Sabrina, hoop dat de verrassing gelukt is, ben benieuwd naar de reactie. Hier is het rood doorgebroken :'( Het doet echt veel meer met me dan ik had verwacht, snik..
Och lieffie toch - dikke grote knuffel - ook jouw tijd komt eraan...misschien al veel sneller dan je nu kunt bedenken! Laat het verdriet er maar zijn, de teleurstelling is zo groot...volkomen terecht!
noontje wat waardeloos sterkte meid en dikke knuffel! ik heb even een gek vraagje: doet iemand hier aan het voelen van de baarmoederhals? ik heb nooit vruchtbaar slijm en ik wilde weten of dat dan nog wat was om nouja het 1 en ander aan te herkennen.... iemand????
Ah Noontje wat erg! Heel veel sterkt meid!! Niet om bot of cru te zijn na alles wat jullie nu mee maken, maar ik wil toch even vragen of er iemand met wat meer ervaring mee wil kijken met onderstaande Na het sporten toch maar even wat ovulatietesten gehaald, maar zo te zien negatief toch? Ik heb op dit moment toch weer lichte ovulatiepijn en vanmiddag zelfs spotting gehad, dus misschien nu toch eisprong en LH piek al geweest? Mijn vruchtbaar slijm was zondag en maandag het ergst (hingen slierten uit bij toiletbezoek ), hoe kan mijn ei dan zoveel later komen... Het afwezig zijn van vruchtbaar slijm, temperatuur die op en neer gaat, wel ovulatiepijn... Ik snap er geen bal meer van!
Ik vandaag nog (uit frustratie!), maar er zat bij mij niet veel meer. Wat er nog wel zat was wel rekbaar, maar niet helemaal helder meer. Kan misschien ook door eventueel achtergebleven sperma zijn ofzo
Och noontje... gatsie. Meis dikke kroel... wou dat ik je kon helpen.. 😢 Wvw hoe gaat het nu ? Zal best een rotdag geweest zijn.. zo onrealistisch... 😢 Sabrina, gefeliciteerd !! Ik zie m heel goed en dat voor 9 dpo. Maar als je geen ovus deed, hoe weet je dan precies wanneer je ei was ? Miss ben je dan al iets verder ?? Hoe reageerde je vriend ? Susanne.. is dat een ovu test.. nog nooit gezien. Welk merk ? Deze is idd negatief maar lijkt erop dat ei komt of net geweest is ? Lh schommelt by sommige ook heel erg. Ik ben niet ongesteld geworden vandaag. Raar en frustrerend. Lf is dan ineens 15dgn ? Snap het niet want heb ei zo duidelijk gevoelt ... en word altijd precies 14 dgn later ongesteld. Hopelijk dan morgen ochtend ?? Wil door naar de volgende ronde.
Hij is van Test-Point. Ik heb hem bij de Etos gehaald. Als ik er morgen nog een doe, moet die dan lichter zijn als vandaag als ei al is geweest? Heb overigens wel een bidon water op en een kop koffie na het sporten, is dat erg?
Juulles, ik deed dat. Dan kon ik het vruchtbare slijm het beste vinden. Al snapte ik er niet alles van. Stand etc ben ik nog niet helemaal achter. Kon wel voelen dat hij zachter werd tijdens de vruchtbare dagen en later als mijn ongi eraan kwam. Het duurt wel even voordat je het door hebt vond ik. Maar nu voel ik nog wel eens voor de zekerheid. Het is wel handig hulpmiddel.
Ja gaan we vanavond nog maar doen voor de zekerheid. Hij offert zichzelf nu wel op haha :d Maar hij vindt het toch niet zo erg, zegt hij nou!
Ik ken die ovu testen niet maar volgens mij moet het niet uitmaken dat je net hebt gedronken. Ovu testen zijn normaal 's avonds donkerder en als hij nu af gaat lopen en wit wordt is je lh piek geweest. Ei komt normaal tussen de 24-48 uur na je lh piek.
dankje laawra! ik vind het een lastig iets heb ook geen vergelijkingsmateriaal haha en dat vind ik ook niet erg😆 werd bij jou je bm hetzelfde tijdens de ovulatie en vlak voor je menstruatie? susan: als ik zo een test heb dan beschouw ik die als naderend ei. ik heb al vanaf maandag nu een oplopende ovu test. die van de action knallen nooit maar icm tempen weet ik dan genoeg. ik ben ook heel regelmatig 14 dagen voor en 14 dagen na of 15 dagen voor en 14 dagen na zolang ik maar op zaterdag ongesteld word ofzo cyclus van 28 of 29 dagen tot nu toe. ik denk dat je ei nog niet os geweest toch...lijkt mij wel heel vroeg maar ik weet niet wat je voorgaande rondes hebt gedaan😊
Normaliter ovuleer ik op cyclusdag 12 (althans dan voel ik vaak ovulatiepijn) en 14 dagen later word ik ongesteld. Ik heb nooit ovulatietesten gebruikt, dus ben er niet zeker van of de pijn voor, tijdens of na ei komt en of mijn lf dan ook netjes 14 dagen is. Maar als ik na mijn laatste twee temperatuurkaartjes kijk klopt dat toch redelijk, ook al ovuleerde ik 2 cyclussen terug op dag 7 al! En dat wist ik zelfs al puur door mijn ovulatiepijn. Ik test morgen gewoon nog een keer en hopelijk is mijn temperatuur morgen omhoog.
Juulles, ja wel ongeveer. Dat hoog laag verschil heb ik nooit zo door gehad. Maar tijdens de vruchtbare dagen en bij ongi voelde hij een beetje zoals je lip. Tussen ei en ongi was het meer zoals de muis van je hand, stevig. Nu is hij nog net zo hard als na mijn ei.