Wat rot dat aantal van jullie hetzelfde hebben meegemaakt zeg! Ik vind het wel fijn (raar woord in dit geval) dat jullie mijn gevoelens herkennen. Echt lastig zeg dit... zo onwerkelijk.. jaar ziet er ineens weer heel anders uit... Noontje wat rot ook voor jou zeg! Hopelijk gaat het wel goed. Kun je inderdaad niet naar een echocentrum ofzo gaan? Juulles niet leuk dat je manager je feliciteerde, ook al heeft ze het verkeerd begrepen. Sabrina ik zie het streepje ook goed
Hoe ver was je? Ik heb het allemaal niet meegekregen sorry.. Bij mijn vroege miskraam 4+3 dagen begon ik een dag na een witte test te bloeden, was een iets heftigere menstruatie, maar verder geen pijn ofzo.. Toen ik was verder was 6,5 week ongeveer begon ik op een donderdag te bloeden, maar kwam het pas de woensdags los.. Goed dat je je ziek hebt gemeld, denk maar even goed om jezelf!
Nou en dan nog even een idioot bericht.. Ik net even flink wandelen met de hond (hey het is het nieuwe jaar en ineens gaan we weer bewegen he, haha).. Snel even een boodschapje halen, hond even vast voor de winkel.. Echt nog geen 5 minuten weg geweest, kom ik weer buiten staat er een mevrouw naast mijn hond (heeft hem zelfs los gemaakt) en die begint me daar toch een potje tegen me te schelden en te vloeken, hoe ik het in mijn hoofd haal om die hond daar vast te binden.. Ik nog heel vriendelijk vragen; hoezo? Was hij aan het blaffen of onrustig? Nee hoor, maar zo ga je niet met je hond om! Uhhh, dat bepaal ik altijd nog wel zelf.. Volgens mij wilde ze me wel meppen.. Vreemde gewaarwording!
@ silverwings: wat een rare vrouw, ze heeft zich toch niet te moeien met jou hond en daarbij als je ze in de winkel mocht meenemen dan deed je het waarschijnlijk wel mmm meiden even raar probleempje. Wanneer zou ik tegen mijn man zeggen dat ik positief heb getest? ik ben bang dat ik morgen opsta en het streepje maar "gedroomd" is en weg is plots... ik dacht eerst te wachten tot zaterdag maar merk dat ik nu al moeite heb het te verzwijgen. ik heb kunnen regelen dat we morgen gaan uiteten, ik wou het hem dan zeggen (heb al 4 maanden een tshirt hier liggen met "ik wordt papa" aan de achterkant en van voor papa loading (met zo een pc laadbalkje) hij is IT'er dus komt wel grappig over.. maar hoelang hebben jullie gewacht of hebben jullie dat meteen gezegd (wat ook logisch lijkt)
ooooh sorry victoire! ik zit op mijn telefoon en dan moet ik elke keer zo naar boven scrollen om alle namen te lezen. heb ik dus niet goed gedaan 😆sorry!! silverwings: brutaal zeg pffff. is jouw hond!!!!
Ik kan je daar niet bij helpen Sabrina mijn vriend zou het niet waarderen als ik zonder hem test want hij is mega betrokken. Wij testen dus gewoon samen! maar goed, samen plezier en ook samen verdriet toch. Dus als het streepje verdwijnt wil je het ook kunnen zeggen tegen hem en dan is hij misschien wat beledigt dat je het dan pas zegt???
Uhhhh tot morgen wachten? Oe! Daar zou mijn lief niet blij van worden.. Hij vindt het prima dat ik alleen test, maar wil wel graag de uitslag weten, of het nou positief of negatief is.. Ik zou persoonlijk dus niet tot morgen kunnen wachten!
