Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Het gaat ook niet om mn leeftijd. Maar over mn emoties. En dat ik op mn 20e direct zwanger was en nu al 8 rondes bezig ben.er staat in heel mn verhaal 1 zin over ouder zijn haha en iedereen pikt die eruit. Voel me gewoon klote ..

2. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Knuffel Bo! Life sucks soms als je iets heel graag wilt....
    Probeer je even lekker te focussen op je lijf. Van teveel vet (voor jouw lichaam) kun je je ook slecht voelen. Ik was een paar jaar geleden ook 'te zwaar' voor mijn lijf. Niemand die het zag en de diëtiste keek me eerst ook even aan van huh, wat doe jij hier. maar ik had ruim 2 kg vet teveel bleek na de meting en daar had ik echt last van. Zowel fysiek als mentaal. Was echt niet dik ofzo maar ben wel vrij compact en sowieso 5-10 kg zwaarder als de meeste mensen denken. Komt ook doordat ik vroeger veel heb gesport etc.
    Man wat een verschil toen ik 5 kg lichter was en weer op mijn normale gewicht zat! Hopelijk voel jij je ook snel beter als je lekker het milon circuit gaat doen. Heerlijk alle frustratie eruit mbt zwanger worden en who knows what happends....

Het gaat je mentaal zeker een boost geven!

3. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Hey Bo, bedoelde het natuurlijk niet rot meis! Misschien reageerde ik daarop, omdat ik me soms al zo oud voel. Mensen zeggen ook gewoon ach 27, je mag wel opschieten. Sorry dus als dat verkeerd over kwam!

Het is natuurlijk drie keer shit als je je zo rot voelt, is er iets waar je veel plezier bij hebt? Misschien eens lekker met je vent knuffen filmpje kijken en het over alles behalve zwanger worden hebben?
    Mijn vriend kan me altijd ontiegelijk laten lachen. En dan klaar ik altijd enorm op! Dikke knuff iig en hoop dat je een beetje kan relaxen!!

Vanesje: Spannend meid, laat je het weten morgen....ik duim hard voor je!

Laawra: ik heb het misschien een soort van andersom? Mijn hele leven op dieet geweest, gesport etc. Maar nooit onder een bepaald gewicht gezeten, dieetiste zei toen ook "dat is je ideaal gewicht, dat is nou eenmaal niet altijd volgens de boekjes". Ik zou dan volgens de BMI vier kilo overgewicht hebben, maar zit redelijk strak in mijn velletje zeg maar.
    Klinkt dat heel stom? Ik orobeer niet teveel naar de weegschaal te kijken, maar meer naar hoe ik me voel en ik probeer het te accepteren hoe ik ben. (Ik ben dodelijk onzeker, en ik denk dat ik geen grens ziu hebben qua afvallen als ik voorbij dat gewicht zou zijn. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik mezelf kan uithongenpren. Ik probeer dus gezond te eten, te bewegen en op dit gewicht te blijven)

4. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ja laat het morgen zeker weten!

5. JuullesD

Ik had trouwens een blanco ovu test vandaag 😛 snap er geen jota meer van hihi:) ach mijn ei was gewoon gisteren hebe

6. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Oh Bo ik bedoelde het ook niet zo hoor! Het is zwaar rot om niet lekker in je vel te zitten!

Ik zit zelf de laatste tijd ook niet echt geweldig in mijn vel. Ook al ben ik in de afgelopen 3 jaar zo'n 18kg afgevallen, maar nog ben ik niet daar waar ik wil zijn. Dat is nog niet zo zeer hetgeen waardoor ik me minder mezelf voel. Het is meer de druk van het werk, het overlijden van mjn schoonvader, geen rustmomenten kunnen vinden, etc.

Ik hoop dat we er binnenkort een keer tussenuit kunnen, zodat ik alles wat in perspectief kan plaatsen! Ik ben denk ik al 7 jaar niet op vakantie geweest, mijn verloofde houdt er niet van ;( die blijft liever thuis in vakanties...

Maar sporten is in ieder geval een goede manier om tijd voor jezelf te nemen! Dit doe ik in ieder geval ook!

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Juules, dan zal je ei id wel gisteren geweest zijn. Anders zou hij toch nog een streepje hebben moeten aangeven op de test.

Suzanne goed van je dat je zoveel afgevallen bent. Is niet makkelijk denk ik. Kan je niet lekker met een vriendin een weekje Egypte of zoiets? Lekker naar de zo'n? Als je man er niet van houd maar jij wel moet dat toch een keer kunnen?
    Hoop dat je je snel een beetje beter voelt. Januari is ook altijd zo'n lange maand en de meeste zijn in deze maand wat meer down.

