Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Misschien is je ei toch iets eerder geweest Susanne?
    Vervelend dat we niet gewoon direct een gebruiksaanwijzing krijgen he. Dat zou een hoop stress schelen.

2. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik heb getemperatuurd dus dat lijkt me ook niet. Misschien is er gewoon een vaatje gesprongen of zo... Kon je maar gewoon testen gelijk na de eisprong :)

3. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

@hilly: oh dat is mij niet bekend! Wat kan dat doen in je lichaam? (als je zwanger bent dan)
    ik ben zelf niet zo pro laxerende medicatie omdat in mijn ervaring je darmen er lui van kunnen worden. ik werk echter niet met zwangeren dus je opmerking is wel fijn!

@susan: later ei???? weet je zeker wanneer je ei was?
    misschien dan toch innesteling? ze zeggen gemiddeld negen dagen maar je hebt er vast wel snelle jelles bij:)

sabrina: ik kom ook op 7 weken en 1 dag uit:)

4. JuullesD

@laawra: je bent vlot met je buikje:) vind ik zelf denk ik wel leuk als dat zou gebeuren (maar misschien op de lange termijn niet als tie blijft groeien hihi)
    je hebt 1 kindje?

5. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Merci voor de antwoorden :)

6. JuullesD

Mag ik even mopperen???
    ik ben zo niet happy met mezelf :( ik heb nooit pukkels gehad en nu zit ik ineens onder de pukkels. mijn haar is zo vet bah en ik zie er echt niet uit. ik lijk wel een vieze puber jakkie eeeeeh snik
    zo uitgemopperd:)

7. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL

haha die pukkels heb ik ook en die heb ik anders ook nooit, nu zit ik onder de pukkels :)

8. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog een plotselinge puistenkop ... Straalde ik een paar weken geleden nog van alle hormonen, nu zie ik er uit als een natte krant, loop ik hele dag te niezen (lage weerstand, strontverkouden) en te xuchten (missellijk!!!) en te geeuwen (mooeeee) ... Jak Jak Jak!

Ben weer helemaal nerveus voor de echo morgen ... 😕 ... Stom heh?

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik ben geen deskundige, maar ik heb begrepen dat je soja moet vermijden vanwege de fyto-oestregenen. Dus dat doe ik dan ook maar met lijnzaad...

Als je erop googlet, vind je:

"Soja bevat plantaardige hormonen (fyto-oestrogenen) welke erg lijken op de vrouwelijke oestrogene hormonen. Door deze hormonen hebben sojaproducten een positieve werking op overgangsklachten en premenstruele klachten. Wanneer je echter een kinderwens hebt kan het juist door deze hormonen verstandig zijn sojaproducten even te laten staan." bron: Soja en vruchtbaarheid | Mens en Gezondheid: Zwangerschap

"Special precautions & warnings:
    Pregnancy and breast-feeding: Taking flaxseed by mouth during pregnancy is POSSIBLY UNSAFE. Flaxseed can act like the hormone estrogen. Some healthcare providers worry that this might harm the pregnancy, although to date there is no reliable clinical evidence about the effects of flaxseed on pregnancy outcomes. The effect of flaxseed on breast-fed infants is unknown at this time. Stay on the safe side, and don’t use flaxseed if you are pregnant or breast-feeding."
    Bron: Flaxseed: MedlinePlus Supplements

10. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Julles, ja, ik heb een zoon van twee. Was toen trouwens helemaal niet dik. Ik kleed me als ik bij klanten ben altijd om dus die zien me dan in een hemdje voordat ik een overall aan doe. Destijds de laatste pas met 22 weken vertelt en die had het nog niet eens gezien. Ik had op dat moment een vetrolletje boven mijn broek, dat was het. Zwangerschapsbroeken heb ik de laatste 3 weken alleen aan gehad. Toen paste mijn laatste twee broeken niet meer maar zs kleding zakte gewoon nog af. Heel irritant.
    Van mij mag mijn buik nu weer zo blijven al merk ik nu duidelijk dat de boel al eenkeer bewoond is geweest. Ach ja, zie ik er dit keer met 9 maanden mmisschien wel zwanger uit ipv dat mensen hun kin van de grond moeten rapen als ik zeg dat ik bijna ben uitgerekend. Ik heb ook wel een klein kindje gekregen (2820 en 47 cm op 39.1w). Maar wij waren beiden klein en mijn moeder had bij alle drie geen echt dikke buik.
    Het is trouwens wel voornamelijk darm dat je ziet. Nadeel van vrij slank zijn ;)

