Ja idd , Diddle. Dit las ik vanmorgen: LOS ANGELES (ANP) - Actrice Katie Holmes en haar verloofde, Hollywoodster Tom Cruise, hebben dinsdag hun eerste kind gekregen. Het meisje, bij geboorte 3,4 kilo zwaar, heet Suri en maakt het net als haar moeder goed, meldde de woordvoerder van Cruise in een verklaring. De naam Suri is van oorsprong Hebreeuws en betekent prinses, aldus de zegsman. In het Perzisch staat de naam voor rode roos. De showbizzwereld raakt al maanden niet uitgesproken over de relatie van de 43-jarige Cruise met Holmes (27), die een jaar geleden begon. De verhouding kreeg in de media een vliegende start door de overdadige manier waarop Cruise, al springend op de bank bij talkshowhost Oprah Winfrey, Holmes de liefde verklaarde. De 43-jarige Cruise heeft al twee geadopteerde kinderen uit zijn huwelijk met actrice Nicole Kidman, een 13-jarige dochter en een 11-jarige zoon.
En dit stond er onder: LOS ANGELES (ANP) - De Amerikaanse actrice Brooke Shields is dinsdag in Los Angeles bevallen van een dochter. Het meisje draagt volgens haar woordvoerder de naam Grier Hammond en weegt zeven pond. De 40-jarige moeder en haar dochter maken het prima. In het tijdschrift People zei Shields, getrouwd met scriptschrijver Chris Henchy, onlangs haar tweede zwangerschap als ,,veel lichter'' ervaren te hebben. Na de komst van haar eerste kind kreeg Shields last van een postnatale depressie, waarover zij een boek schreef. Acteur Tom Cruise, die dinsdag een paar kilometer verderop ook een kind kreeg, keurde in het openbaar het gebruik van antidepressiva door Shields af. De actrice vuurde terug en noemde zijn aantijgingen ,,gevaarlijk''. Cruise is aanhanger van het Scientology-geloof en wil daarom niets van psychiatrie en bepaalde medicijnen weten.
Leuk voor Tom Cruise. Hij is papa geworden... En wat betreft die show bij Oprah Winfrey, die man is gewoon harstikke verliefd op zijn vrouwtje. Tja dat ze wat jonger is is hun beslissing. Ik vind het wel leuk om het zo blij te zien hoor...
Ik heb wel vaker gehoord dat mensen soms een hapje moederkoek nemen, meestal de moeders, om aan te sterken. Maar het lijkt me behoorlijk vies! Zou hij hem echt hebben opgegeten? Ieeeks. Liefs Sinnamon
hij schijnt gister nog gezegd te hebben in een later interview dat hij het misschien niet deed omdat iemand zei; dat gaat dan wel een grote hap worden... ja ze hebben natuurlijk tegen hem gezegd dat hij maar beter kon zeggen dat het een grapje was anders raakt hij misschien nog fans kwijt
dit stond er nog bij op fok.nl Tom Cruise staat ook bekend om zijn 'bizarre' uitspraken. Eerst zou zijn vrouw in totale stilte dienen te bevallen, en gisteren was uitgebreid in de pers te lezen dat Cruise de placenta van zijn pasgeborene wilde opeten. Beide uitspraken bleken niet waar te zijn. liefs san.
Hahahaha nou ja ik weet niet wat ik er van moet denken hoor Hij is zo beroemd dat het naar z'n hoofd is gestegen... De naam voor de kleine vind ik echt super moet ik eerlijk bekennen! Echt over na gedacht. Wie weet voor de volgende hahahaha
Hmm maar wanneer is ze dan bevallen?! Ik las wel op het nieuws dattie een dochter heeft gekregen maar weet voor de rest nog niets
ik ben ook wel benieuwd hoe hun kindje er uit komt te zien zelfde als angelina jolie enbrad pitt... xxx
Ik heb het ff opgezocht idd! Mooie naam! En de betekenis kan 2 dingen zijn Prinses en rode roos. Mooi hoor! Nu nog wachten op de foto
De naam vind ik eerlijk gezegd drie keer niets! Suri, dat klinkt echt als afkorting voor Surinamer, tenminste, mijn zusjes vriend is surinaams en die noemt zich altijd zo, vandaar Liefs Sinnamon