Hai Sabrina, wat een fijn nieuws van de dr! En van je bed 😊 lekker hoor! Veel succes straks op het werk met vertellen, goed dat je dat doet, anders zit het je maar dwars! Heb je het besloten 'tok tok hok' gevonden inmiddels? We misten je al!
DIT TOPIC GAAT VERDER ALS BESLOTEN CLUB MET DE NAAM "Tok Tok Hok" TE VINDEN BIJ 'CLUBS'. Mocht je graag mee willen schrijven, stuur dan even een privéberichtje aan een van de leden.
Thanks voor je antwoord. Ik had gehoopt dat het zo makkelijk was om ruzies tussen vrienden op te lossen. Helaas is het een koppig stel vrienden haha. Achja, we zullen zien. Ik heb vandaag mijn ei al gehad, dus mijn cyclus is weer korter deze maand. Spannend! Suc6 dames in jullie besloten groepje. Ik hoor er wat dat betreft ook niet bij na mijn gevoel, toch bedankt dat ik tot zover mee mocht kletsen. Ik vond het gezellig.
Hoi asuka, spannend voor je dat je je ei gehad hebt, op juiste tijd geklust? Jammer dat je vrienden zo koppig zijn, wat heb je daar nou aan! Kom je niet kletsen in het besloten clubje?
Ik kom volgens mij niet van het NOD-clubje waar jullie van kwamen, ik dacht dat het meer voor die personen was? Als ik gezellig mee mag kletsen graag hoor! Edit: Ik heb je een berichtje gedaan wvw!
Ik kom ook niet uit het nod topic, denk dat ze eerder mensen bedoelen die voor 1 x reageren en verder niet meer of enkel meelezen.