11. JuullesD

@victoire: ik snap best dat je nerveus bent meis. Hoop dat je na je echo wat meer rust hebt en kan genieten:)

@hilly: bedankt voor het opzoeken, ik zal ook zeker geen lijnzaad meer gebruiken als ik zwanger ben. liever het zekere voor het onzekere.

@laawra: ach ja er moet toch ook eens een keer een nadeel zijn aan slank zijn behalve er altijd gorgeous uit te zien :p
    ik had al eens eerder gehoord dat je bij de tweede veel sneller gaat tonen, maar is misschien wel leuk?

12. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hoi meiden.

Ik ben volgens mij depri aan t worden. Ook ik onder de puisten, vies haar ook al was ik het dagelijks, ben dik door het stress vreten, en voel me gewoon "K*T". Baby shower.. alle kleine kleertjes, boxje, ik had een box mobieltje van woezel & pip gekocht met mn vriendin voor haar. Ze was zo blij.. dat was heel leuk om te zien. Het raakt me harder dan ik wilde. Ik voel me 'leeg'. Ik zit al in ronde 8. Nooit gedacht omdat ik voor heen super snel was... nu natuurlijk wel wat ouder... maar pff.. precies op juiste moment klussen, ovu testen, afwachten, stress en weer met lege handen. Ik wil idd misschien wel TE graag. En dan mn nuchtere vent.. ja t komt wel... kon ik maar zo denken en voelen.. ik ben zwak..

ik ga zo douchen en maar janken ofzo. Dinsdag weer starten met milon cirkel fitness.. iig mn vetjes proberen aan te pakken. En afleiding te krijgen van dit vreselijke stressvolle proces..

sorry meiden voor mn gezeik. Iedereen een knuffel. Ben zo blij met jullie hier !

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Zusan: later ei? weet je wanneer je ei was?
    misschien dan innesteling?

Juulesd; ik heb ook pukkels, nu beter gezegd puisten, sorry dames maar ben echt weer 16...in mijn nek en kaak rand, en mijn hele gezicht voelt aan alsof ik over een schuursponsje wrijf! PFf.

Bo: wat balen meid dat je je zo voelt. Wel heel logisch, jij wilt ook je wondertje in je buik hebben! Ff lekker jezelf verwennen, boek, bad, chocolade of naar een vriendin. Succes meid!

14. JuullesD

Haha ja ik ken het Vanes:) fijn hoor die verlate puberteit haha het zit zeker in de lucht want iedereen hier heeft last:)

Bo: je bent 27 toch....

15. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Thanks vanesje !! Klote he die acne 😐😐

Juulles ik ben 28.

16. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL

Succes morgen meid!!

Ps: heb je rond bod ook veel waterachtige gevoel van onder gehad?

17. JuullesD

bo:) dan heb je toch een mooie leeftijd om Kids te krijgen;) je doet net alsof je een omaatje bent joh:D

18. JuullesD

vanesje hoe is het met jou eigenlijk? nog niet getest????

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik ben 34 bo, dus je bent niet de oudste.

Juules vandaag op verjaardag gezeten en vroegen ze of ik blaasontsteking had. Ging zo vaak naar de wc om ff te checken of ik ongi was. Maar niets de hele dag. En ik word tot nu toe al de maanden hiervoor 2 dagen eerder ongi dan die App's uitrekenen voor je.
    Morgen ochtend sta ik met mijn vriend op en testen we samen voor hij naar zijn werk gaat.. Ik slaap vannacht weer niet ben ik bang...

20. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Spannend Vanes!! Laat je de uitslag morgenochtend weten? :)

En Bo je bent echt niet oud! Ik ben 29 dus :p

Deel Deze Pagina