Whaaa verven

Discussie in 'De lounge' gestart door chiesa, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik heb gisteren een grote muur geverft. :confused: Het ziet er niet uit!!!!! Hhahhaha en ik heb echt geen puf meer om het nog eens over te doen :( Ik heb last van mn rug, had last van krampen in mn handen etc... Nu gaat mn vriend het over doen wanneer er tijd voor is. Maar goed, nu eerst nog een tijdje tegen die verschrikkelijke muur aankijken hihi. 2 anderen muren heb ik heel goed gedaan, al zeg ik het zelf ;) en juist die grote muur zie allemaal strepen :( Wat heb ik verkeerd gedaan :(: Was voor mij de 1e keer...

:D

2. Niet meer actief

Hahahaha, ja ik ken het gevoel!
    Ik wilde een keer mijn mannetje verrassen met het behangen van de huiskamer.
    Toen hij s'middags ging werken om vervolgens pas laat thuis te zijn ben ik aan de slag gegaan.
    Tot half 2 s'nachts ben ik bezig geweest.
    Bij donker zag het er fantastisch uit en ik was toch trots op mezelf.
    Ik had alles aan kant toen hij om half 4 thuis kwam, ik was echt helemaal brak, hij vond het geweldig en verklaarde me voor gek dat ik die hele klus alleen had gedaan.
    Maar toen ik s'morgens bij daglicht keek schrok ik me rot, ik had zoveel behangerslijm gebruikt dat het behang gewoon glom van de lijm.
    Het zag er echt niet uit!! Manlief moest wel erg lachen en zei dat ie het ondanks dat toch wel mooi vond...uhu :(

Nu dus binnenkort ook maar es muurverven...

Liefs Nies

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm met een roller gaat het meestal wel goed toch?

ik ehb er gelukkig ook geen verstand van
    maar bij mij ging het best goed

binnenkort moet ik de raamkozijnen buiten verven tho.. dat word nog wat :)
    dat kan niet met de roller.. dus ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien :)
    (en op de ladder ook nog.. brrrrrrr)

4. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Haha en nou zeker lekker op je vriend wachten.
    Bij ons thuis moet de zolder verbouwd worden; elke maand (sinds m'n zwangerschap) vraag ik wanneer begin je nou.
    Nou zit ik al bijna op de helft van m'n zwangerschap maar je begrijpt het al, er is nog niks gebeurd :rolleyes:

Kon ik het zelf maar dan was het al klaar geweest.

Maar één geluk er komt een baby dus moet ie wel voor oktober klaar zijn.
    Deze verbouwing staat nl. al twee jaar op het lijstje ;) .
    Mannen ....... :(

Silly

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hahahahaha grappig....
    Kan gebeuren Chiesa.
    Je vriend zal wel blij met je zijn.. :confused:

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    :) dat hadden wij ook toen we net in dit huis gingen wonen, de vorige bewoonster was echt vies! het plafond was bruinig :( wij dus alles verfen en het plafond, maar allemaal in 1 richting en dat was dus de fout, als je verft kan je het beter meerdere richtingen doen anders krijg je strepen! de rest van de plafonds hebben we gelukkig in 1 keer goed gedaan..

7. Saskia78

hehehehe tja euh.. ik geloof dat ook al een halfj aar het lampje in mn terrarium gemaakt gaat worden

dus ik laatst eens opperen dat het handig was om eens een stekker mee te nemen omdat we toch in de bouwmarkt stonden
    "oh maar die ligt wel in de schuur"
    en dat terwijl ik toch serieus dacht dat ie had gezegd dat we eerst een stekker moesten hebben

maar verder is ie erg lief hoor :)
    en hij zit mij ook vaak zat achter de vodden omdat ik regelmatig net zo erg ben :)

voordeel als ik de ramen ga doen.. gaat hij de deur doen
    binnenkort even verf kopen
    ena ls het dan mooi weer is.. tijd om te schuren en schilderen

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    lachen allemaal, ik wilde dus ook klaar zijn als het mannetje thuis kwam van het werk haha.

Hij zei vanmorgen tegen mij: Schat, het geeft niks, ik doe de muur wel opnieuw.

Maar ik zal het je nog sterker vertellen.... Hij heeft zelf 2 linker handen dus dat schiet echt niet op!!! :confused: Ik doe 9 van de 10 klusjes in huis hihi.

Ik denk dat ik het gewoon aan een vriend vraag die schilder is dan weet ik zeker dat het goed gebeurd toch... ;)

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0

Hahhaha ik dacht gisteravond ook dat het mooi uitzag ;) Ooh en vandaag met die felle zon :confused: hihi

10. Saskia78

what a difference a day(sun) makes *sing zachtjes*

hehe lijkt me toch erg naar als je wakekr word
    en ej schrikt je rot van je vers geverfde muur :)

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    haha ja zing maar... ;)

ik was gisteren net klaar voor temptation en toen zag ik al dat het mis was, maar inderdaad vanmorgen hahah. Ik kan er gelukkig om lachen!! :rolleyes:

12. Saskia78

anders had ik oko niet zo lief voor je gezongen hoor :)

en denk dat ik zelf net zo zou reageren
    balen.. maar wel grappig ergens

Deel Deze Pagina