Als ik bij deze gyn. geen goed gevoel heb en dat merk je snel genoeg dan ga ik je zeker een PB sturen, dank je wel! Voor nu ga ik vol goede moed en vertrouwen naar deze afspraak en heb ik weer een spankeltje hoop! Ik heb een hele lijst met vragen/opmerkingen, dus ik ben benieuwd.. Dat vechten ben ik ook moe van hoor en de bom moest natuurlijk ook eens barsten en het was hartstikke lekker eigenlijk.. Ik heb ook e.e.a. gesloopt hoor! Zoals ik al zei --> hysterisch! Mijn man wist niet wat hij met me moest, heb het flink goedgemaakt! En natuurlijk blijft het voor jou ook hartstikke spannend! Maar je staat en we hopen dat je blijft staan.. En elke dag is weer een dag die je hebt overwonnen! Mijn duimpjes draaien iig.. En iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.. En ik ben idd van Nederland, hier gaat het wel wat anders dan in Belgie! Voel je niet bezwaard door wat ik of die anderen mee hebben gemaakt.. Al zit je dus in de 6e ronde, als het lang voelt dan voelt het lang al zit je in de 6e ronde of zoals mij in ronde ontelbaar! We willen het allemaal graag en daar gaat het om.. Goedsow Laawra, goed doorpiesen.. Misschien heb ik het in de toekomst nodig ! En dank je wel.. Nu hou ik op te preken..
Goed nieuws Juulles, fijn om te lezen! Ik lees trouwens van iedereen alles wel mee, weet alleen niet altijd hoe ik moet reageren, of ik ben al twee pagina's te laat. Dus nouja, ik lees iig mee!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS wat ben ik blij voor je! En fijn dat jij ook je volgende eitje hebt gespot...misschien wel jullie kindje straks
Ik weet zeker dat ook jij het zou overleven, maar ik ben blij voor jou dat je het niet hoeft uit te vinden en nogmaals bedankt voor je kannetjes !!! (daar krijg ik nou tranen in mijn ogen van, serieus!)
als het klopt ben ik bezig met een cyclus van 31 dagen, het korste dat ik ooit gehad heb na mijn uberlange van 44 dagen. Omdat ik deze maand niets doe had ik ook niet geteld en heb totaal geen besef van dagen VOOR mijn ei... en zowel gyn als ik denken dat het ei is gekomen op 5 januari.. ze zag althans dat ik een eisprong gehad heb. en dinsdag (6de) was m'n piek weer heel weg en pijn ook. dus ik begin te tellen (voor een banner) besef ik dat ik plots korter zit dan normaal jeej ook eens een leuke ontdekking sorry voor de vreugde maar dat doet me echt deugd haha
Haha bedankt victoire😁😁😁😁😁😁 Das goed nieuws sabrina!!,
Even snel tussendoor, juulles dat is super nieuws! Fijn zeg! En ook dat het zo fijn voelde dat je moeder mee was!
Juulles, heerlijk nieuws, wat een opluchting voor je zeg! En wat een verhalen allemaal inderdaad zeg, klaag ik hier terwijl ik wel nog steeds positief test...waar ik me vervolgens wel schuldig over voel (over het klagen), maar me evengoed rot blijf voelen. Toppunt van egoïsme, sorry.. Beloof hierbij plechtig dat ik me na morgenochtend (als ik hopelijk weer een duidelijkere test in handen heb) weer wat meer in zal leven in jullie. Vanavond nog maar even gedachten proberen te verzetten.
Noontje, ik vind niet dat je je schuldig hoeft te voelen! We hebben allemaal ons eigen verdriet en gedoe, en wat voor jou groots is is belangrijk voor jou!
@ Noontje: nonsens, jij hebt evenveel recht op je "klaagmomentje" dankzij bv onzekerheid als ieder van ons, daarom zijn we hier (wanneer we tijd hebben althans dat geldt toch voor mij, hihi)
Hai aardige, lieve meiden! Alweer veel berichten geplaatst. Sorry dat ik daar nu even niet op in ga. Vanmiddag hadden mijn man en ik de derde echo, ik zou waars over de 8 weken moeten zijn. Zoals ik telde nu ong 8 weken en 4 dagen (was bij vorige echo wat terug gezet..) Zojuist eerst uitwendige echo en daarna toch inwendige echo gehad. Wat blijkt; het hartje is gestopt met kloppen... je zag het beeld nu wel lastiger dan de vorige keer, omdat door mijn ademhaling het eeld constant heen en weer ging.. Andere keren geen last van.. Maar ze zei dat daarbij het vruchtje ook onvoldoende is gegroeid tov de vorige keer, dus dat het daarom echt niet goed zit.. Heel verdrietig nu natuurlijk. We 'moeten' haar (vk) nu op de hoogte houden van hoe het loopt en mogen dag en nacht bellen. Volgende week di stond al de afspraak bij de gynaecoloog voor uitslag bloedonderzoek bij mijn man en mij, dus die wordt nu ineens weer stuk belangrijker voor ons. En ik dacht juist als deze echo weer goed is dan moet ik er toch echt wel goede vertrouwen in hebben en moet ik toch wel gaan geloven dat het een gewone, gezonde zwangerchap is. Had al cadeau (rompertje) voor mijn man gekocht en wilden het binnenkort aan ouders vertellen...
Nee wvw, wat word ik verdrietig van jouw berichtje meid meid meid toch, wat een ellende krijg jij over je heen!!! pak een dikke llaid een kilo chocola en kruip tegen je vent aan en ga eens heerlijk huilen....sterkte meid ik denk aan je...
jeetje nee!!!! oh wat verschrikkelijk nieuws. * DIKKE KNUFFEL* deze morgen leek alles nog zo fijn te gaan. ik kan me voorstellen dat dit echt pijnlijk is, ik wens je erg veel sterkte toe meid!! als er wat is, mijn inbox staat open voor je!
Nee wvw gatverdamme. Ik ziet hier zo n beetje met tranen mn ogen. Meis wat gigantisch KUT !!!!! Wat een berichten hier.... ben ff helemaal van streek ...ik wilde ook een heel verhaal posten over mijn klote dag ... nou ... ik wil jullie alleen een dikke knuffel geven !! Noontje, wvw in het bijzonder... wat een hecht clubje is dit hey... delen echt lief en leed met mekaar hier...
Ah nee wvw wat erg! Heel veel sterkte meid! Niemand hoort zoiets mee te maken en zeker niet vaker dan eens. Ik hoop dat je troost en steun kunt vinden bij je man, familie, vrienden en hier uiteraard ook!
Wvw...ik zit hier met open mond en kippenvel...wat afschuwelijk!!! 😪 Ben gewoon even alle woorden kwijt...behalve een heel alfabet van hele lelijke die ik je zal besparen. Hang in there...hou elkaar goed vast! Knuf!
Er wordt vaak gezegd dat hCG kan schommelen. Dat is dus iets anders dan dat de concentratie schommelt. Ik las het alsof je het als dat eerste bedoelde. Ik begrijp nu dat jij ook de concentratie in de urine bedoelde en niet dat je de ene dag meer en de andere dag minder hCG in je systeem kunt hebben.