Dat is inderdaad fijn Noontje. Wellicht heeft het toch met de concentratie van je urine te maken gehad. Haha WVW wat jij schrijft is precies wat ik gisteren dacht. Volgens mij zit niemand in deze club te wachten op de goedbedoelde adviezen en opmerkingen van Hilly. Lekker cru om zo tegen iemand te praten, wij proberen elkaar hier juist een beetje hoop te geven! En hier is het gisteravond trouwens helemaal goedgekomen hoor ! Nu vanavond en morgenavond nog . Het enige probleem is dat door mijn wisselende temperaturen (ik verwacht door de verkoudheid) FF geen touw kan vastknopen aan mijn ovulatie. Ik heb zelf maar een aantal temperaturen laten vervallen, want FF gaf vanmorgen aan dat mijn ovulatie al geweest is. Maar dit is volgens mij echt niet het geval, gezien ik het altijd duidelijk kan voelen. Maar ja, nu ben ik natuurlijk wel lekker aan het twijfelen. Als het al wel geweest is baal ik gruwelijk!!!
Noontje dat is wel verstandig van je dat je niet getest hebt. Fijn dat je van de ha de bevestiging krijgt dat je wel zwanger bent. En als het niet goed zit kun je toch niks doen. Heel veel succes met de dag door te komen, ik duim voor je! Silverwings, fijn om weer eens wat van je te lezen! Ik moest zondag aan jou denken toen ik een bus voorbij zag rijden. Daar stond 'silverwings' op Wel weer enorm balen, weer een nieuwe ronde. Ik weet wel zo'n beetje hoe je je voelt, maar jij bent alleen nog veel langer bezig dan ik. Wij gaan idd naar gent voor ivf/pgd maar dat was al een tijdje gepland ivm de eerdere miskramen. Ik ga voorlopig niet meer met de nod-topics meeschrijven, dat wordt me te veel, emotioneel gezien dan. Hier is het ook gezellig Victoire, je vroeg of ik nog een eisprong kreeg voor 2 feb. Als het goed is wel, zo rond 26 januari. Dus in principe kunnen we de 2e nog niet testen (maar dat ga ik natuurlijk wel doen ) Werkze voor diegenen die moeten werken vandaag!
Susanne, jij hebt wel een vroeg ei zeg! Maar als je gister geklust hebt is dat toch prima! Dat eitje wacht heus wel een paar uurtjes hoor
Nou mijn ei is als het goed nog niet geweest. Normaliter voel ik altijd duidelijk mijn eisprong, zodat ik lekker krom kan lopen van de pijn . Deze maand heb ik nog niks gevoeld, vandaar dat ik denk dat ie nog moet komen. Maar FF geeft door mijn wisselende temperaturen aan dat mijn eisprong al wel geweest is Daarom heb ik een aantal temperaturen maar laten vervallen. Ik hoop zo dat mijn ei pas morgen is, zodat we deze maand nog een goede kans maken.
Nee eigenlijk dus niet, maar ik heb 2 problemen.. Ik word en hartstikke moeilijk zwanger en als ik het wel ben gaat het mis! Ik wil eigenlijk eerst een bloedstollingsonderzoek, dat mocht ik van mijn vorige gyn. niet omdat hij mijn BBZ niet meetelde, dus had ik er geen recht op..Ik krijg nu een andere en ik ga met de vuisten op tafel slaan als het moet! Ik kijk er naar uit, wil serieus graag dat er iets gaat gebeuren.. Dus ik vind het eigenlijk niet spannend! Heeft meerdere factoren hoor dat ik niet lekker in mijn velletje zat/zit.. Heb een zwaar jaar achter de rug, was even de lichtpuntjes kwijt, maar ik zie ze nu weer een beetje Heb stiekem hier soms wel gelezen en wel meegekregen dat je al een goede echo had gehad toch?! Ben blij voor je.. @Adriana, haha grappig! Ik doe ook niet meer mee met de NOD-forums.. Ik kan het niet meer volgen, heb er de vorige keer 2 berichten in gezet wanneer mijn nod was en dat ik op rood mocht haha! Vind het soms ook erg confronterend daar.. Nou spannend zo'n traject, als het zijn vruchten dan maar afwerpt! En ja ben die rode rondes meer als zat eigenlijk.. Riep laatst al dat ik het zat was en dat ik geen kinderen meer wilde.. Was echt hysterisch, maar heeft me wel goed gedaan, moest er even uit Nu doe ik weer normaal haha.. @Noontje, zal vet voor je duimen.. Hopelijk morgen wel een mooie test! Het is een dooddoener, maar je hebt het helaas niet in de hand..
