Drink er maar 1 per dag. Verder moet ik weer ff alles opzoeken... Alles al vergeten.. Gerookte zalm Rauw melksw kazen .... Enz.
Ik drink nu ook veelseteveel koffie, maar straks is minderen makkelijker wánt dan doe ik het voor een goed doel
@Stephanie Ben al drie dagen aan het testen, allemaal positief. Maar ook nog steeds bruinverlies, dus nog steeds spannend!
Hallo allemaal, Tip gekregen uit ander forum om hierbij aan te sluiten. Ik ben vanessa, 34 en ook bezig. Helaas even een stop tot ik geopereerd word, en dat is as maandag. Ik moet aan mijn knie geopereerd worden, zodra ik medicatie vrij ben mag ik er weer voor gaan!
Tarwekiemolie... heeft iig mijn lf verlengd. Nu 16 lf. Mijne is steevast 14 lf geweest... pffff niet oke.. nog geen ongi. Miss teunisbloem eens testen.... kerstelfje knuffel !! Vanesje sterkte meid met de operatie wat gaan ze doen ?... welkom hier !!
Haha de tokkies Tarwekiemolie schijnt goed te zijn voor de innesteling. Ik zal vanaf volgende week wat gaan minderen met koffie Hopelijk leg ik niet weer zo vroeg een ei Vorige cyclus had ik mijn eisprong al op cyclusdag 7. En mijn vriend is niet zo goed gehumeurd vanavond en morgen moet hij optreden, dus dan zal er niet veel gebeuren
Waaaaa de tokkies hihihi @bo dikke knuffel meis, nog steeds geen ongi dus? Wat vreemd. En ook hier: geen bloed geeft (een klein beetje) moed. Hier echt dikke stolsels verloren vanmiddag. Verder haast niks van bloedverlies. Vanavond moest ik werken en ik voelde me de hele avond droog. Tot ik naar de wc ging, wat een bloedbad was dat zeg Ok sorry voor deze info...
Hier beetje afwezig. Lees hopelijk vanavond en morgen bij. Drukke tijden op het werk en thuis. Vriend moet vandaag ook nog eens werken en het is in mijn rechterheup/bil geschoten dus kan amper wat. Erg onhandig met zo'n dreumes en vooral pijnlijk. Hopelijk niet nu na al zwangerschapischias..... Tot later!
Ik dronk en at alles na m'n ei gewoon koffie mag 200mg cafeïne per dag als je zwanger bent. Dat is incl koffie, thee, chocola, cola en energiedrank. Das ongeveer 2x espresso, 1 grote mok koffie, 4-5 kopjes zwarte thee of 10 kopjes groene thee. Ik drink nu nog 1 kopje per dag, kan niet zonder Teunisbloemolie is om je cyclus korter te maken. Voor je ei slikken, heeft geholpen bij mij Tarwekiemolie is voor de innesteling. Na je ei mee beginnen, ik slik het nog steeds
Niet zo erg als nu! Kan zoonlief amper tillen en soms kan ik van de pijn niet eens bewegen, in welke houding dan ook sta. Tranen biggelen geregeld over m'n wangen maar weiger mijn ouders om hulp te vragen. Zij zijn vandaag druk en afgelopen dagen was hij al bij hen ivm mijn werk. Helaas is vriendlief niet voor half zeven thuis. Gisteren heeft zoontje ook nog eens prikken gehad dus nu wat sneller jengelig. Pfff.....soms is het best ff zwaar. Maar o het is ook zo'n lieve ondeugd