Voor mijn dochter haar 2e verjaardag wil ik graag een driewieler voor haar kopen (of vragen aan opa en oma). Nu is ze best klein, dus op de PSZ waar ik werk kan ze nog niet goed genoeg bij de trappers om er ook echt op te kunnen fietsen. Ik wil gewoon een driewieler van ijzer of hout (geen plastic iig) en een duwstang hoeft ook niet, maar vereiste is vooral dattie écht klein is. Iemand een idee? Ze is nu denk ik ongeveer 84 cm met korte beentjes.
Ik zou denk ik eerder gaan voor een 'gewone ' fiets met zijwielen.. Mijn dochter heeft een driewieler, maar kan er ook niet op fietsen. Krijgt door haar lengte de trappers niet rond gedraaid en denk dat ze nog zeker 10 cm nodig zal hebben. Ze is 80 cm. Bij opa en oma heeft ze ook een driewieler.. en ook daar is ze te klein voor... Ik denk dat het lastig zoeken is..... .voor onze ukkies dan toch.
Hoi hoi, De fietjes van puky zijn ook goed. Volgens mij zitten er ook kleine versies bij! Moet je maar even op de site kijken PUKY Overzicht driewielers Zijn niet de goedkoopste, maar wel goeie!
er staat trouwens wel bij vanaf 90 cm, maar als je een extra lang boutje koopt kun je het zadeltje volgens mij iets naar voren schroeven.
Ik kan je niet helpen met welke je wel moeten hebben, maar kan je wel zeggen welke niet . Aaron heeft er 1 van Smart Trike en die zou voor Julia veel te groot zijn. Aaron is ca. 90cm en kan net goed aan de trappers (alleen wil hij dat niet ). Succes met zoeken!