8. JuullesD

Ik ken de gevoelens wel, ben ook gestopt met sporten en merk dat ik wat minder in balans ben. voor ons zitten luxes zoals sporten en vakanties er even niet in, vinden we niet reuze erg maar je mist dan toch een stuk ontspanning.
    maar goed het leven is niet slecht dus ik kom er wel. Het scheelt al dat ik niet meer naar school hoef, de 28ste diplomering ik dus dan is dat alweer afgesloten:)
    ik merk alleen wel sinds een week dat mijn jaar uitvalt als een gek, daar word ik dan enorm verdrietig van. hele bossen trek ik er uit en mijn haar is juist zo mooi lang aan het worden:(
    kan van de stress zijn denk ik, het zal wel pff.

9. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik als ...ahum...oudste van het stel (38)(!!!!!!!!!!!!!!) en volgens mij ook degene met de meeste wachtbank ervaring, zal ff wat uit de doeken doen over 'die bloemetjes en de bijtjes' ... :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      2
  10. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ps beetje een geintje natuurlijk...maar met een piepklein kerntje van waarheid... Sporten helpt. Positief in het leven staan helpt. Relativeren helpt. Ontspannen helpt. Jezelf leuke dingen gunnen helpt. Mediteren helpt. Vertrouwen oefenen helpt. Volhouden helpt. Vriendinnen helpen.

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Sorry meiden. Echt een slechte dag. Wilde niet katten... sorry !! Thanks vd reacties.. ondanks mn gezeur. Victoire ik weet dat jij de langste wachtbank ervaringen hebt gehad.. sorry dat ik zo zeur. Mn verlangen groeit alleen met de dag lijkt wel.

Susanne wat goed van het afvallen zeg !! Wauw. En vakantie.. net wat vanesje zegt.. misschien met een vriendin of je moeder even weg ?

Juulles thamks voor de tips .. ik moet mezelf ff een schop onder mn kont geven. Dan is t weer even over. Sport gaat me helpen.. i know it !!

Laawra tnx meid. Wat knap van jou.. ik ben ook nie TE dik maar ben wel mn 8 afgevallen kilo's weer aangekomen in 2mnd.. zit nog steeds in gezonde bmi.. maar ben diep ongelukkig. En mn huid.. ik heb eem zware gevoelige huid .. zodra hormonen kans krijgen zit ik onder de zware acné. Ik heb er ooit 6 mnd een hele zware kuur voor geslikt (roaccutane vd kenners). Die pillen hebben zware bijwerking o.a suicide en depressie risico's. Dat was het enige wat hielp.

Vanes morgen hopelijk 2 mooie strepen op de test. Ik duim zo voor je !!

Juulles... wachtbankje voor jou ?? Spannend weer 😃😃

12. JuullesD

Compleet mee eens victoire:)
    Mijn beste vriendin weet ondertussen alles, en ik ben daar zo blij mee! De steun die ik krijg is ongeevenaard!!!! Ze wil zelf absoluut nog geen kids, maar ze begrijpt zo goed wat ik bedoel en voel etc!

Ik schaam me soms wel een beetje, ik roep al vanaf mijn zestiende dat ik jong kids wil. Toen was ik rond de 21 en toen dacht ik ja, 23 is een mooie leeftijd! Ouder dan 25 wil ik echt niet zijn met de eerste!!!
    was alleen zo naief om te vergeten dat ik daar wel een levenspartner voor nodig heb:)
    Ik heb zelfs gedacht, hoe kan je boven de 35 nou kids krijgen wil ik echt niet!
    Oh wat kan een mens veranderen zeg!
    ik denk nu dat je moet doen waar je je goed bij voelt, en waar het leven je naar toe leidt. Niet iedereen kan en wil uber jong kids, en ik ben nu ook volwassener dan dat ik toen was.
    Ik schaam me echt voor mijn vroegere zelf, maar ik wist denk ik toen ook nog niet goed dat een baby krijgen niet "1 x wippen" is voor de meesten.

13. JuullesD

Bo, voel je niet zo schuldig. We mogen allemaal mopperen en klagen om wat ons overkomt. Eigen leed is nou eenmaal voelbaar het grootste, hoe klein het ook voor een ander kan zijn.
    Ik vind ook echt dat je hier je gevoelens mag spuien, ik zal iig luisteren!
    En zeker als je het oplucht moet je dat lekker doen!
    Wees ook niet zo hard voor jezelf, dan kom je helemaal in zo een neerwaartse spiraal!!!
    kijk naar jezelf, en denk eens goh...wat ben ik toch een lekker wijf zeg jeetje:) wedden dat je moet lachen!
    Tis nog leuker als je net uit je nest komt, en in je ouwe jogging goed loopt:) trust me!

