Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL

op 10/2 heb ik eentje dan zou ik 7 weken 1 dag zijn en op 9/3 heb ik voorlopig 1 opstaan dan ben ik 12 weken. dit is online geboekt, in de gyn zijn agenda, (kan je zo zelf doen en zeggen voorwa je komt)

is nog aan te passen afhankelijk van wat mijn gyn morgen zegt. maar ondertussen heb ik toch al de juiste tijden ingepikt die mij schikken :D

2. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames

weer een slapeloze nacht achter de rug... zo moe!
    en toen ik eindelijk sliep werd ik wakker van een steek van jewelste ik je !!! werd er even niet goed van, maar alles is nog steeds in orde.

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Victoire wat een goed nieuws zon mooie echo! Super!

4. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Laawra ik ken het gevoel dat je je schuldig voelt om ziek thuis te zijn ook al ben je echt ziek. Maar idd gewoon doen en daarbij maar bedenken dat je anders mensen kunt aansteken of dat je toch je werk niet goed kunt doen. Beterschap!

Vanesje wat jammer zeg! Had leuk geweest zo na je operatie:(

5. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    En ook al is het verschrikkelijk dat toch zoveel hetzelfde hebben meegemaakt, ik vind het wel een soort van geruststellend idee dat jullie mijn gedachten enzo herkennen en ook dat degene die het niet hebben meegemaakt reageerden dat ze het wel kunnen begrijpen.

6. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    ***KNUF***

...toen ik het van de zomer meemaakte, las ik dat er alleen al in NL jaarlijks 20.000 vrouwen zijn die een miskraam krijgen. Dat zijn 55 vrouwen per dag die hun ongeboren kindje verliezen...ik vond het een shocking cijfer. Dat iets dat zo heftig, zo persoonlijk, zo groots en onbeschrijflijk pijnlijks zo vaak voorkomt...

7. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sabrina, wat naar dat je zo slecht slaapt...van die steken kunnen zo voorkomen, ik heb ze met name als ik uit mijn (te lage) auto stap. Ik moet tegenwoordig eerst beide benen naar buiten gooien en dan mezelf optrekken. Heel charming...not!

@Adriana, ik heb wel een foto, een afdrukje van de echo, maar die ligt thuis en ik ben nu op het werk. Ik zal hem vanavond wel even fotograferen en posten.

>>>Tips gezocht<<< Ik ben mega-snip-verkouden...de gynaecoloog heeft me gister afgeraden om neusspray met xylomethazoline te gebruiken (dit vernauwt bloedvaten en kan schadelijk zijn voor pukkie)...maar van neusspray met zoutoplossing krijg ik dus bloedneuzen en het helpt ook voor geen meter. Ondertussen zitten mijn neus en zelfs mijn oren verstopt, nou wat, mijn hele hoofd zit potdicht. Krijg geen lucht, traanogen etc...Heeft iemand een goede tip voor me, wat ik ertegen zou kunnen doen?? Tis gekmakend!

8. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Misschien een paar keer per dag goed stomen? Een halve ui op je nachtkastje neerleggen? Kippenbouillon... Ik weet het ook niet :)

9. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, een ui naast mijn bed... da's een goeie, heb ik nog niet aan gedacht! Thx!

10. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hahaha ik wilde dat ook te doen toen ik vorige week zo verkouden was, maar ik denk niet dat vl dat zo leuk had gevonden :) Dampo vond hij al verschrikkelijk :p

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Vroeger deed mijn vader dat ook een ui naast mijn bed:) helpt goed. En vicks

12. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Wist ik helemaal niet Victoire, van de neusspray. Best goed om te weten:)

Mijn temp blijft nog een beetje laag jammer genoeg, vannacht heel slecht en kort geslapen...meh weet ik nog niet wanneer mn ei was

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties, lief!

Mijn moeder deed vroeger ook een halve ui naast mijn bed leggen, en stomen met kamille, of van die groene kleine rondjes, die naar eucalyptus ruiken, weet ff niet wat dat was.

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dampo en Vicks mogen helaas niet ivm de kamfer die erin zit. Strepsils en siropen mogen ook niet. (Ben hartstikke verkouden met keelpijn en heb het net allemaal uitgezocht met huisarts/apotheker/verloskundige)

Wat mag:
    Verkoudheid
    Neus douche met zout water (bijv nasopure)
    Baby neusspray zoutoplossing
    Stomen

Keelpijn
    Gorgelen met zout water
    Isla Moos
    Dropjes (met mate ivm hoge bloeddruk)

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Goedemorgen dames,

Jammer Vanesje :(..

Brrrr zo'n stinkui naast je bed, dat doet manlief ook altijd en ik moet eerlijk bekennen; het werkt!! Maar het stinkt wel :D

Ik ga mezelf vandaag eens goed bezig houden om de dag door te komen.. Fingers crossed dat deze gyn. me wel een bloedstollingsonderzoek geeft dames..
    Heb nog een kastje staan voor mijn moeder die ik even in de krijtverf zal zetten, maar mooi even bezig blijven :D

Fijne dag allemaal..

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Twijfelde idd al of Vicks wel mag. En tocotholin dan zeker ook niet? Ook zo'n middeltje van mijn vader haha, werkt ook goed.

Idd baby neusspray had ik ook van gehoord. Ik zou denk gewoon met zou en heet water doen. Lijkt mij meest veilig.

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je Silverwings! Sterkte

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Aarghh vreselijk als je snotverkouden bent en je mag niks gebruiken dat helpt. Ik heb alleen 1 tip: je hoofdeind een beetje rechtop zetten zodat je wel wat kunt slapen. Beterschap en sterkte

19. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    ...meiden...ik zit hier al even tegenaan te hikken...ik zou graag een slot op de deur willen...Euh, ja...daarmee bedoel ik dus dat ik ons supermega-ongeevenaarde-tok-tok-hok tot privégebied zou willen verklaren. Oftewel een club waar je lid van moet zijn voor je kunt meelezen en meeschrijven.

Ten eerste stoor ik me ontzettend aan meeschrijvers die we niet kennen uit het nod-forum of andere voorgaande topics waar we elkaar leerden kennen, personen die zich niet voorstellen, ook geen persoonlijke verhalen vertellen, maar het wel nodig vinden (niet alleen hier, ook op andere topics) ongevraagd meningen en advies te ventileren. Bovendien let ik bij mijn bezoekjes altijd even op het balkje onderin de pagina, waar namen van huidige topic-lezers staan. Er staan altijd wel een of meerdere namen van totale vreemden die niet meeschrijven, maar dus wel alles kunnen meelezen. We vertellen inmiddels zo'n beetje op dagelijkse basis heel persoonlijke dingen aan elkaar en het voelt wat oncomfortabel dat dat letterlijk een open boek (letterlijk naslagwerk) aan het worden is... wat vinden jullie?

20. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Sorry ik ben schuldig:)
    Ik vind jullie zo'n leuk en gezellig clubje en leef helemaal met jullie mee. Zelf heb ik niet zo veel te vertellen omdat we nog niet bezig zijn voor nog een kindje. Vandaar dat ik wel lees en niet reageer, vind het zo stom om mij voor te stellen en vervolgens niet meer te reageren. Maar ik snap dat je je bekeken voelt:)

Deel Deze Pagina