Mja misschien dat ik dadelijk maar even naar de Action rijd. Ik heb alleen geen vergelijkingsmateriaal om te zien of de test echt positief is ja of de nee...
Oh, vrouw. Je wil niet weten hoe vaak ik heb geschreeuwd dat dat hele kindercircus de vinkenter...ng kon krijgen. Ik heb thermometers kapot gesmeten, een gat in de muur van de bijkeuken getrapt, een stapel borden door de keukenvloer geprobeerd te smijten (zit nog altijd een put in de vloer)... Gejankt, gesmeekt, ja, kapot gegaan ben ik...en niet een keer... Onze eerste zwangerschap liet 5 jaar op zich wachten. Ik ben daarin over zoveel grenzen heen gegaan, dat ik er echt door ben veranderd als mens. En ook deze laatste IUI poging heb ik zoveel stress gehad, dat manlief en ik hadden afgesproken dat als deze poging hem niet werd, we het er voorlopig bij een zouden laten. En wederom...ineens sta ik boven op die berg, die in eerste instantie weer onbedwingbaar leek te worden. Voorlopig sta ik er wel wat ongemakkelijk te wiebelen door de stress van het risico dat ik er wederom ongenadig van af pleur en weer met lege handen beneden sta...maar ik sta er en het hele leven is een gok...dus 'doe ik dapper' en blijf staan. Ik ben trouwens jaren geleden uit het reguliere ziekenhuis vertrokken, omdat ook mijn voormalig gyn destijds niet wilde meewerken / niet goed luisterde naar mij als mens en al helemaal niet met mijn welzijn was begaan...Gek werd ik er van. Ik zag mijn gyn op gegeven moment 10 maanden niet?!? Alles duurde eindeloos, als ik een afspraak wilde moest ik over 3 weken terugbellen, er kwam geen enkele resultaat en niemand die het nodig vond om daar even over te praten of een duidelijke lijn uit te zetten (zelfs niet toen ik aangaf dat het ons begon op te breken)...Mij werd duidelijk dat in een ziekenhuis andere belangen (oa budgetten) voor de belangen van de patiënt / voor mij worden geschoven. Hoe ik daar achter kwam is een heel verhaal, dat ik hier liever niet open en bloot opschrijf. Maar mocht je meer willen weten, stuur me dan een pb. Ik ben overgestapt naar een spec. kliniek en dat was een verademing...niet dat ze daar geen eigenbelang kennen, tuurlijk wel, het is geen filantropische instelling, maar de helderheid en voortvarendheid waarmee ze daar in samenspraak met de patiënt het beoogde resultaat proberen te behalen is briljant. Nooit meer weken wachten op een afspraak, maar -hup- doorpakken. Tijdens de laatste ronde werd mij bv door mijn gyn geadviseerd om te staken met medicatie, ze dacht dat het beter zou zijn om even bij nul te herstarten. Toen ik aangaf dat ik graag nog even door wilde gaan, omdat ik er nog wel vertrouwen in had, mocht dat ook gewoon. Geen vuist op tafel, maar samen op weg naar resultaat (wat er dus ook nog kwam ook!)... Fijn dat er naar mij werd geluisterd!!!! Ik hoop dat het voor jullie bij de nieuwe gyn een betere ervaring wordt dan bij de vorige. Wees heel duidelijk over wat je verwacht en wenst. Qua behandeling, maar ook qua omgang. Vraag veel. Zorg dat je altijd 100% staat achter wat je doet. Laat het een ervaring zijn die je verrijkt, want je leert er uiteindelijk ook zoveel van, ook al moet je soms door een diep dal...