Het voelt voor ons niet echt als een wachtbankje op het moment, we proberen deze periode wat meer voorbij te katen gaan. Wat minder speculeren, en wat meer er overheen lullen...gewoon om mij wat meer gemoedsrust te geven;)
    Maar over een week piep ik vast anders:p

14. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Zo is het maar net Juulles! En als je de verhalen hier leest van vrouwen die al jaren bezig zijn, mogen wij ook eigenlijk niet klagen.

Maar iedereen maakt dingen in zijn/haar leven mee, die tegen kunnen zitten en dan is het inderdaad fijn als je dat met iemand kunt delen.
    Daarom is dit forum voor velen denk ik niet alleen een plek om alleen over zwangerschap te praten, maar ook een uitlaatklep voor het dageljkse leven. Sommige dingen zeg je nu eenmaal makkelijker tegen vreemden, dan tegen de mensen die kort naast je staan.

Ik ben in ieder geval blij om hier af en toe het een en ander met jullie te delen!

15. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Dat dacht ik ook na de eisprong, ik laat het los en zie wel op de 24ste. Tot je ineens een onverklaarbare bloeding krijgt :p

16. JuullesD

I know ik had het vorige week natuurlijk hehe😆

idd ik kom soms even flink ongegeneerd mopperen hier. zalig!!

17. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht net zo, hoor Juulles, hoe kan je op díé leeftijd (boven 35) in godsnaam nog aan kinderen beginnen?! Maarja, toen kwam het leven...en dat werkte niet zo soepel mee. Eerst gingen we ons huis bouwen, toen raakte ik mijn baan kwijt, dus eerst mijn eigen bedrijf begonnen, toen toch eerst willen trouwen, kort daarop twee vrienden die binnen een paar maanden na elkaar veeeel te jong stierven, dan erachter komen na het stoppen met de pil dat je nooit ongesteld wordt (huh?!? Wtf!?!) dan de diagnose pcos, dan verplicht thuis vrijen (met alternatieve geneeswijzen als hulpmiddel!), daarna de mmm in, eindeloos kwakkelen in ziekenhuis 1 en de emotionele overstap naar ziekenhuis 2....en iedere verjaardag die ik vierde ging ik steeds beetje dieper door de grond...weer geen kind op mijn 31e, 32e, 33e, 34e, en toen...drie dagen voor mijn 35e verjaardag was het raak! Mijn lief was inmiddels 42! Maar wat doe je eraan? We hadden ook geleerd dat het leven zomaar, van de ene op de andere dag, voorbij kan zijn...dus waren we dólblij en lullen we er niet over!

En daarom dus nu ook toch een tweede ondanks financien (als ik 25 was zou ik echt op betere tijden gewacht hebben). En daarom dus ook een iui met een drievoudige eisprong (als ik 25 was had ik mijn knieen dit rondje bij elkaar gehouden) maar dat ben ik niet meer...en...het leven is niet maakbaar!! Je moet de kansen grijpen die je kunt grijpen, en accepteren dat niet alles gaat zoals je graag zou zien. Wij wilden samen zo graag ons gezin compleet maken met een tweede, ook al wordt dat extra knokken in veel opzichten. Het is wat het is. En we zijn vechters...dat is het voordeel van ouder worden en veel meemaken, je leert jezelf heel goed kennen.

Bo, geen sorry, is toch niet nodig. Ik wilde je een hart onder de riem steken. Niet terecht wijzen, ofzo. Ik zou je zo graag het vertrouwen dat ik heb in jouw wensvervulling in handen willen geven...ik weet nl zo zéker dat het gauw goedkomt!!!

Vanes...goodluck morgenochtend!!

18. JuullesD

Idd victoire, snap helemaal wat je bedoelt. Je kan nog zoveel willen, nog zo hard werken en nog zo je best doen...een baby komt niet zomaar aanwaaien en je kan er niks aan doen om het proces te versnellen helaas:(
    Pittig verhaal wel! Vind het heel erg leuk dat je zwanger bent:)

19. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ bo: kopop meid, even door het dipje en langzaam door, ik ben nu 26.
    sterkte meid!!!

@ de rest: wat een verhalen komen hier voorbij

:) ik zei ook altijd ik wordt een "jonge mama" en bedoel hiermee 23 jaar.. maar inderdaad je moet ook een levenspartner hebben :)

20. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden, net getest en de test bleef wit... Met clear blue getest dus dat is wel een goede volgens mij. Ik vind het wel vreemd want voel echt van alles. Maar ja...

Deel Deze Pagina