst dat mijn ount (dat hcg kan wisselen per urine) pertinent onwaar is toch...

3. JuullesD

Het was nog geen knaller hoor Bo! Nog maar heeeeeeeeeeeel lichtjes!

4. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bo mijn excuses zie pb

5. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ noontje: ik hoop dat ze snel terug oplopen, of dat de urinetest wat meer info opbrengt. en julles heeft een goed punt met dat water.

@ JullesD ik duim voor je!!

@wvw: wauw vroeg op, ik was laat thuis gisteren gaat uiteten met het werk duurde tot 12 uur -_-
    ik heb nog nooit zo walgelijk gegeten als toen en ik denk als ik hier 1 gerechtje zet op dit uur dat iedereen een vies gezicht trekt. XD

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Haha dat is balen Sabrina! Ja ik had keer de motivatie weer eens op tijd op te staan haha. Was alsnog best druk op weg voor tijdstip zeg

7. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb je glijdende uren dan? mag ik vragen wat voor werk je doet?

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik moet in principe in ieder geval tussen 9 en 16u aanwezig zijn en verder kan ik zelf bepalen hoe laat ik begin, vind ik wel handig. Ja hoor, ik werk binnen de schuldhulpverlening.
    En wat doe jij?

9. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1029 Sabrinakenneth, 13 jan 2015
    ik werk als afdelingsverantwoordelijke in een dierenwinkel. Best zwaar werk soms met die zakken sleuren en heb vandaag net echt vreselijke rugpijn. Denk dat het aan m'n matras ligt. Maar die krengen zijn duur :)

zo nu moet ik weer gaan werken, gelukkig is het dinsdag dan moet ik maar tot 13 uur.

doei

10. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL

Je hebt toch twee hernia's? Of schreef iemand anders dat?

11. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    *like*

12. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Noontje... en ? Nog getest ?
    juulles succes zo

13. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat ben ik :)

14. JuullesD

Wat jij schrijft he wvw wilde ik gisteravond ook schrijven maar ik dacht joh laat maar.
    maar ik weet dat ik toen de goed bedoelde maar harde realistische adviezen niet heel erg fijn vond.
    persoonlijk zou ik denk ik liever dat als het mis gaat denken dat het niet mis gaat tot het mis gaat. Zo ben je iig gelukkig tot.....en niet al een hele poos ongelukkigmaar dat os Hoe ik denk

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O lijkt me wel leuk werk! Maar wel zwaar zeg! Ik ben een echte dierenfan!:)

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Zo goedemorgen dames!

Tijdje niet mee geschreven, ik zei al zit niet zo lekker in mijn velletje.. Momenteel gaat het weer wat beter, vorige week weer ongesteld geworden (beetje jammer), maar we hebben nu een afspraak bij de Gyn. op 21 Januari, volgende week al dus! Ben heel benieuwd welke richting we op gaan..

Ik ben er een beetje uit, dus ik kan niet op iedereen reageren sorry! Ik zie iig de testjes van Noontje, jeetje wat zal dat je onzeker maken zeg.. Hoe is het vandaag?

Ennuh ik zag ergens in de handtekening van Adriana dat jullie ook stappen hebben gemaakt en dus ook ik Februari meende ik naar Gent gaan? Spannend hoor!

17. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Even snel tussendoor een reactie tijdens m'n werk: ik heb vanochtend niet zelf weer getest, wil morgen weer testen met dan dus ook weer een dag ertussen. Ik kon wel urine naar de huisarts brengen en ben zojuist gebeld dat ik wel zwanger ben, maar dat ze niet echt weten waar die lichtere test dan vandaan komt. Advies gekregen om de verloskundige te bellen. Dat natuurlijk meteen gedaan en heb 2 februari een echo om te kijken of alles gewoon goed is.

Gelukkig geen bloed nog steeds, dat geeft me nog de meeste hoop dat het toch goed gaat. Pff, echt een K*!-nacht gehad :(

Zal vanavond even rustig iedereen nalezen en reageren..

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Noontje wat fijn dat huisarts in ieder geval bevestigd dat je zwanger bent en je geen bloed hebt!

19. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1039 Victoire, 13 jan 2015
    Dan ligt het niet aan je matras, denk ik... ;)

Was nog even benieuwd hoe het verder is gelopen bij de gynaecoloog? Hebben jullie nog een vervolg afspraak of was alles in orde?

20. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Silly, Fijn dat je weer terug bent, heb je gemist! Balen dat je niet zo lekker in je vel zit...heeft het te maken met het uitblijven van twee strepen of juist/ook/alleen met andere dingen?

Spannend jullie eerste afspraak bij de gyn...(been there done that, as you know, vond de eerste keren ook echt geen feest, maar alles went (behalve een vent...echt hè) inmiddels ben ik aardig doorgewinterd op dat gebied) Zie je er erg tegenop? Weet je een beetje wat je kunt verwachten?

Deel Deze Pagina