Susanne, ik gebruikte ook de ovu testen van de action en ik heb nog nooit een knaller zoals de andere dames gehad. Bij mij was een knaller de test die het dichtste bij de controlestreep in de buurt kwam qua kleur maar even donker heb ik nooit gezien. Opzich zag je dat best wel duidelijk, zeker als je door test. Dus schrik niet als de test maar niet wil knallen. Je bent dan niet de enige en ik heb toch echt wel een ovulatie gehad.
Jeetje silverwings, pff als ik jullie verhalen allemaal lees (victoire, adriana en alle anderen die ik misschien per ongeluk vergeet) dan krijg ik het gevoel dat ik echt in mijn handen mag knijpen dat wij zo 'makkelijk' zwanger worden. Respect voor jullie allemaal hoor! Ik weet niet of ik zo sterk zou zijn. Voor allemaal een hele dikke knuffel en ik duim voor iedereen die graag zwanger wil worden dat het met of zonder hulp snel mag lukken! Als het kon leende ik jullie allemaal wat van mijn vruchtbaarheid. Omdat dat lastig gaat plas ik met alle liefde mijn kannetjes voor jullie vol!
Hmmm... misschien te vroeg gesproken. Volgens mij begin ik mijn welbekende ovulatiekwaaltjes te krijgen Lichte steekjes aan de linkerzijde, die hopelijk morgen resulteren in een zeer krampachtig en beurs gevoel. Haha nooit gedacht dat ik daar blij om zou zijn To be continued...!
Noontje wat fijn dat huisarts in ieder geval bevestigd dat je zwanger bent gefeliciteerd! Zilverling welkom terug. Jeetje wat een verhaal meid. En victoire ook. Heel moeilijk lijkt me dat. Ik ben nu in de 6e maand en vind dat al lang. Laat staan hoe jullie je voelen en al die onderzoeken. Heel veel respect heb ik voor jullie. En ik ben het met de meiden eens die de toon van hilly haar berichten niet zo leuk vonden. Ik merkte ineens dat de sfeer veranderde. Het hoort een veilige plek te zijn waar we elkaar steunen en id liever achteraf meeleven dan vooraf harde adviezen geven. Dat hoort niet bij dit topic. Ik voel me hier juist zo veilig en fijn.
Hey meiden! Lieve lieve meiden, ik heb goed nieuws!!! geen BBZ!!!! ik hou het even kort want ik ga even een taartje bakken voor mijn schoonmoeder en dan reageer ik straks tussendoor weer eat uitgebreider. Maar alles zag er netjes uit en zoals het hoort, op links zag ze een mooi gerijpt eitje wat klaar staan daar word ik echt ontzettend vrolijk van!!! joehoe! en ik was heel blij met mijn moeder aan mijn zijde, hoe genant zo een echo ook is, haar hand op mijn hand was op dat moment zo fijn en belangrijk!!! Dus bedankt voor jullie steun en goeie adviezen, dikke knuff aan allen!!!!
@ silverwings: welkom terug! jeetje als ik dat allemaal zo hoor, ben jij van Nederland? Ik vind dat ze in nederland zo streng zijn tov belgie. @ vanesje: ik geef je helemaal gelijk met je laatste alinea @ Juulles: gelukkig zeg!! en wat fijn dat je zo een goede steun bij je hebt op dat moment!
Wat een fijn nieuws Juulles! Nu ben je in ieder geval gerust gesteld en kun je er weer tegenaan deze maand
Bedankt meiden ik ben super vrolijk en mijn volgende plasje is ook op een stickie haha....sowieso gaat het de hele week raak zijn werken zal hij Ondertussen zijn de eerste taartjes uit de oven, volgende lagen gaan er zo in! Noontje, ik duim super hard voor je en zolang je niet bloed is de strijd nog niet verloren!!!! Ik snap sowieso niet dat ze hier zo streng zijn, verdorie tis geen hond of kat waar je het over hbt. Snap al niet dat je uberhaupt een jaar moet wachten....schande