Mijn man weet niet dat ik getest heb omdat we er deze maand "niet mee bezig zijn" en dat is ook zo en cru t'heeft geholpen haha vorige maand was hij mij continue aan het ophitsen met "heb je getest, test dan test test test " en daardoor was ik boos geworden en gezegd dat hij het wachten erger maakt, daarom hadden we gezworen deze maand niet mee bezig te zijn... daarom weet hij dat niet Hij vertrekt naar het werk om 5 u en ik ben pas wakker om 7 uur... ik wil hem dat niet zeggen via sms ofzo... dan maar vanavond? wat zou 1 dag maken overigens? morgen zou het streepje normaal duidelijker moeten zijn als ik de andere testers op 9dpo google. mmm ben wat onzeker nu misschien zelf lekker voor hem koken? hij is ook zo laat thuis altijd op woensdag
Als hij weet dat je getest hebt zou ik het niet kunnen verzwijgen dat hij positief was. Is wsl ook wel te merken aan je humeur Als hij het niet weet kan je bijvoorbeeld zeggen dat jij wel de bob bent bij dat etentje want wijn is slecht voor de baby. Mijn ervaring is dat mannen niet echt iets hebben met vage streepjes (niet dat die van jou vaag is) dus morgenochtend een digitale met indicator doen? Silverwings, waar bemoeit ze zich mee, bah!
...die had haar pillen niet ingenomen, denk ik?...Achja, als 1 op de 1000 gek is... @sabrina, ik zou het hem gewoon vertellen, niet mee wachten, hoor. Ik testte ook altijd alleen, maar liet mijn lief daarna altijd mijn bevindingen weten (meestal snapte hij er niet veel van, die vage pre-nod-streepjes...dan was ik veel enthousiaster dan hij, maargoed...)
Haha ja echt he Adriana.. Hondje ligt altijd erg rustig naar de mensen te kijken! Ik vond het zo belachelijk dat ik in lachen uitbarstte Ben maar weggelopen.. Ja ik weet niet wat een dag uitmaakt Sabrina, als jij je daar goed bij voelt dan moet je dat doen! Ik persoonlijk kan dat niet haha..
Silverwings, ik zit nu op zo'n 4+5 als ik exact uit ga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie, dus vergelijkbaar met de eerste situatie die je noemt. Afwachten dus maar.. Sabrina, ik zou het wel meteen vertellen, maar inderdaad wel persoonlijk. Zou dus niet nu SMS'en oid, maar dan maar even wachten tot vanavond. Bij ons hoeft manlief er ook niet per se bij te zijn (gaat ook eerder naar zijn werk dan dat ik meestal wakker ben), maar hij wil het wel graag weten als ik (en hoe dan) ik getest heb.
Sabrina als jij jezelf er beter bij voelt om morgen met hem samen nog eens te testen dan zou ik dat gewoon doen. Ik test ook altijd alleen, omdat hij vindt dat ik er te obsessief mee bezig ben En dat klopt ook wel, want ik ben op het moment echt helemaal chagrijnig dat ik niet zeker weet wanneer ik geovuleerd heb of dat dit misschien toch nog komt... Gisteren dacht ik het begin van mijn ovulatiepijn te voelen, maar dit heeft niet meer doorgezet Schijtverkoudheid en stronteigenwijze mannen (ik wilde vrijdag en zaterdag klussen, maar hij natuurlijk weer niet) :x Als FF gelijk heeft was onze timing echt mega slecht deze maand en denk ik dat er voor deze ronde uit lig . Maar gezien mijn rare temperaturen en mijn gevoel denk ik toch dat ik nog geen ovulatie heb gehad, maar ik wil BEVESTIGING!!
thx meiden ik ga het hem ook vertellen alleen, de kv zijn positief en de action testen ook, maar de cb digital zegt niet zwanger? kan dat?
Ja, je bent pas 9dpo, dus dat lijkt me niet vreemd. Het is nog erg vroeg en ik denk dat de digi iets meer HCG nodig heeft. Heel veel plezier met het vertellen, meis!!!!
Ja, dat snap ik, want onzekerheid is knudde...Heb je nog ovutestjes gedaan, want dat is denk ik de enige oplossing? Tenzij de huisarts bereid is jou op je progesteron te prikken, want daaraan kan je zien of ie is geweest of niet (weet ik nog uit de tijd dat ik Clomid gebruikte, want daar werd ik dan op geprikt om te zien of er wel een ei was geweest op cd zus-en-zoveel)...je zou ze kunnen bellen?
even tussen de biefstuk en de patatten door, man komt binnen half uur thuis, ik heb een baby kruippakje waarop staat "made with love" en zo gevouwen dat als hij het ene mouwtje open slaat hij "made with love" ziet en andere mouwtje de test van vandaag... man wat ben ik nerveus!! shit moet gaan m'n fret doet weer iets dat niet mag! thx meiden!!! morgen lees ik bij !