Nou ik kan mij niet herrinneren dat NK iets heeft gezegd over de homosexualiteit van TC. Nee hun contractje liep af en ze zijn uit elkaar gegaan. Met penelope Cruz als excuus. Viel toen allemaal mooi als een puzzeltje...
Ik zag gister op tv dat ie Katie nu naar de sportschool heeft gestuurd zodat ze haar figuurtje terug heeft voordat ze binnenkort gaan trouwen. Volgens mij is die Katie ook een beetje te braaf voor hem.
katie heet nu ook voortaan KATE hahhahaha omdat hij vond dat katie te kinderachtig was aangezien ze nu mamma was!!! xxx
Zou ze echt alles doen omdat hij het wil???? Ik heb een keer een intervieuw met haar gezien (voor TC in beeld kwam) en ze is echt een felle tante die zich niet laat vertellen wat ze moet doen. Maar wie weet als ze geld krijgt en daar wat dingen voor moet doen. En ze heeft een mooi poppetje gekregen van Dhr TC.
Jullie geloven wel alles wat er gezegd wordt.. hahaha grappig... Laat ze lekker hun gang gaan... toch?
Nee ik geloof er helemaal niets van. Maar het is wel leuk om te zien hoe mensen ineens denken over dingen als het om celebreties gaat. Als het om de buurvrouw zou gaan dan is het allemaal anders. Geld hetzelfde voor het Topic over de van der vaartjes en een poosje geleden over onze Prins.
Ik zal er aan denken als ik zondag naar MI:3 ga. Ben beniewd. Weet iemand of hij het eigenlijk nog gedaan heeft of niet?
Tsss... helloo-hoo mister Cruise, ze heeft net een kind gehad! Laat dat meisje nou even lekker bijgekomen. Duh... Groetjes, Wendy
hahahah... ik denk persoonlijk niet dat ie homo is maar hij is idd sinds oprah wel helemaal doorgedraaid... opeens idd HEEL erg amerikaans geworden, of hij is zwaar aan de drugs... met zn KATE en" i've been here too long now( 1 minuut) and i need to go back to my baby and kate, cause i miss them so terribly... i have no words for how i feel for her(suri)" zooo overdreven.. maar goed suri... toen ik het voor het eerst hoorde moes tik ook denken aan een afkorting voor surinamer hahaha... maar goed, wat weten amerikanen nou van suriname, die mensen zijn enkel geinteresseerd in zichzelf... misschien staat het idd gewoon voor zakkeroller hahaha!!!! p.s. hier een leuke link, over dat TC niet eens de betekenis van de naam weet hihihi http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_19 ... =hlnMatrix gr. sarah
Ik hoorde dat de paparazzi's flink bezig waren voor de eerste babyfoto . Er gaan al bedragen van over de miljoen dollar ! Tja dat heb je als je een celeb bent he....vechten om een babyfoto...wel leuk spaarpotje voor de kleine alvast
ahahaha.... ja ik las het ook 2 milion dollars... maar die baby krijgt dat geld niet hoor... diegene die de foto maakt... die krijgt 2 miljoen van het magazine die de foto van hem koopt... !!! ben wel benieuwd...
Ik denk dat Katie (oh sorry Kate) toch ook een beetje iets anders voor ogen had toen ze als klein meisje droomde dat ze ging trouwen met Tom Cruise.
Een horde paparazzi kampeert voor de villa van Tom Cruise en Katie Holmes om een foto te kunnen maken van hun dinsdag geboren dochtertje. De eerste foto van Suri is twee miljoen dollar waard. Actrice Katie Holmes beviel dinsdag in een ziekenhuis in Los Angeles. De bevalling verliep zeer vlot, vandaar dat Holmes 24 uur later het ziekenhuis al mocht verlaten. Volgens iemand uit de omgeving van Holmes heeft de baby heel veel donker haar en grote, blauwe ogen. Cruise heeft enkele promotieactiviteiten voor zijn nieuwe film Mission: Impossible III geannuleerd om bij vrouw en kind te kunnen zijn. Nah das toch ook wel lief
heey nies... ff off topic, maar ik had vanacht gedroomd dat ik iemand moest bellen, ik keek in mn telefoon en er stond iemand in die ik helemaal niet kende ene " NIES" , in mn droom dacht ik dat het iemand was, die mn vriend kende... en de ochtend na mn droom, zie ik opeens een berichtje van NIES ... heeeeel vreemd, misschien heb ik ergens anders je nickname gelezen en onbewust over je naam gedroomd, raar he... hahahah naja dat was het eigenlijk, vond het wel leuk ff te melden !! gr. sarah
Hahaha, huh, wat vreemd Wel leuk! Sommige namen blijven waarschijnlijk wel eens in je hoofd hangen ofzo. Voel me eigenlijk wel een beetje gevleid hahaha In elk geval, als ik een smsje krijg dan ga ik toch ff kijken of er Sarah in staat hoor, want dan kan het geen toeval meer zijn Liefs Nies
Ondanks al zijn verhalen ga ik zo direct lekker de film Mission Impossible kijken. Voor mij is en blijft hij (Tom Cruise) een lekker ding