Toktok-hok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wvw, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ai dat klinkt pijnlijk! Dat vinden je ouders vast niet erg. Maar snap dat je ze er liever niet mee wil 'belasten' als ze het druk hebben vandaag. Kun je niet samen met je zoontje erheen gaan en dat zij in ieder geval de zwaarste dingen kunnen overnemen ofzo?

2. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Goedemiddag kwebbeltjes:p
    Er wordt al lekker volop gekletst hier zo te zien,
    Hier is mn temp tot nog toe hoog:D en mn bmm voelt heel apart vergeleken met de andere dagen, hij voelt nu heel ingetrokken en super rond en best diep in de schacht ligt ie, terwijl de andere dagen voelde hij zeg maar wat platter en lag hij wat meer bij de uitgang..
    Hoop zo dat mn bloed lekker ver weg blijft:p:) maar zullen zien nog even afwachten..

Ik heb vannacht zo een beangstigende droom gehad was echt niet leuk werd helemaal in paniek wakker:(
    T ging zo...

Wij waren gisteravond in amsterdam op bezoek bij mn schoonouders en toen werden we terug gebracht met de auto en schoonzusje en schoonma reden ook mee om terug te brengen dus gezellig met de 5e in de auto(dit is overigens echt zo hoor is nog niet van mn droom)

Nja nu dus mn droom...
    Zitten in de auto met schoonvader,moeder en zusje.. Werden terug thuis gebracht en reden bijna bij het dorp waar we wonen, opeens zagen we 2dingen in de lucht het leken op 2auto velgen en die stortte neer vlakbij ons.. Vervolgens zien we gelijk heel veel straaljagers die bommen los lieten en we zaten elkaar aan te kijken van wat is dit dan.. Vervolgens zien we 1vliegtuig hij vloog heeel laag en stortte neer, we schrokken ons rot en werden erg bang toen 1minuut laten kwam er nog een vliegtuig aan gevlogen uit de tegenovergestelde richting en ook die vloog heel laag en stortte neer, we deden ze radio aan van me auto en daarop horen we: hebben jullie genoten van de show dat is mooi want dit het laatste wat jullie ooit gezien zouden hebben, wij zijn hier nu aan de macht en als jullie niet doen wat wij willen dan wordt je doodgeschoten, mn schoonzusje begon te huilen en ik probeerde haar te troosten en zei zegen haar ja je moet luisteren anders wordt je doodgeschoten, ondertussen keek mn schoonmoeder door het autoraam naar buiten en we zien dat er heel veel mensen doodbloedend op straat liggen, mn schoonvader wou heel snel doorrijden naar ons huis en toen we eindelijk bij ons huis waren werden we opgewacht, bij ons deur stonden militairen en die vroegen ons de voordeur te openen, nou wij de deur geopend en hun snel naar binnen, zeggen ze tegen ons ja jullie moeten hier blijven en voor ons zorgen, jullie koken voor ons en wassen ons kleding en jullie doen wat wij willen, zo niet dan gaan jullie eraan en toen toen schrok ik wakker..

Was echt niet tof om te dromen en het leek echt net echt:(
    En ondertussen dat ik dit hier heb getypt vloog er hier een helikopter rond:)

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Dat is idd een heftige droom Tantetrien, ik heb ook weleens van die levensechte heftige dromen bah!

4. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Juffie ik heb ook een zw ischias gehad. Zoooo pijnlijk. Geef je grens aan he... je moet nog zo lang.

Tante trien brrrr eng. Ik droom al dagen extreem levendig !! Hopelijk is het n symptoom 😉

Adriana.. pff vreselijk zoveel bloed verliezen meid.. extra met de neus op de feiten.. bah. Knuffel.

Ik ben idd nog steeds niet ongi. Kan het dst je n cyclus overslaat ?? Nu 17 dpo... geen positieve test. Pffff 😡

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @bo. Dankjewel, en zie reactie ander topic ;)

6. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

je kan een lange lf hebben bo87. weet je zeker dat je 25 november een positieve test had? was tie echt knallen positief?

