Over het eten van de placenta zag ik een tijd geleden nog wat op tv, die hadden de placenta ingevroren en op een bepaalde dag maakte ze er paté van en aten ze dat met alle vrienden en familie op. Het waren overigens nederlanders, maar te bizar voor woorden idd
ondanks dat de roem naar zn kop is gestegenvind ik het wel leuk dat ze een gezond kindje ter wereld hebben gebracht! en de naam vind ik appart maar wel leuk. ik zou zelf mn kindje niet zo noemen maar tis wel een leuke naam! dat ze maar heel gelukkig mogen worden toch
Heb vanmorgen gelezen dat journalisten zn halve gesprek maar plaatsen, dat ie gezegd had aan t eind dat ie t toch niet ging opeten... grapje dus. En de naam, idd dacht ook meteen aan de afkorting voor Surinaams, maar de betekenis vind ik wel leuk.
Okeej dan doet het daar aan denken.. Maar daar buitenom heeft het een hele andere betekenis en niets met suriname te maken Prinses en rode roos zijn alle twee woorden die toch erg mooi zijn. Een klein meisje is altijd een prinsesje en ik vind de rode roos voor liefde, passie en warmte staan dus ook heel mooi
leuk dat ze een meisje hebben gekregen, maar moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat hij sinds Oprah niet helemaal meer spoort. misschien is het ook wel amerikaans, maar zelfs oprah vond het overdreven. ik hoop dat ze lang bij elkaar blijven. zal anders wel sneu zijn voor de kleine.
hoop dat tom zijn verstand wel weer vind!! was best wel fan van hem!! in de films dan he haha kuzz anita
oke dan, kunnen we direct een fatsoenlijke afwijzing bedenken als we bij iemand op kraambezoek gaan en we krijgen pate aangeboden
Het ging hier een tijdje geleden over de betekenis van de naam Suri, maar het heeft niet de betekenis "Prinses" hoor in het Hebreeuws! De namen Sara of Sarai die wel, maar Suri niet! En weten jullie wat het in Japans betekend "Suri", zakkenroller, haha!!! Ik vind het persoonlijk ook de afkorting van een Surinamer!!!
het is hem geloof ik naar zijn bol gestegen, dat is echt ranzig kijk gelijk met andere ogen naar hem blehhhhhh groetjes angela
Hij heeft ook even besloten dat zijn vriendin nu Kate heet in plaats van Katie want dat was te kinderlijk en nu ze een kind heeft was dat volgens hem niet meer echt gepast..
Het wordt toch met de dag gekker met die TC. Ik las laatst in de prive (ja ik weet wel waar ik aan mijn info kom) dat hij met Nicole en katie een verstandshuwelijk heeft voor een aantal jaar om te voorkomen dat mensen achter zijn homosexuele geaardheid komen. In het contract staat dat de dames een heel heftig geldbedrag moeten betalen en alles kwijt zullen zijn wat van hun samen is als ze uit de school klappen. Zou het echt waar zijn?
meen je niet zou dat echt waar zijn? Hij is ook zo'n kerel waarvan je denkt te mooi om geen homo te zijn? Grapjuhhhhh Dames ben zelf ook gek op zijn films en zo.........!!! Maar dat zou wat zijn niet verstand huwelijk maar we weten het he!!! PRIVEEEEEEE!!!! KUZZZZZZZZZZZZ LOESMARI
als het echt waar is meot er nu al 1 van de 2 een flink geldbedrag betalen en is diegene al alles kwijt