7. JuullesD

Ik heb een beetje een vreemd gevoel afen toe in mijn onderbuik....kan een eisprong zijn of een tweede menstruatie. voor beide is het veel te vroeg maarja mijn lichaam doet echt wat het wil. Ik denk dat als ik thuis ben wel even een ovulatie test je doe, ik heb er nog maar drie thuis maarja als het zo is dan wil ik er wel gebruik van maken:)

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hoop dat het je eisprong al is Juulles! Benieuwd naar je test

9. JuullesD

;) heb m net gedaan wvw, wel veel gedronken vandaag maar toch een licht streepje. Ik denk dus dat ik mijn eisprong gewoon eerder heb dan de 23ste wat fertility friend voorspelt (20-23 vruchtbaar)
    Ff voorspelt dat aan de hand van mijn voorgaande cyclus, en voor tijdens en na de operatie was natuurlijk geen echte eisprong en menstruatie en dat heeft ie als cyclus van ongeveer 60 dagen gerekend;)
    Ik zal zo ff een banner aanmaken, kijken wat die zegt want mijn gemiddelde cyclus is verder dacht ik wel rond de 32

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Juulles jazeker. Foto vd test.

Hoelang kan een lf duren dan ?? Voel echt nog niks wat op ongi duid..... fijn hoor.

11. JuullesD

Ja sommige mensen hebben een langere lf dan de andere, en zelfs met een positieve ovu test is het een gokje. Want een positieve test geeft een eisprong aan binnen 36 uur dacht ik, dus het ligt er ook aan wanneer je met tellen bent begonnen. Temp je er nog naast?

12. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Is die van vandaag bo??

Ik zou voor de zekerheid blijven klussen. Test je met zwanger en kids?
    Dit werd uiteindelijk mijn knaller met zwanger en kids.

Ik heb ook heeeel veel positieve ovu testen gehad voordat ik deze kreeg. (Heb ook op zwangerschap getest en kreeg net als jij eerst een licht streepje en vervolgens bleven mijn testen negatief) Echt een vervelend deze onzekerheid... Mag je geen bloedtest laten doen bij de dokter? Of denk je zelf dat je (nog) niet zwanger bent?

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Nee femme die is van 25 nov. Erna en nu zijn ze veeeeel lichter. Ik ben gaan tellen vanaf 27 nov als 1 dpo. Mijn lf is altijd 14 dagen al 6 mnd lang. En dat maakt dat ik nu bijna 18 dpo zou zijn.. ik weet t niet meer hoor. Temp niet maar ga dat komende mnd wel doen. Ben ALTIJD 15 dgn na positieve ovu test ongi....... 😦😦😦😦 ik kan haast niet zwanger zijn... nog steeds negatieve test. Geen symptomen....

14. JuullesD

Dan weet ik het idd ook niet meer!!!! Wat ontzettend gek, misschien heb je wel een late hormoon opbouw? Wat voor zwangerschap testen doe je, en op welk tijdstip van de dag?

15. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat gek inderdaad! Heb je de dokter al gebeld en hem/haar alles voorgelegd? Zou ik wel doen als je dat nog niet gedaan hebt!! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Femme. In een ander topic zeiden ze dat dokter niks doet voor dit soort dingen... werd er n beetje afgesnauwd en dat ik maar af moet wachten.. ja duhh dat weet ik haha. Lastig he ladies. Pff

Juulless ik test met ochtend urine ... rond 9u ongeveer. 😐 en ik gebruik action en dipaticks van one step. maandag komen mn ovu dipsticks binnen.. ga gewoon weer testen. Vd zekerheid... en tempen !! Tnx voor t meedenken meiden

17. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Bo advies inwinnen kan altijd!! Hoe lief er soms ook mee wordt gedacht, uiteindelijk zijn de meeste hier geen arts! Deze cyclus is duidelijk totaal anders dan de voorgaande maanden, dus ik zou als ik jou was morgen gewoon bellen! Dan is de dokter in ieder geval op de hoogte en wie weet krijg je wel goed advies of een goede verklaring. Succes meid!!

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bo wat vervelend allemaal zeg pffffff

Hier is de ongi alweer bijna over. Hoppaaaa we gaan weer een nieuwe ronde in *****positieve vibe******

19. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ik heb inmiddels gevonden hoe je je 'echt' aanmeld bij een clubje, toch bedankt! haha.

@wvw, Bedankt! Ik hoop ook dat het een leuke ronde word, al zou ik me dubbel zo schuldig voelen tegenover heel wat meiden hier als het bij mij vlot zal verlopen.

@Bo, lastige situatie, maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt, dus langs de dokter gaan is helemaal niet zo gek!

Hoe is het met de andere tokkies? :D :D :p

20. JuullesD

Bo87, je bent een beetje een mysterie he! Action zwangerschapstesten vind ik niet fijn, one step ken ik niet. Die van de kruidvat zijn heel fijn!
    Hoeveelste cyclus is dit voor je, en wat waren je cyclussen hiervoor???

Deel Deze Pagina